Myslim, ze jsme zapomneli na temer kultovni japonskou znacku Subaru.
Tahle znacka pro me leta nic neznamenala, dokud k nam neprisel novy kolega, ktery ma Subaru Forester. Svezl jsem se a propadl Subaru kouzlu, jako mnozi prede mnou. Plochy, nizko posazeny boxer motor a symetricky nahon na vsechny 4 kola davaji temhle autum famozni jizdni vlastnosti. Je az s podivem, ze zadna jina automobilka na svete nepouziva tento system. Vozy Subaru tak na silnicich takrka nemaji konkurenta v jizdnich vlastnostech a ani motoricky na tom nejsou spatne. Vetsinou jsou osazene hodne silnymi benzinovymi motory.
Nedavno uvedli na trh prvni Subaru diesel a je to zase plochy boxer - prvni na svete. Uzivatele si ho nemohou vynachvalit.
Dalsi skvelou vlastnosti Subaru je bezporuchovost. Ani po 10 letech se na tech autech nemusi skoro nic vymenit. Problemy byvaji pouze s automatickymi prevodovkami, ktere umi dobre snad jen americane.
Negativem teto znacky je extremne asijsky design, ktery asi nenajde prilis mnoho priznivcu.
Nicmene najdou se i vyjimky.
Protoze se chystam k nakupu noveho vozu, podival jsem se i k Subaru, co nabizi a zalibil se mi Outback.
Nejakou dobu byl jednim z horkych kandidatu, ale pak jsem zjistil, jak malo ma mista na zadnich sedackach v podelnem i pricnem smeru a ze nema uprostred tribodovy pas. Pro nase deti potrebujeme hodne siroke auto s tremi tribodovymi pasy, takze jsem Outback musel vyradit
