Ad opěrka ruky vs. řadícá páka. tyhle auta jsou prostě dělaný na automatický převodovky (btw. už bych taky auto s manuálem asi nechtěl, snad možná Subaru Impreza nebo Porsche bych s automatem asi nevydejchal). Opěrka je tak zřejmě uzpůsobená na to mít ruku na jiném klacku
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Smysl Hummera na normální silnici asi nechápu a vůbec mám odpor k off-roadům a pseudo off-roadům ... no teď Hummer koupili Číňani tak to bude určitě super a hlavně levný
Ad opěrka ruky vs. řadícá páka. tyhle auta jsou prostě dělaný na automatický převodovky (btw. už bych taky auto s manuálem asi nechtěl, snad možná Subaru Impreza nebo Porsche bych s automatem asi nevydejchal). Opěrka je tak zřejmě uzpůsobená na to mít ruku na jiném klacku
Je fakt, že když pak máš v autě nedopatřením manuál jako já v Nissanu tak to není úplně pohodlný. Nissan to vyřešil posuvnou područkou. Vypadá to hnusně, ale je to funkční.
Ad opěrka ruky vs. řadícá páka. tyhle auta jsou prostě dělaný na automatický převodovky (btw. už bych taky auto s manuálem asi nechtěl, snad možná Subaru Impreza nebo Porsche bych s automatem asi nevydejchal). Opěrka je tak zřejmě uzpůsobená na to mít ruku na jiném klacku
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
- Pavel Vantuch
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 23 úno 2003 12:07
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Tak třeba v Muranu je ti řazení fuk 
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
pytkin: no s automatom to zase taky problem nieje
tam na paku siahas tak dokopy 3x zacelu jazdu
inak celkom pekny ale proste audi je audi a bmw je bmw 
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Presne to same mam ted v Mondeu:Pytkin píše:Fova : sedel som v nom na autosalone .. Nepochopil som zasadnu vec .. ked si polozis pravu ruku na opierku , tak nedociahnes na paku radenia .. to je dost nepouzitelne ..
Kdyz mam ruku polozenou na radici pace, tak loket se mi opira o operku, ale zbytek ruky je ve vzduchu.
Na diskuznim foru o Fordech nekdo na toto provedeni nadaval, ale me to vubec nevadi a vyhovuje mi to.
Obvykle ridim jen levou rukou, pravou mam polozenou na radici pace, takze loket je na operce a zbytek ruky v prostoru. Je to pohodlne a nepoti se mi ruka od te kuze.
Ve sluzebni Oktavce II me naopak stvalo, jak moc je ta operka vystrcena dopredu - prekazela mi.

Takze je to asi o osobnich preferencich
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Jinak s pulrocnim odstupem mohu rici, ze to Mondeo je masakr a v benzinu ho vrele vsem doporucuji. 3 roky stare se da momentalne sehnat uz za 200 000Kc (krize uderila).
Na tom mem nebyla jedina zavada, krome vypadle hadicky ostrikovace a jizdni vlastnosti jsou famozni. Podvozek je od vyrobce naladen sportovne (je tedy tvrdsi), i v meznich situacich se uporne drzi vozovky a clovek by vubec nerekl, ze ridi 1,5 tunovy kombik s previsem vzadu. Samozrejme to chce mit na takove auto rozumnou motorizaci - 2.0, 2,5 6V nebo 3.0. Se slabsimi motory to bude line.
ESP take dost pomaha.
Na dalnici ve 180km/h sedi jako pribity a je to pohodlna cestovni rychlost. Ani 200km/h mu nedela problemy. V Oktavce uz jsem od 160km/h vyse zacinal mit strach - houpalo se to a kyvalo a rizeni nebylo tak komunikativni.
Nove Mondeo uz takova vyhra byt nemusi. Jel jsem v nem a jizdni vlastnosti jsou horsi, je to vytazene spise do vysky nez do sirky a interier je strasne preplacany. Nelibilo se mi to.
Navic vsechny nove modely od Forda maji strasne problemy s kvalitou a propadly se v zebriccich spolehlivosti skoro az na dno. Bude jim trvat nejakou dobu, nez si zase spravi reputaci.
Na tom mem nebyla jedina zavada, krome vypadle hadicky ostrikovace a jizdni vlastnosti jsou famozni. Podvozek je od vyrobce naladen sportovne (je tedy tvrdsi), i v meznich situacich se uporne drzi vozovky a clovek by vubec nerekl, ze ridi 1,5 tunovy kombik s previsem vzadu. Samozrejme to chce mit na takove auto rozumnou motorizaci - 2.0, 2,5 6V nebo 3.0. Se slabsimi motory to bude line.
ESP take dost pomaha.
Na dalnici ve 180km/h sedi jako pribity a je to pohodlna cestovni rychlost. Ani 200km/h mu nedela problemy. V Oktavce uz jsem od 160km/h vyse zacinal mit strach - houpalo se to a kyvalo a rizeni nebylo tak komunikativni.
Nove Mondeo uz takova vyhra byt nemusi. Jel jsem v nem a jizdni vlastnosti jsou horsi, je to vytazene spise do vysky nez do sirky a interier je strasne preplacany. Nelibilo se mi to.
Navic vsechny nove modely od Forda maji strasne problemy s kvalitou a propadly se v zebriccich spolehlivosti skoro az na dno. Bude jim trvat nejakou dobu, nez si zase spravi reputaci.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
fova : hento bolo tak , ze ked si chytil paku , tak opierka bola dalej ako laket .. proste laket bol vo vzduchu .. nemal sa o co opriet .. to by mi osobne velmi vadilo ..
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

3L, diesel, automat, 4x4 (staly samozrejme, 60:40)..
vcera maly vylet BA -> Bojnice -> BA ... spotreba 7.7L / 100 km (vacsinou som siel cca 10km nad limit takze dialnica 140, mimo dialnice 100)
celkom prijemne ma to potesilo... a uz sa tesim az to chipnem mala by ist spotreba o cca liter este dole
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
dendy : mne presne v tomto rezime moj 3roj liter dava 6.8-6.9 
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
nj ale ty nemas automat a xdrive (alebo mas ?) a hlavne si o trochu lachsi a viac aerodynamicky nie ?EXCOM píše:dendy : mne presne v tomto rezime moj 3roj liter dava 6.8-6.9
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
myslis ze 2,5 tony je lahke auto? 
a ty tam nemas automat?
a ty tam nemas automat?
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
no ved prave mam a automat znamana cca pol litra naviac a 4x4 dalsieho pol litra (oproti stavu manual a bez 4x4) ... ale 2.5 tony boha to co ho mas celopancierovane ?? sak to neni mozne ved tolko nevazi ani X5 ...EXCOM píše:myslis ze 2,5 tony je lahke auto?
a ty tam nemas automat?
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
tak nejak by aj tvoje malo vazit, 3liter je tazky motor a hlavne dizel...
ked som isiel do Kodane, tak sme boli 3ja v aute, nalozeny, a po nemeckych som to daval 220 full cely cas a dojazd som mal 1000km... takze na spotrebu sa ja zrovna mimo mesto nestazujem.. ten 3liter vobec nic nezere...
ked som isiel do Kodane, tak sme boli 3ja v aute, nalozeny, a po nemeckych som to daval 220 full cely cas a dojazd som mal 1000km... takze na spotrebu sa ja zrovna mimo mesto nestazujem.. ten 3liter vobec nic nezere...
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
nuz bmw je bmw, proste vedia robit motoryEXCOM píše:tak nejak by aj tvoje malo vazit, 3liter je tazky motor a hlavne dizel...
ked som isiel do Kodane, tak sme boli 3ja v aute, nalozeny, a po nemeckych som to daval 220 full cely cas a dojazd som mal 1000km... takze na spotrebu sa ja zrovna mimo mesto nestazujem.. ten 3liter vobec nic nezere...
inak to moje ma pohotovostnu 1.7tony ...
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
To je X3, Dendy, ze?
Tyhle starsi modely se mi docela libi.
Jen je to pro rodinu s detmi dost male. To by spis chtelo X5.
A take musis chytit zanovni kousek, aby nebyl mechanicky odpraveny. Diky vyssi celkove hmotnosti u SUV-ecek pry dily mechanicky odchazi drive, takze cokoliv starsi 5-ti let muze byt riskantni koupe.
U Forda na spotrebu dost kaslou - Muj Mondik ma v benzinovem dvoulitru prumernou spotrebu 12l/100km
Ale je zase pravda, ze ho dost prohanim.
Kdyz bych se snazil, tak bych se asi dostal na 10l/100 km
Tyhle starsi modely se mi docela libi.
Jen je to pro rodinu s detmi dost male. To by spis chtelo X5.
A take musis chytit zanovni kousek, aby nebyl mechanicky odpraveny. Diky vyssi celkove hmotnosti u SUV-ecek pry dily mechanicky odchazi drive, takze cokoliv starsi 5-ti let muze byt riskantni koupe.
U Forda na spotrebu dost kaslou - Muj Mondik ma v benzinovem dvoulitru prumernou spotrebu 12l/100km
Ale je zase pravda, ze ho dost prohanim.
Kdyz bych se snazil, tak bych se asi dostal na 10l/100 km
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
fova : tak to mas dost zle, slaby motor na take velke auto... ja ked ho prehanam tak ma nepusti viac ako 10-11.. normalne dava tych 8.6 az 9 priemer...




