Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
mazdu nepocut...
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
V mojej mazde nepocut moc motor ked sa nevytaca. Zato hluku od kolies/cesty a spatakov je vyssich rychlostiach az az...hombrefeo píše:mazdu nepocut...
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Dnes jsme měli druhé kolo zkoušení XC90 (zase trošku jiné modely jinde). U mojí XC 70 je to asi jediná výtka: když auto jede stabilně, je velmi tiché, při akceleraci jde ale docela slyšet ...Byl jsem velmi zvědavý jak je na tom XC90 - a těší mě že je v tomto ohledu celkově tišší. Navíc když se tam dají laminovaná okna, mělo by to být ještě tišší. Když jsme loni byli na Volvo XC driving experience, zkusil jsem si i XC60 a opravdu je trošku tvrdší než XC70 - ta je příjemná a měkká. XC90 má 2 typy podvozku - standardní a vzduchový (kde se dá zvedat + - 7 cm). Jel jsem v obou a paradoxně ten vzduchový je trochu tvrdší. Takže moje volba je standardní, který je podobný jako u XC70, která je přece jen trošku měkčí (a zároveň i lehčí).michael píše:Ivo, ako je na tom ta nova XC90 z pohladu hlucnosti motoru v kabine a odfiltrovanie nerovnosti na ceste?
Ked sme vyberali auto pre manzelku bolo vo vybere aj Volvo XC60 a bolo to pre mna z toho pohladu velke sklamanie.
Trosku mi to pripomenulo Skodu 1203, ktoru nasi kedysi mali a motor to malo medzi prednymi sedadlami (prehanam samozrejme)
Dnes jsem měl možnost poslechnout si "Premium Sound System" (Bowers Wilkins) a porovnat se standardním (druhé auto stálo hned vedle). Za Premium (18 repro, sub atd.) je příplatek skoro 100k. Potěšilo mě že jsem měl jasný dojem že to za to vůbec nestojí ... Základní zvukový rozdíl nebyl velký, přibylo velké dunění v basech (což mě nijak nezajímá) + kevlarové žluté BW repráčky, včetně čelního. A též ptákoviny ve stylu: simulace různých koncertních místností (tj. přidání reverbu) atd., což ve výsledku znělo jako z p...le

Standardní zvukový systém zní stejně dobře jako v mé XC70.
Dnes jsem si vyzkoušel i parkovacího asistenta (= automatické vyhledání místa k parkování a perfektní zaparkování - člověk nedrží volant, jen následuje pokyny jet dopředu a dozadu)
Písková metalíza vypadá v reálu skvěle, jinak než na obrázku
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
solarfall: a jak jede ten dvoulitr. neznam asi nikoho kdo s tim skyactiv dvoulitrem jezdi. mam jen reference na 1.6
a btw. hatch nebo sedan? a co na tom mas za kola, kdyz si stezujes na hluk. predpokladam ze 17'.
a btw. hatch nebo sedan? a co na tom mas za kola, kdyz si stezujes na hluk. predpokladam ze 17'.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Predpokladam, že Sollarfall ma tu 1,6 podla toho vykonu...
Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Auto ma 4900 km, zatial sa len nadychuje ale podla mna ide dobre, samozrejme na predbiehanie treba podradit ale mne to nevadi, naopak ma to bavi ked motor zavrci a radiaca paka je vyborna. Ak je ale clovek zvyknuty na turboefekt tak moze mat dojem ze auto nejde. nastup vykonu je postupny, auto nekope ale celkom dobre sa vie zviechat z nizkych otacok.
6tka je dost dlha, co je fajn na spotrebu lebo toci na dialnici malo, ale v tiahlom prudsom kopci na dialnici za trencinom som musel podradit (ale auto malo vtedy len 2500km) je jas ne ze ten motor je kvoli emisiam priskrtrny. Spotrebu ma ale zo vsetkych troch benzinov najlepsiu.
myslim ze pre bezneho cloveka je to idealny motor, g100 je dychavycna a g165 zere viac a ma kratsiu prevodovku, co oceni nadsenec ale clovek co auto pravidelne nevytaca zo zabavy to nepotrebuje (okrem toho je tento motor len vo vysokej vybave). o diesli nehovorim, lebo diesel ma nezaujima.
Ja som kupil hatchback, druhu najnizsiu vybavu (kratke sedany su neprakticke) aby som mohol mat tento motor, na hitech vychytavky ani luxus si nepotrpim. Pneumatiky su teda 16tky a aj tak sa vzdy potesim ked idem po novom asfalte, hlavne od 100vky vyssie. Mazda moc zvukovu izolaciu neprehana. Hlavne 6tku za to kritizovali a vraj ani po facelifte to nie je idealne.
Inak je to vyborne auto, bavi ma na nom jazdit po zakrutach, tesim sa ked si do neho sadam a vzdy ked zaparkujem tak sa obzriem a usmejem.
Som sa tusim rozpisal trochu ale to bude tym ze mam to auto rad napriek jeho mucham. Nie je ziaden iny hatch v tejto cenovej za ktory by som ho vymenil.
6tka je dost dlha, co je fajn na spotrebu lebo toci na dialnici malo, ale v tiahlom prudsom kopci na dialnici za trencinom som musel podradit (ale auto malo vtedy len 2500km) je jas ne ze ten motor je kvoli emisiam priskrtrny. Spotrebu ma ale zo vsetkych troch benzinov najlepsiu.
myslim ze pre bezneho cloveka je to idealny motor, g100 je dychavycna a g165 zere viac a ma kratsiu prevodovku, co oceni nadsenec ale clovek co auto pravidelne nevytaca zo zabavy to nepotrebuje (okrem toho je tento motor len vo vysokej vybave). o diesli nehovorim, lebo diesel ma nezaujima.
Ja som kupil hatchback, druhu najnizsiu vybavu (kratke sedany su neprakticke) aby som mohol mat tento motor, na hitech vychytavky ani luxus si nepotrpim. Pneumatiky su teda 16tky a aj tak sa vzdy potesim ked idem po novom asfalte, hlavne od 100vky vyssie. Mazda moc zvukovu izolaciu neprehana. Hlavne 6tku za to kritizovali a vraj ani po facelifte to nie je idealne.
Inak je to vyborne auto, bavi ma na nom jazdit po zakrutach, tesim sa ked si do neho sadam a vzdy ked zaparkujem tak sa obzriem a usmejem.
Som sa tusim rozpisal trochu ale to bude tym ze mam to auto rad napriek jeho mucham. Nie je ziaden iny hatch v tejto cenovej za ktory by som ho vymenil.
Naposledy upravil(a) Solarfall dne 02 zář 2015 20:07, celkem upraveno 1 x.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Pre ujasnenie g100 je 100 konova 1.5, g120 je 120 konovy dvojliter, g165 je 165 konovy dvojliter.
1.6 sa nevyraba.
1.6 sa nevyraba.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
jasne, len to naladenie 2.0 na 12O koni pri atmosfere s tak velkym kompresnym pomerom trochu nechapem. Ja mam Citrona 1,6 atmo so 120 konmi...Pozeral som na Mazda stranke ako to s tymi motormi je a oni tam tak trochu taja tie objemy
Mal som vsak za to ze 2.0 su 145 a 165 k...

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
jj, ja mam tu 1.6 zakorenenou z predchozich generaci (respektive z prvni).
a co tam mas za gumy? 205/55 na tech 16'? jinak ten pocit z tvrdsiho auta, neni to jen o predchozich navycich? ja vim, ze kdyz clovek presedne z limuziny nebo francouze, tak se dost divi. ale ono je to neco za neco a vraci se to pak v ty radosti v zatackach a hlavne v tom feedbacku auta. osobne nemam rad auta, ktera ridice oddeli od reality a on pak jede bez zabran jako hovado, aniz by si uvedomoval vaznost situace
nahod fotku, az budes mit cas, at se taky pousmeju, i kdyz mi nerika pane
jinak je tedy vtipny, ze ja mam corollu 1,6 113hp a spotrebu po praze s ni mame dlouhodobe pod 8 litru (jezdime normalne, spotrebu neresime). je to vtipny proto, ze skyactiv jsou moderni motory se zamerenim na spotrebu a pritom je ten rozdil vlastne docela nepatrnej, kdyz clovek vezme v potaz vice jak dvacet let rozdilu ve "vyvoji"
a co tam mas za gumy? 205/55 na tech 16'? jinak ten pocit z tvrdsiho auta, neni to jen o predchozich navycich? ja vim, ze kdyz clovek presedne z limuziny nebo francouze, tak se dost divi. ale ono je to neco za neco a vraci se to pak v ty radosti v zatackach a hlavne v tom feedbacku auta. osobne nemam rad auta, ktera ridice oddeli od reality a on pak jede bez zabran jako hovado, aniz by si uvedomoval vaznost situace

nahod fotku, az budes mit cas, at se taky pousmeju, i kdyz mi nerika pane

jinak je tedy vtipny, ze ja mam corollu 1,6 113hp a spotrebu po praze s ni mame dlouhodobe pod 8 litru (jezdime normalne, spotrebu neresime). je to vtipny proto, ze skyactiv jsou moderni motory se zamerenim na spotrebu a pritom je ten rozdil vlastne docela nepatrnej, kdyz clovek vezme v potaz vice jak dvacet let rozdilu ve "vyvoji"

Naposledy upravil(a) biscuit dne 02 zář 2015 20:29, celkem upraveno 1 x.
Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Jak pisem ten motor je priskrteny, ma velku rezervu, ale je rychlejsi a aj menej zere nez napr. 132 konovy auris 1.6.
Je to presny opak dnesneho trendu malych nafuknutych motorov.
Edit: auto nie je tvrdne naopak mam dojem ze je akuratne. Sedi ale nebucha ma do chrbtice ako napr leon. Gumy su tusim 205/60. Ono to len huci jak sa odvaluju po hrbolatej ceste.
Moje stare auto je toyota avensis d4d.
Je to presny opak dnesneho trendu malych nafuknutych motorov.
Edit: auto nie je tvrdne naopak mam dojem ze je akuratne. Sedi ale nebucha ma do chrbtice ako napr leon. Gumy su tusim 205/60. Ono to len huci jak sa odvaluju po hrbolatej ceste.
Moje stare auto je toyota avensis d4d.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
doufam, ze uz ses z dieselu vylecil 

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
ale bud v pohode, sere se uplne vsechno. ja ted resim prasklinu v bloku motoru, do kteryho jsem nasypal "nesmysl". nejlepsi je, ze clovek se informace vzdycky dozvi az kdyz je vsechno nenavratne v riti 

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
dvojliter DISI ma vstrikovanie rovno do valca a 150k
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Kdyby to někoho zajímalo nebo znáte někoho koho by to mohlo zajímat (prodejní nabídka mé současné XC70):
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php ... 77#p595777
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php ... 77#p595777