Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
ackoliv te mam rad, tak zastavam uplne jiny nazory ohledne aut ale to neva, peace
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
jasneee sak v pohode urcite si nebudeme koli tomu "slapat po babovickach" a trhat obcanky )) repsektujem iny nazor ...
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
jj slapani po babovickach uz tu bylo asi dost, ze jo to uz je lepsi se bavit o karach..
mimochodem muj posledni objev, fakt este ze nemam prachy, bych mel garaz jak hangar
LEXUS IS Convertible
mimochodem muj posledni objev, fakt este ze nemam prachy, bych mel garaz jak hangar
LEXUS IS Convertible
Naposledy upravil(a) biscuit dne 27 črc 2009 12:17, celkem upraveno 1 x.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
to vyzera jak transformer v prvych stotinach sekundy premeny
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Mezitim ovsem 1-2x obvykle vymenis turbodendy píše:moderne turbodiesely v pohode zvladaju 400.000km
Jinak souhlas, ze ten clanek je jednostranne napsany. Nicmene obsahuje nektere zajimave postrehy, ktere by mely prinutit chiptuningove nadsence se nad tim alespon trochu zamyslet, nez do toho vlitnou.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Velmi zajimava statistika poruchovosti vozidel v Evrope. Podle nekterych zdroju dokonce presnejsi/objektivnejsi nez ta, co dela TUV pro ADAC nebo statistika J.D. Power.
Prectete si k tomu dole odborne vysvetleni:
http://www.autoweb.cz/ze-zakulisi/pruzk ... -jeep/9522
Japonci rulez
Prectete si k tomu dole odborne vysvetleni:
http://www.autoweb.cz/ze-zakulisi/pruzk ... -jeep/9522
Japonci rulez
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Tak tohle je auticko, ktere me ted laka:
Ford Focus ST, benzin 2,5T, 166kW, 5V
http://www.novinky.cz/auto/testy/155588 ... oveho.html
Chtel bych neco mensiho a ziveho na dojizdeni do prace a na vyblbnuti a tohle auticko je dostatecne zive a pritom jako ojetina nestoji zas tak moc. Vyhodou je, ze se da poridit i v prakticke petidverove verzi, a vzadu ma dost mista na sezeni.
Jizdni vlastnosti jsou famozni - ostre sportovni, ale pritom i pohodlne pro beznou jizdu.
Vic by se mi libila mene napadna bila barva, ale zena je ochotna ho akceptovat jen v oranzove.
Pro pripadne stouraly: Nepotrebuji si nic kompenzovat a ani nejsem zadny zavodnik. Proste mam rad pod kapotou dostatecnou vykonovou rezervu libi se mi hezke hracky.
Ford Focus ST, benzin 2,5T, 166kW, 5V
http://www.novinky.cz/auto/testy/155588 ... oveho.html
Chtel bych neco mensiho a ziveho na dojizdeni do prace a na vyblbnuti a tohle auticko je dostatecne zive a pritom jako ojetina nestoji zas tak moc. Vyhodou je, ze se da poridit i v prakticke petidverove verzi, a vzadu ma dost mista na sezeni.
Jizdni vlastnosti jsou famozni - ostre sportovni, ale pritom i pohodlne pro beznou jizdu.
Vic by se mi libila mene napadna bila barva, ale zena je ochotna ho akceptovat jen v oranzove.
Pro pripadne stouraly: Nepotrebuji si nic kompenzovat a ani nejsem zadny zavodnik. Proste mam rad pod kapotou dostatecnou vykonovou rezervu libi se mi hezke hracky.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Docela pekny, Lamborghini barva. Ja mel Focus prvni generaci a rad na nej vzpominam. Neuveritelne tichy, mj. diky zaveseni motoru. Vzdycky jsem musel davat bacha na budiky, protoze najednou to jelo treba 170 a podle zvuku to vubec neslo poznat. Kdyz jsme zastavili na semaforech, tak clovek nepoznal, ze motor bezi. Mluvim samo o benzinu. Dobra volba.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Neni ctyrkolka jako ctyrkolka
Doposud jsem si myslel, ze vsechny ctyrkolky funguji +/- stejne. Jak je videt, nektere by se ctyrkolkami radsi ani nazyvat nemely
Doposud jsem si myslel, ze vsechny ctyrkolky funguji +/- stejne. Jak je videt, nektere by se ctyrkolkami radsi ani nazyvat nemely
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
To je jasné že nefungují, je to dané spoustou faktorů a konstrukčním záměrem. Některé mají uzávěrku diferenciálu, jiné ne, některé mají ESP, STC nebo DSTC (protiprokluzové a stabilizační systémy) atd. Běžné SUV nejsou míněny jako opravdové "terénní" vozy. No ale kam taky jezdit u nás "do terénu" , když skoro všude vedou cestyfova píše:Neni ctyrkolka jako ctyrkolka
Doposud jsem si myslel, ze vsechny ctyrkolky funguji +/- stejne. Jak je videt, nektere by se ctyrkolkami radsi ani nazyvat nemely
Já si 4x4 u svého Volva V70 (včetně DSTC) nemůžu vynachválit ... V zimních podmínkách, v neodhrnutém sněhu na cestách a do kopců, i v břečkách, ve kterých se běžná auta pohnou jen s potížemi, tohle autíčko jede naprosto s přehledem a ve spojení se stabilizačním systémem DSTC skoro jako po asfaltu ... Je jasné, že na průjezdy lesními roklinami nebo pouštěmi to není, ale tam se neychystám 4x4 byl můj parametr číslo 1 při koupi nového auta ... Zatím jsem maximálně spokojený, ba přímo nadšený
V pohodě projíždíme místy, zimními zavátými cestičkami a neošetřenými výjezdy, kde by můj předchozí Opel Omega zůstal beznadějně zapadnutý až do jara A že Jablonec je pořádná Sibiř ... Protismykový stabilizační systém je na tyhle podmínky též k nezaplacení - jakmile auto jen pomyslí na to, že by mělo jít do smyku, okamžitě se začnou počítačově vyrovnávat záběry jednotlivých kol tak,aby to nenastalo ...
A když už "tatošujeme" tak musím říct, že je to po všech stránkách úplně jiná liga než předchozí Omega nebo Octavia. Jak jízdními vlastnostmi, tak vybavením, pohodlím, kvalitou, uživatelskou přívětivostí a "inteligencí" (o všechno se stará, všechno hlásí ) ... Velmi decentní, pohodlné, ale když je třeba, vystřelí jak raketa ... a na rozdíl od mých předchozích aut, když je na dálnici třeba předjet, tak se k tomu půl minuty neodhodlává, ale rovnou s přehledem a nekompromisně realizuje To vše se spotřebou kolem 7l nafty ... (motor 136 kW/185 koní). 220 km/h v pohodě. Zabudovaná Volvo RTI navigace, deš'tový senzor, vyhřívané sedačky, integrované dětské sedačky vzadu (to je taky k nezaplacení - jeden pohyb a ze zadní sedačky se stane dětská sedačka), hands free, pěkný poslech (6 repro), inteligentní tempomat ... no prostě moc fajn
Naposledy upravil(a) Ivo dne 02 bře 2010 23:50, celkem upraveno 1 x.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
ivo ja jsem teda spis nepritel vsech tech automatickejch vymozenosti a mam rad syrovy auta a syrovou jizdu, ale musim rict, ze tvoje volvo vypada fakt pekne. vypada dokonce skoro jako auto, ktery ma dusi. at vam dobre slouzi a at si spolu dobre rozumite co nejdyl
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Díky ... Ono to DSTC se dá vypnout (pro milovníky "syrovější" jízdy) Ale já raději se zapnutým ...biscuit píše:ivo ja jsem teda spis nepritel vsech tech automatickejch vymozenosti a mam rad syrovy auta a syrovou jizdu, ale musim rict, ze tvoje volvo vypada fakt pekne. vypada dokonce skoro jako auto, ktery ma dusi. at vam dobre slouzi a at si spolu dobre rozumite co nejdyl
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
ja to myslel tak, ze mam starou karu, ktera nema nic a presto si to strasne uzivam a bavi mne to. ale komfort taky dovedu ocenit, ne vzdy chce clovek rezat zatacky. to me pak ten tvrdsi podvozek na nasich silnicich dava zabrat dvojnasob vsechno ma svy.. a na karu, ktera ma elektronicky stelovatelnej podvozek fakt nemam... i kdyz nejakej upgrade planuju
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
fova: ako zaujimave ale na druhej strane mi to pride ucelovo vybrate - sak nakoniec ma to byt reklama na subaru takze museli vybrat zrovna take auta kde 4x4 nefunguje ako ma by sme sa pozreli keby vybrali X3/X5 alebo audi q5/7 ) minimalne za X3 viem dat ruku do ohna, zatial nesklamala ani v extremnych situaciach