Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
ja bych hlavne rozlisoval tuning a styling. tuning v podstate se vzhledem nesouvisi (kdyz nemluvime o zmenach vzhledu z nejakyho funkcniho duvodu).
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
to je věda pánové
moje poslední, vybrané, nejdosažitelnější auto, je asi Hyundai Sonata, ta z roku 2002... designově v její cenové relaci nemá konkurenci
Jinak se mi hodně začla líbit Škoda Yeti... jedno z nejlevnějších 4X4 na trhu
moje poslední, vybrané, nejdosažitelnější auto, je asi Hyundai Sonata, ta z roku 2002... designově v její cenové relaci nemá konkurenci
Jinak se mi hodně začla líbit Škoda Yeti... jedno z nejlevnějších 4X4 na trhu
- ReaktoplazmAR
- Příspěvky: 2413
- Registrován: 04 srp 2008 14:25
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Yeti je pekný.. ale Sonata - brrr 

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
fractal: jestli mas vsech pet pohromade, tak si to s tim korejcem dobre rozmysli. ja bych si korejce nekoupil ani novyho. jakej mas budget?
jsou veci, ktery lidi dost u aut podcenujou a vlastne bych rek, ze jim vubec nevenujou pozornost, kdyz kupujou. pro me osobne je strasne dulezity, jak je auto vymysleny, jak se pak chova na silnici - jestli dobre sedi, jestli je treba nedotacivy, jestli kdyz to nekam napalis, jestli se nerozsype, jak kdyz je ze sirek.. premejsli nad tim, clovek nikdy nevi, kdy se muze prihodit neco zlyho, neni to jako koupit si behringer (i kdyz spatne ukostreny chasis...)
jsou veci, ktery lidi dost u aut podcenujou a vlastne bych rek, ze jim vubec nevenujou pozornost, kdyz kupujou. pro me osobne je strasne dulezity, jak je auto vymysleny, jak se pak chova na silnici - jestli dobre sedi, jestli je treba nedotacivy, jestli kdyz to nekam napalis, jestli se nerozsype, jak kdyz je ze sirek.. premejsli nad tim, clovek nikdy nevi, kdy se muze prihodit neco zlyho, neni to jako koupit si behringer (i kdyz spatne ukostreny chasis...)

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
zatím, tedy teď zrovna minus 2000 haha, ale v únoru už budu lehce v plusu s jednou nulou navrch... a pak možná s další... to je jedno, jde o to, že člověk by si měl svou první káru pořádně promyslet, taky hodně jezdím na sever a druhá věc je že servisy pro škodovky jsou i tam (má tam celkem ok odbyt) takže asi to padne na tu 4X4 diesel Yeti... už jenom kvuli Laponsku apod.biscuit píše:fractal: jestli mas vsech pet pohromade, tak si to s tim korejcem dobre rozmysli. ja bych si korejce nekoupil ani novyho. jakej mas budget?
ten korejec je čistě moje uchylacka designova nenazranost, stejně jako juke a spol. s.r.o.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
skodovky jsou asi dobrej standard.. i kdyz u nas kurevsky predrazenej. kvuli laponsku bych si koupil imprezu a nebo pro prdel zadokolku 

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Biscuit: nedotacivost je vec na delsi zkouseni, taky zalezi jake mas gumy. Ja mam Jettu, coz je stejny podvozek s Golfem a tusim i s Oktavkou a nedotacive to je. Takze tohle auto ani Oktavku uz priste nechci. Kdyz to srovnam s Vectrou C, co jsem mel predtim, tak ta Vectra neuveritelne sedi v zatackach i pri vetsi rychlosti, to me prijemne prekvapilo proti vsemu co jsem mel predtim tzn.Renault 21, Favorit, Peugeot 306, Ford Focus. Hodne to souvisi s sirkou napravy a sirkou pneumatik, ktery jsou pekelne drahy pokud se to trochu lisi od standartu. No a hodne tvrde perovani to chce, ale Fokus je taky tvrdy jak prase.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
jojo fokus turbodiesel kombi, radost v tom jezdit, ale zase me to auto prijde jakesik... nevim, prazdne? jakoze dute neboco
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Yeti podle me neni zadny skutecny off-road, ale jen takova imidzovka od Skodovky. Skutecne auto do terenu je treba Dacia Duster nebo jeste lepe Subaru Forester (precti si nejake recenze vsech techto aut).
Timhle smerem bych se orientoval ja. A vubec bych se nebal ani ponekud starsiho Forestera, pokud je omezeny rozpocet. Tahle auta jsou mimoradne spolehliva.
A prestoze mam Mondeo, tak turbodiesely od Forda bych moc nedoporucoval. Je tam obrovska spotreba, nekultivovany chod a v minulosti mely vazne problemy se zanasenim vstriku ceskou naftou. Zrovna tento tyden jeden znamy skoncil se zanesenymi vstriky na TDCI Mondeu 2003.
Co se tyce podvozku a jizdnich vlastnosti tak Focus je samozrejme jedno z nejlepsich aut ve sve tride (mam rad tvrdsi naladeni).
Timhle smerem bych se orientoval ja. A vubec bych se nebal ani ponekud starsiho Forestera, pokud je omezeny rozpocet. Tahle auta jsou mimoradne spolehliva.
A prestoze mam Mondeo, tak turbodiesely od Forda bych moc nedoporucoval. Je tam obrovska spotreba, nekultivovany chod a v minulosti mely vazne problemy se zanasenim vstriku ceskou naftou. Zrovna tento tyden jeden znamy skoncil se zanesenymi vstriky na TDCI Mondeu 2003.

Co se tyce podvozku a jizdnich vlastnosti tak Focus je samozrejme jedno z nejlepsich aut ve sve tride (mam rad tvrdsi naladeni).
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
To je vždycky otázka jestli to člověk opravdu potřebuje do terénu (u nás toho "terénu" zase tolik není, resp. skoro žádný
anebo pro běžné ježdění (+ s ohledem na zimu, sníh a sem tam svezení po polní cestě) - na tohle běžné SUV , resp. jakékoliv slušné 4x4 auto bohatě stačí ... (já osobně už dvojkolku nikdy v životě nechci, jenom 4x4 ... je to nesrovnatelné ...)

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Fractal tady psal o Laponsku, takze me doporuceni bylo s ohledem na jejich polni cesty.
Uz jsem to sem asi jednou daval:
Uz jsem to sem asi jednou daval:
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
No tak na auto kategorie Subaru, budu mít jedině když prodám celé studio a to teda nepude 

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Prave ze na to, co to umi, je to auto velmi levne - v porovnani s konkurenci (Audi a BMW).
Nevim, jaky mas rozpocet, ale Forester 2001 se da koupit za 140000Kc, Forester 2004 za 250000Kc, atd. A kouzlo je v tom, ze ani po deseti letech se na tom nemusi menit temer nic.
Problem u staleho nahonu vsech kol je ale spotreba. U benzinoveho dvoulitru se spotreba pohybuje kolem 11l/100km, takze je vhodne to koupit uz prestavene do plynu.
Subaru zacalo diesely delat az v roce 2009.
Nevim, jaky mas rozpocet, ale Forester 2001 se da koupit za 140000Kc, Forester 2004 za 250000Kc, atd. A kouzlo je v tom, ze ani po deseti letech se na tom nemusi menit temer nic.
Problem u staleho nahonu vsech kol je ale spotreba. U benzinoveho dvoulitru se spotreba pohybuje kolem 11l/100km, takze je vhodne to koupit uz prestavene do plynu.
Subaru zacalo diesely delat az v roce 2009.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Forester je jejich cenový "low- end" ... (a ojetých je spousta). No ale je to dost spartanské auto a když se člověk k tomu svému blíží, na pohled ho taky nějak moc neexcituje a samolibé srdíčko nezaplesá 

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Je pravda, ze je dost osklive.
Diky tomu v nem nejezdi nafoukani manazeri, kteri zustavaji u svych audin a kupuji si ho jen fanousci znacky.
Napr. Subaru Tribeca velmi pohorela v konkurenci Audi Q7, BMW X5, Porsche Cayene ad., protoze pusobila prilis obycejnym dojmem - nemela tolik chromu a ruznych jinych cinkrlatek. Tenhle model se v segmentu manazerskych SUV proste neuchytil.
Subaru se nekupuje kvuli designu, ale kvuli jizdnim vlastnostem a silnym motorum.
Diky tomu v nem nejezdi nafoukani manazeri, kteri zustavaji u svych audin a kupuji si ho jen fanousci znacky.
Napr. Subaru Tribeca velmi pohorela v konkurenci Audi Q7, BMW X5, Porsche Cayene ad., protoze pusobila prilis obycejnym dojmem - nemela tolik chromu a ruznych jinych cinkrlatek. Tenhle model se v segmentu manazerskych SUV proste neuchytil.
Subaru se nekupuje kvuli designu, ale kvuli jizdnim vlastnostem a silnym motorum.
