Ideální by byl teleport (být kdekoliv během zlomku vteřiny). Když už tohle zatím nejde, tak model dopravního prostředku, který sám, spolehlivě a bezpečně dorazí do cíle (a člověk se v "první třídě" může zabývat něčím podstatně smysluplnějším než se trápit tím co podstatně lépe a spolehlivěji zvládne každý slušný stroj a systém - tj. mechanicky a pořád dokola sledovat situaci kolem, zrychlovat, zpomalovat a zatáčet doleva nebo doprava - to je "řízení auta"), to je něco co mít včera už bylo pozdě ... Přesuny z místa na místo (ať už jakýmkoliv způsobem) jsou maximálně otravná a vyčerpávající aktivita a ztracený čas. Nemuset se tím zabývat aktivně (plus mít větší šanci přežití) -
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Myslím že je to správná a logická evoluce. Stejně jako uprostřed cesty nebo dálnice dnes nikdo nepůjde pěšky nebo na koni, ale sviští tam poloautomaty (a nikomu to nepřipadně divné), lidé nepoužívají tamtamy z kopce na kopec, ale pošlou email, letí letadlem nebo jedou vlakem (a netrápí se tím že by to chtěli sami řídit nebo jít pěšky), model auta, kde se člověk nemusí podílet na jeho ovládání a ztrácet několik hodin času nesmyslnou, vyčerpávající, neplodnou a nebezpečnou činností v zácpách ostatních aut, je něco co je maximálně vítané (včera jsem šoféroval 4,5 hod. cestou na Moravu a dal bych za to hodně kdybych se tím nemusel mechanicky a zbytečně zabývat). Místo několika hodin času naprosto a totálně promarněného nudným, únavným, otravným a frustrujícím se proplétáním v zácpách mezi ostatními auty (kdy člověk navíc nikdy neví jak jinému poblíž hrábne a kdy v mnoha případech to skončí tragicky) mít možnost věnovat se během toho času něčemu plodnému, nebo odpočívat, spát apod. (plus mnohem bezpečnější automatický proces) a dopravní prostředek spolehlivě pojede sám - to je naprosto ideální. Taky raději zapnu sporák než bych hodinu rozdělával oheň na ohništi (a nechám jídlo ohřát automaticky než bych ho s potěšením zahříval vlastním dechem), rozsvítím světlo než bych zapaloval svíce a pochodně (a třel liščí ohon abych dostal plamen), pustím vodu z vodovodu než bych se vydal kbelíkem k jezeru atd., případně automaticky nahraju skladbu, která se dá hned reprodukovat (než bych její průběh s potěšením popisoval vyrýváním hieroglyfů do hliněné destičky nebo orálně předával dalším generacím).
Ideální by byl teleport (být kdekoliv během zlomku vteřiny). Když už tohle zatím nejde, tak model dopravního prostředku, který sám, spolehlivě a bezpečně dorazí do cíle (a člověk se v "první třídě" může zabývat něčím podstatně smysluplnějším než se trápit tím co podstatně lépe a spolehlivěji zvládne každý slušný stroj a systém - tj. mechanicky a pořád dokola sledovat situaci kolem, zrychlovat, zpomalovat a zatáčet doleva nebo doprava - to je "řízení auta"), to je něco co mít včera už bylo pozdě ... Přesuny z místa na místo (ať už jakýmkoliv způsobem) jsou maximálně otravná a vyčerpávající aktivita a ztracený čas. Nemuset se tím zabývat aktivně (plus mít větší šanci přežití) -
Už aby to bylo ...
Ideální by byl teleport (být kdekoliv během zlomku vteřiny). Když už tohle zatím nejde, tak model dopravního prostředku, který sám, spolehlivě a bezpečně dorazí do cíle (a člověk se v "první třídě" může zabývat něčím podstatně smysluplnějším než se trápit tím co podstatně lépe a spolehlivěji zvládne každý slušný stroj a systém - tj. mechanicky a pořád dokola sledovat situaci kolem, zrychlovat, zpomalovat a zatáčet doleva nebo doprava - to je "řízení auta"), to je něco co mít včera už bylo pozdě ... Přesuny z místa na místo (ať už jakýmkoliv způsobem) jsou maximálně otravná a vyčerpávající aktivita a ztracený čas. Nemuset se tím zabývat aktivně (plus mít větší šanci přežití) -
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
tak vyslovene zakaz psoferovania zase podla mna nehrozi.. to je samozrejme nezmysel.. podla mna sa to proste poriesi tak, ze kto bude chciet soferovat sam budem platit poriadne mastnu poistku, ten kto necha soferovat automat nebude musiet platit poistku.. to by bolo fer...
a mozno sa t vyriesi same proste tym, ze automaticky riadene auta budu jazdit tak rychlo (a takym sposobom), ze clovek nebude mat sancu svojimi pomalymi reflexami v takej premavke drzat tempo.. tak sa to vyriesi same
mne sa paci idea googlu sharovanych autonomnych aut.. potrebujes ist z bodu a do bodu b ? objednas si auto.. to pride, vyzdvihne ta aj s batozinou, prevezie do ciela, a potom odide previest zase niekoho ineho... hrozne moc by sa tym usetrilo z hladiska ekologie aj z hladiska miesta (zasadne menej parkovacich miest by bolo treba)
velmi dufam ze sa niecoho takeho dozijem
a mozno sa t vyriesi same proste tym, ze automaticky riadene auta budu jazdit tak rychlo (a takym sposobom), ze clovek nebude mat sancu svojimi pomalymi reflexami v takej premavke drzat tempo.. tak sa to vyriesi same
mne sa paci idea googlu sharovanych autonomnych aut.. potrebujes ist z bodu a do bodu b ? objednas si auto.. to pride, vyzdvihne ta aj s batozinou, prevezie do ciela, a potom odide previest zase niekoho ineho... hrozne moc by sa tym usetrilo z hladiska ekologie aj z hladiska miesta (zasadne menej parkovacich miest by bolo treba)
velmi dufam ze sa niecoho takeho dozijem
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Tak jasně, kdo bude chtít muzeálně šoférovat, tak si může pojezdit na vlastním pozemku nebo v nějakém historickém zábavním parku
Ale na veřejných dopravních tepnách by to mělo být možné stejně jako dnes vydat se na dálnici na koni 
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
jo vyborne prirovnanie s tym konom 
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
... řekl jeskynní člověk z doby kamenné když mu naznačili že jednou budou lidé bydlet v domech kde bude automaticky teplo i voda.
"I kdybych měl desítky mamutích kůží, nikdy bych nechtěl zdroj tepla, u kterého bych si sám, vlastním tření klacků nemohl rozdělat svůj oheň"
(jinak co to má společného s tím co někdo jí nebo nejí, je mi i přes bujnou fantazii záhadou ..)
"I kdybych měl desítky mamutích kůží, nikdy bych nechtěl zdroj tepla, u kterého bych si sám, vlastním tření klacků nemohl rozdělat svůj oheň"
(jinak co to má společného s tím co někdo jí nebo nejí, je mi i přes bujnou fantazii záhadou ..)
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
vzdy za predpokladu, ze zem bude vybetonovana placka alebo vertikalna doprava medzi mrakodrapmi...
nie, ze by som sa teho chcel dozit.
nie, ze by som sa teho chcel dozit.
Naposledy upravil(a) hombrefeo dne 05 dub 2015 21:59, celkem upraveno 1 x.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
ivo, proc ty vlastne nejezdis taxikem, vlakem, nebo autobusem? presne pro lidi, jako jsi ty, jsou totiz tyhle veci vymysleny
a s tim konem - to je sice hezke, ale nikoliv trefne prirovnani. na kolika procentech nasich silnic muzes dnes jezdit na koni? jestli je pro tebe jizda autem jen jizda po dalnici, tak to zijes asi v jine zemi nez ja...
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Ono skor by mala zazniet dilemo otazka: "existuje kon, ktory bezi viac nez 80km/h"? potom by po dialnici mohol ist 
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
zrovna som hovoril zene, ake by to bolo popici sadnut do auta, zadat adresu a schrupnut si ... ja by som take auto bral hned ..tomy45 píše:v zivote aj kebyze mam miliony si nekupim auto, ktore nemozem soferovat, resp. bude za mna... t
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
ake by bolo popici sa narodit, schrupnut si a probudit sa pred krematoriom...
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
a teraz ked napisem ze aj pytkin je vegetarian, hadam to uz bude pochopene
)))
@biscuit: jo, brathm, vsade samy vegos...
@biscuit: jo, brathm, vsade samy vegos...
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
tie rezne dnes boli zeleninove ? zajebem zenu aj plyn !




