
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Škoda 110R ožije. Za 7 mil. Kč/ks, nekup to.


Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
ta predna maska je hroznaaaa .. zadok super ..
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Taky mi to příjde jako slátanina....
No je to asi tak ,koupíš za dva mega Audi R8, a v klempířské dílně tomu z hliníku vyklepeš lehce jiný kabátek, a potom se to snažíš za 7mil. prodat
No je to asi tak ,koupíš za dva mega Audi R8, a v klempířské dílně tomu z hliníku vyklepeš lehce jiný kabátek, a potom se to snažíš za 7mil. prodat

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
To bych si nekoupil ani za 7 tisíc 

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Za 7tis. bych to koupil, a snažil bych se sehnat zpátky karoserii R8 

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
inak cena 7 mil neni trochu mimo ? ved za tie peniaze si mozes kupit co chces ne ? jedine mi pripada , ze to auto je tak divne , aby hned kazdy videl na ceste : HEN TO JE TEN KOKOT CO VYHODIL 7 MIL ZA PICOVINU 

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Mě to auto přijde naopak skvělý! Tou maskou se odkazuje na tradici Škody 110 a 130 RS (což bylo ve své době i na Evropu hodně známé závodní auto) a tím je originální a nepřehlédnutelné.
Jako muzikanti musíte přece vědět, že šanci na úspěch má jenom něco vyjímečného a originálního a naopak nějaká stopadesátá (byť třeba i kvalitní) kopie něčeho si ani neškrtne.
Auto se navíc tváří jako český výrobek a na to bychom měli být také hrdí.
Osobně před takovýma lidma smekám, protože vymyslet a v amatérských podmínkách vyrobit něco takového je opravdu bomba!
Škoda, že takových chytrých a šikovných lidí není více, protože pak bychom se mohli mít všichni lépe ...
Jako muzikanti musíte přece vědět, že šanci na úspěch má jenom něco vyjímečného a originálního a naopak nějaká stopadesátá (byť třeba i kvalitní) kopie něčeho si ani neškrtne.
Auto se navíc tváří jako český výrobek a na to bychom měli být také hrdí.

Osobně před takovýma lidma smekám, protože vymyslet a v amatérských podmínkách vyrobit něco takového je opravdu bomba!

Škoda, že takových chytrých a šikovných lidí není více, protože pak bychom se mohli mít všichni lépe ...
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
mne sa to velmi paci.. je to uplne ine, netuctove... asi prvy krat co ma nieco v tomto segmente aut zaujalo...
vidim to presne ako diogenes
vidim to presne ako diogenes
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
No nevím ale je to Audi R8 na které se vyřádil klempíř a laminátovník. Nic extra originálního na tom nevidím. Je spousta šikovnějších lidí kteří by si tvoji větu o české hrdosti zasloužily daleko více.protože vymyslet a v amatérských podmínkách vyrobit něco takového je opravdu bomba
A narážka na muziku.Auto se navíc tváří jako český výrobek
Pokud vezmu 95% cizího songu (Audi R8) ,vyměním trochu textu a budu to vydávat za český výrobek na který má být národ hrdý ? budeš taky na mě hrdý ? že jsem v amatérkých podmínkách napsal skvělý "nový" song Bohemianis rapsbodis

Pokud opravdu někdo něco stvoří od podvozku po střechu ,má můj obdiv, tihle koreseriový tuneři, ne, sorry.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Tonysss, nechci se s tebou přít, ale možná by sis měl zjistit, jak se vlastně moderní auta vyrábějí.
Žádná automobilka si nevyrábí všechno sama. Právě naopak. Všichni kooperují, mají různé dodavatele dílů, dokonce jednotlivé automubilky zavádí různé normy tak, aby např. součástky z citroenu bylo možné použít v seatu.
Co se týká národní hrdosti, tak jsem stále hrdý na to, že jsem Čech a vždyky dám najevo svůj obdiv lidem, kteří něco dokázali narozdíl od těch, kteří kromě kritiky sami nic rozumného nevytvoří (to není nic proti tobě osobně).
Žádná automobilka si nevyrábí všechno sama. Právě naopak. Všichni kooperují, mají různé dodavatele dílů, dokonce jednotlivé automubilky zavádí různé normy tak, aby např. součástky z citroenu bylo možné použít v seatu.

Co se týká národní hrdosti, tak jsem stále hrdý na to, že jsem Čech a vždyky dám najevo svůj obdiv lidem, kteří něco dokázali narozdíl od těch, kteří kromě kritiky sami nic rozumného nevytvoří (to není nic proti tobě osobně).

Naposledy upravil(a) Diogenes dne 19 dub 2015 13:19, celkem upraveno 1 x.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Když už se zmínili muzikanti, tak do takového auta se nevejde ani kytara ...
(z mého pohledu auto úplně nanic 
Ale je mi docela záhadou jaký je vůbec smysl produkce podobných superrychlých aut, když se s nimi nedá vůbec nikde jezdit a ten potenciál je zbytečný ... A to se ještě u nás chystá nová masivní buzerace: http://zpravy.aktualne.cz/domaci/ridice ... 5900fea04/
Rychleji než 120/130 se dá jet teoreticky jet jen v Německu, ale to už jen na malé části dálnic a většinou je tam takový provoz že už to ani nejde (anebo se tam něco opravuje). Takže proč se vyrábějí auta za miliony co jedou 200+ , zrychlení na 100 za 3 vteřiny fakt nechápu. Kde by se s tím mělo jezdit ? Po okreskách s kamiony ? Po Praze ? Po přeplněné dálnici 100-130 ? Minulý víkend jsem jel do Bratislavy, po tom úděsném opruzu (zácpy) za Prahou a před Brnem, se konečně cesta uvolnila u Břeclavi, tak jsem se tím konečně potěšil a už na mě blikali dva šašci v černém Volskswagenu ... (co neměli co jiného na práci). A to jsem nejel vůbec rychle, poklidných 150 na prázdné dálnici ... na to je užije ... ale perzekuovat skutečně nebezpečná hovada na cestách, to už není tak jednoduché a je to nevýnosné ..


Ale je mi docela záhadou jaký je vůbec smysl produkce podobných superrychlých aut, když se s nimi nedá vůbec nikde jezdit a ten potenciál je zbytečný ... A to se ještě u nás chystá nová masivní buzerace: http://zpravy.aktualne.cz/domaci/ridice ... 5900fea04/
Rychleji než 120/130 se dá jet teoreticky jet jen v Německu, ale to už jen na malé části dálnic a většinou je tam takový provoz že už to ani nejde (anebo se tam něco opravuje). Takže proč se vyrábějí auta za miliony co jedou 200+ , zrychlení na 100 za 3 vteřiny fakt nechápu. Kde by se s tím mělo jezdit ? Po okreskách s kamiony ? Po Praze ? Po přeplněné dálnici 100-130 ? Minulý víkend jsem jel do Bratislavy, po tom úděsném opruzu (zácpy) za Prahou a před Brnem, se konečně cesta uvolnila u Břeclavi, tak jsem se tím konečně potěšil a už na mě blikali dva šašci v černém Volskswagenu ... (co neměli co jiného na práci). A to jsem nejel vůbec rychle, poklidných 150 na prázdné dálnici ... na to je užije ... ale perzekuovat skutečně nebezpečná hovada na cestách, to už není tak jednoduché a je to nevýnosné ..
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
OT: Já zase nevyužiju mikrofony SHOEPS, ale kvůli tomu je přece nebudu kritizovat... 

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
To myslím není dobrý příklad
Na mikrofony Schoeps můžu snadno nahrávat spoustu krásné hudby a využit naplno jejich potenciál kdekoliv a kdykoliv, potenciál auta co jede 300 na 99% běžných cest nikdo moc nevyužije ... Já nekritizuju, jen se ptám ... 


Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
tak ta cena je samozrejme za "handmade" vyrobu... jinak je to spis hnusny a stary rko je daleko vic sexy...
jinak ivo, nekteri nadsenci nejezdi jen po silnicich, vis?
i u nas jsou pomerne casto otevreny okruhy pro verejnost a auto tam muzes prohanet dle svych dovednosti a dle libosti. neber to zle, ale to proste je zase sorta lidi, ktera bere auta jako my audio gear.
jinak ivo, nekteri nadsenci nejezdi jen po silnicich, vis?

- ReaktoplazmAR
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 04 srp 2008 14:25
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
metalove auto
http://skullsnbones.com/kerry-king-excl ... auto-show/
btw: na tej škodovke sa mi lúbi práve len ten predok (a kolesá), ten zvyšok je štandart

http://skullsnbones.com/kerry-king-excl ... auto-show/
btw: na tej škodovke sa mi lúbi práve len ten predok (a kolesá), ten zvyšok je štandart
