Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
kluci, ono najezdit 200tisic po nemeckejch dalnicich a po ceskejch vyhrkanejch silnicich je taky kurva rozdil...
ja tvrdim, ze auto s 200tisici, muze bejt v lepsim stavu nez auto s 50tisici, je v tom strasne moc jinejch faktoru.
ja tvrdim, ze auto s 200tisici, muze bejt v lepsim stavu nez auto s 50tisici, je v tom strasne moc jinejch faktoru.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
biscuit: ja osobne proste podvedome sahnu po aute, ktery ma min najeto. kdyz mame zbytek paraemtru +- stejnejch, treba stari vozu, objem motoru, stupen vybavy, atd,, tak si radeji vyberu to, ktery ma najeto min, protoze urcite uznas, pravdepodobnost opotrebeni/defektu ostatnich dilu je nizsi.
Ivo: srovnavas jabka a hrusky. dej si vyhledat vozidla stejneho stari, napr. 3 roky, podivej se na cenu auta ktery ma najeto 50tis a ktery ma najeto 150tis.. Rozdil v cene nebude vic nez 10-15%.
Ivo: srovnavas jabka a hrusky. dej si vyhledat vozidla stejneho stari, napr. 3 roky, podivej se na cenu auta ktery ma najeto 50tis a ktery ma najeto 150tis.. Rozdil v cene nebude vic nez 10-15%.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
bs: jasny, ale jak vis, ze udaj na tachometru ukazuje realnou hodnotu? to prece nejde brat jako smerodatnej udaj, jen ciste orientacni, kterymu muzes a nemusis verit. ja doporucuju koukat na to co psal reaktoplazmar - koukat uz na konkretni opotrebeni (sedacky, volant, saltpaka, pedaly - to jsou veci, ktery vidi i laik a dalsi veci, ktery vidi, nebo zmeri odbornik - tlaky, poklep na karoserii (kytovani se pozna), stav podvozku, sjeti kol, stav lozisek, kotoucu, vejfuku, manzet, koroze...) tohle povazuju za daleko dulezitejsi. navic auto ma urcity servisni intervaly, takze dostat do ruky auto s 60tis. ktery ma pred rozvodama, cekaj ho mozna i brzo tlumice atd. muze bejt horsi, nez auto, ktery je treba prave po tomhle intervalu udrzby se 100tis. (kdyz na to samozrejme majitel nesere a ma treba i servisni knihu). je to proste hrozne relativni a navic viz. prvni veta
ale samozrejme, abych furt nemlel to svy, taky podvedome budu tihnout k autu s mensim najezdem km, jen vim, ze k tyhle prvoplanovitosti je dobry prihlizet az uplne nakonec.
ale samozrejme, abych furt nemlel to svy, taky podvedome budu tihnout k autu s mensim najezdem km, jen vim, ze k tyhle prvoplanovitosti je dobry prihlizet az uplne nakonec.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
tak v cesku bych si v zivote nic ojetyho nekoupil, ale v nemecku se z tachometrama tak nesachuje, nehlede na to, ze je idelzni jet auto kupovat s vlatnim chosem + si v miste domluvit prohlidku ve znackovym servisu....
jinak se myslim shodnem :]
jinak se myslim shodnem :]
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Shodneme se myslím i v tom, že kdybych na to s nadhledem měl, tak si samozřejmě nejraději koupím to auto nové Ale protože je jak je a jsme rádi že nějak přežíváme, tak pak je asi třeba zapojit i racionálně-ekonomické aspekty ... (tj. poměr cena-výkon-provozní náklady-životnost-perspektivní prodejní cena).
Ale zpět k té naší dílčí uvaze - pro mě osobně bude přitažlivější auto, které ma najeto třeba 120, ale má jednoho majitele, autorizovanou servisní historii atd. než auto co má 50 tisíc km, ale má 2 majitele, servisní knížka není nebo neuplná atd. ...
Ale zpět k té naší dílčí uvaze - pro mě osobně bude přitažlivější auto, které ma najeto třeba 120, ale má jednoho majitele, autorizovanou servisní historii atd. než auto co má 50 tisíc km, ale má 2 majitele, servisní knížka není nebo neuplná atd. ...
aha, co je to chos ?BS píše:ze je idelzni jet auto kupovat s vlatnim chosem
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
...a nebo je z nejake firmy, kde se na tom stridalo x soferu, navic bez vztahu k autu, protoze je to sluzebak (i kdyz to taky neni zadna absolutni pravda)
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Ivo: kua, mne tam vypadly 2 pismenka. melo tam byt "s vlastnim mechosem"
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Autorizovane servisi si mozu dovolit vsetko .. Nechce sa mi to tu riesit .. Mozme o tom rozpravat hodiny , ale na co ? ty mas svoje skusenosti .. ja svoje .. to je vsetko .. Proste pre mna autorizovany servis neni ziadna zaruka , skorej naopak ..Ivo píše:
To si vůbec nemyslím. Autorizované servisy si za prvé vůbec nemůžou dovolit podobné jednání, zejména u prestižních značek, protože mateřský koncern dost dbá na pověst a kvalitu. Za druhé mají přesně předepsané úkony, metodiku a speciálně vyškolené pracovníky. Mají přístup k softwaru, součástkám a aktualizacím z první ruky a jsou v přímém propojení s výrobcem.
Tak tak .. I ked samozrejme auto jazdene v nemecku , bude asi v lepsom stave (vzhladom na cesty) v porovnani s tym co je jazdene u nas ..BS píše:tak on problem u atu co maji najeto treba 150tis nebo kolem 200tis km, neni az tak, ze by nevydrzel motor, ale spise to vsechno okolo, bude uz ve velmi spatnem stavu diky oppotrebeni, takze pravdepodobnost dodatecnych nakladu u auta, ktery koupim se 150tis km, je mnohem vyssi, nez u auta, ktery koupim, kdyz ma najeto 30tis. km...
- ReaktoplazmAR
- Příspěvky: 2413
- Registrován: 04 srp 2008 14:25
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
suhlasím s Pytkinom.. je to bežná prax, nepoznám sice nikoho komu by podobné niečo spravili v servise, ale zato poznám x prípadov (hlavne bmw, mercedes, audi/vw/škoda) kedy niekto zohnal podobným sposobom nejakú drahú "súčiastku" novú a za polovičnú cenu, tí "pitvači" ked predávajú sa tým vobec netaja, skor naopak.. moja skusenost je taka že skoro každý čo robí s autami má nejakého takého známeho..Pytkin píše:Autorizovane servisi si mozu dovolit vsetko .. Nechce sa mi to tu riesit .. Mozme o tom rozpravat hodiny , ale na co ? ty mas svoje skusenosti .. ja svoje .. to je vsetko .. Proste pre mna autorizovany servis neni ziadna zaruka , skorej naopak ..Ivo píše:
To si vůbec nemyslím. Autorizované servisy si za prvé vůbec nemůžou dovolit podobné jednání, zejména u prestižních značek, protože mateřský koncern dost dbá na pověst a kvalitu. Za druhé mají přesně předepsané úkony, metodiku a speciálně vyškolené pracovníky. Mají přístup k softwaru, součástkám a aktualizacím z první ruky a jsou v přímém propojení s výrobcem.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
problem autorizovanych servisu je ten, ze si nemohou dovolit pouzivat druhovyrobove dily (nebo maji jiny duvod). vyjimkam cest (napr. v auto duba - jeste v dobe, kdy byli autorizovanym servisem toyoty, mi nabidli opravu na zaklade dodanych vlastnich dilu).
spousta druhovyrobovych dilu je za daleko lepsi peniz a neni pravidlem, ze jsou mene kvalitni - vetsinou si navic jde vybrat z vetsi skaly produktu.
zbytek uz je ciste o lidech a jejich charakteru, nehlede na to, jestli se jedna o autorizovany nebo neautorizovany servis. mam par kamaradu, co pracovali ve znackovych servisech a nejednou jsem slysel prihody, jak co na dilne zkurvili a jak to pak davali do kupy..
spousta druhovyrobovych dilu je za daleko lepsi peniz a neni pravidlem, ze jsou mene kvalitni - vetsinou si navic jde vybrat z vetsi skaly produktu.
zbytek uz je ciste o lidech a jejich charakteru, nehlede na to, jestli se jedna o autorizovany nebo neautorizovany servis. mam par kamaradu, co pracovali ve znackovych servisech a nejednou jsem slysel prihody, jak co na dilne zkurvili a jak to pak davali do kupy..
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
skoda A8 - mesto 20 a to jezdim klidek , ale dalnice 15 +- ve 150 km/h
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
co to je skoda a8? to je nejaka lokomotiva?
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
hehe v podstate ano, ale ma jenom 12 valcu..biscuit píše:co to je skoda a8? to je nejaka lokomotiva?
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
tak uz jsem si vybral SEXY-S trojku SKODA(pomer cena vykon)-SAAB(nejlepsi)-SUBARU(z nejlepsich) nebo: SIKMO-OKEE HONDY vs. MAZDY... rozpocet sice zatim vazne, ale do leta muze byt vsecko jinak (doufam ze nedopadnu jak nekteri ezonaci co maji na starosti novou krev...
a kdo uhadne co je na obrazku tak s nim udelam track, nebo rmx