Vše, co se netýká hudebního šílenství, MIDI a audia
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vey
Příspěvky: 475
Registrován: 19 čer 2003 12:44

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Vey »

Fractal píše:a kdo uhadne co je na obrazku tak s nim udelam track, nebo rmx :)
Nejakej koncept od Nissanu? Alespon podle prednich svetel .. )

Uživatelský avatar
Fractal
Příspěvky: 2848
Registrován: 10 dub 2004 14:54

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Fractal »

nissan je beztak zkopcil, jo a neni to koncept normalne to jezdi

Obrázek

Uživatelský avatar
peteness
Příspěvky: 3670
Registrován: 22 čer 2004 17:31

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od peteness »

8 million dollar baby, made in Německo

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 22153
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Pytkin »

nech stoji kolko stoji , mne to auto pride odporne ;)

Uživatelský avatar
Hammond
Příspěvky: 1120
Registrován: 05 říj 2010 18:44

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Hammond »

JJ vyzera naozaj fekalne.

biscuit
Příspěvky: 9628
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

je to hnusny.. opravdu ee

nunu
Příspěvky: 1559
Registrován: 23 úno 2003 18:56

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od nunu »

IVO-vi: Ja mam hrozne rad autorizovany servis, diky nemu jsem poridil ted auto v temer bezchybnem stavu s originalnima kilometrama a pan co si ho koupil na nem za mesic prodelal 100000 Kč + servis... Bylo to asi takhle. Jeden pan ktery vlastni jeden obchod v centru brna si rekl ze by rad nejake hezke zanovni auto, s velkou vybavou, rozumnyma kilometrama za nejake peknejsi penize. Tak mu panove co se na tyto sluzby specializuji dovezli jedno krasne auto , takzvane "premium" coz je kara jednoho majitele, pravidelne servisovana s jasnym puvodem. Auto to bylo nadherne, cena primerena tak si ho pan vzal... Potud vsecko v poradku. Jenze auto jezdilo a zralo vsechno, i travu u cesty. Zajel proto pan do autorizovaneho servisu kde mu udelali diagnostiku motoru a usoudili ze onu zvysenou spotrebu - cca 15 litru bude mit na svedomi vanos ventil, protoze auto nejelo uplne nejlip. Vymenili tedy ventil, bez zlepseni. nasledovala dalsi diagnostika, faktura a pan si spocital ze si takovy luxux nemuze dovolit, zaplatil cca 15k autorizovanemu servisu a auto vratil panum co mu jej dovezli a vzal si uplne nove mondeo. Pote nasledoval prodej, byla zima, nikdo zadne auta nechtel, potrebovali prachy a tak milemu autu udelali opravdu super cenu a tim behem hodiny da se rict zmenilo majitele. Tim jsem byl uz ja. Po ujeti domu - cca 700 km auto zacalo pocukavat, clovek si rekne kdovijaky benzin. Benzinem to nebylo... Diagnostika motoru - nic, vse nadhera, zadne zavady, zadny problem. Auto cuka vic a vic. Po domluve s mym osobnim mechanikem jsme usoudili ze vynechava zapalovaci civka, na kazdy valec je jedna, tak ze ji koupi a pritom se vymeni i svicky. Dalsi tyden jezdeni stylem priskokem vpred a za tech cca 12 litru, protoze ja tolik na benzin nemel, takze plynu jen minimum. Pote vytouzeny telefon ze civka i se svickama dorazila a ze muzu teda dojet treba hned. Jelikoz mechos je ode mne cca 70km, sednu a jedu. Po 20 km uz jedu na 5 valcu, pristrojovka blika, sviti, auto vyhrozuje a nejede. Diagnostiku jsem mel, nacteni chyb, vymaz a tradaaa. Za kilometr zase na 5 valcu, to uz jsem se na to vykaslal a zacal shanet odtahovku. Nez by dojela, tak bych to tam dotlacil rucne asi, takze jsem s motorem pracujicim na principu nahodnych vybuchu doskakal po dalnici ten zbytek. Dlazdic byl tenkrat oproti mne svaty clovek. Po oddeklovani motoru a popsani civek kvuli identifikaci vadne doslo i na svicky. Po vysroubovani prvni zaznelo neco ve smyslu, tak tohle delam dlouho, ale to jsem jeste nevidel. Svicky uz nemely stredovy kontakt, byl upaleny uplne po izolator. U vsech valcu, nekde vic, nekde min... Takze chlap diky profesionalum z autorizaku vyhodil tech 15k za vanos uplne zbytecne, 100 uletel na tom ze to auto nikdo nedokazal v autorizaku za nekolik navstev opravit. Pritom stacilo se na ty svicky jen podivat a v tu chvili by to bylo jasne proc to asi zere jak tank a jede jak HTP. Maji interval vymeny 90000km, najely 135 a bylo definitivne po nich. Ze se na to vykaslal nemec, to dokazu pochopit, chtel nove auto, stare protiuctem takze zadne strkani penez za dily. Ale to ze to nedokazou odhalit profesionalove a taxou v tisicich za hodinu, to je na povazenou -)

Autorizovany servis jen po dobu nutne zaruky, jinak ani omylem. Prijel pan se zanovnim mercedesem, ze zaruka skoncila ze uz do autorizaku jezdit nebude na takove prkotiny jako je vymena oleje. Jelikoz nikde zadna visacka s olejem, zavolal mechos kolegovi co ze tam lijou. On na to ze to je v ramci ceny auta, ze pry nejaky olej za padasat kacek, ze to plati servis toz asi tak -)))

Kdybych ja se mel rozhodovat mezi karou servisovanou verohodnym mechanikem nebo autorizakem, mam jasno.

Uživatelský avatar
peteness
Příspěvky: 3670
Registrován: 22 čer 2004 17:31

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od peteness »

Nunu: to s tim olejem nemyslis vazne. Staci si archivovat faktury z tech garancek a vetsinou jeste clovek dostava litrovku do zasoby, takze to musi byt dost pako, kdyz ani nevi co tam ma.
btw ja pred tremi lety koupil svoji prvni funglovku u Samohyla ve Zline - VW Jettu. Byla na to jenom 2 roky zaruka. No ty garancky jsou fakt peklo, Jednou jsem dal za olej plus pylovy filtr a naky material 9k!! Ale stalo se mi, ze par mesicu po te zaruce sel srat motor v hodnote 80 tisic a ten importer mi priklepnul zdarma novy - protoze jsem dodrzoval servisni prohlidky. Je fakt, ze to auto jezdilo divne a curaci nejdriv rekli, ze je to spojka. Za coj jsem dal 15k. No ted mam kolem 120 tisic najeto a novy motor + spojka byl davany na 90ti. Ale ted uz tu vymenu oleje plus naky servis vyresim asi mimo VW autory.

nunu
Příspěvky: 1559
Registrován: 23 úno 2003 18:56

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od nunu »

Obavam se ze to s tim olejem takto byt muze, dneska pri koupi noveho auta je bezne treba dva roky servisu nebo do 100000km servis zdarma, neboli v cene vozu. Nevim jestli to tak doopravdy bylo, ale je to muj hodne dobry kolega ktery ma servis stredni velikosti, zadna garaz ale servis. Vzhledem k tomu ze i ja jsem nejakou dobu pobyval v servisu, nedelam si zadne iluze... Nema sebemensi duvod mi lhat nebo si neco vymyslet. Ja tomu docela i verim.

Verim i tomu, ze se pajcuje ve velkem je to jen otazka poptavky a nabidky. CHces sracku v sudu od castrolu??? Mas ji mit, vypada to jako castrol, ale neni to castrol -)) Fakt tomu verim.

Uživatelský avatar
peteness
Příspěvky: 3670
Registrován: 22 čer 2004 17:31

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od peteness »

Ze kradou zamestnanci, to je normalni, ve znackovych nevyjimaje. Tam v tom maji primo vypracovanou hierarchii. Jediny kdo nic nevi a radsi ani nechce vedet je majitel. Ale do noveho medaka olej za 5O Kc? Cim to redi? Vegetol? :)

nunu
Příspěvky: 1559
Registrován: 23 úno 2003 18:56

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od nunu »

A jeste jedno o autorizovanych servisech, ted konkretne o tom ostravskem. Dostal jsem kaminek do okna, nic zvlastniho, sklo pojistene nemam, ale s vinikem jsme se dohodli, nemel s tim zadny problem, zavolali jsme na pojistovnu a nahlasili. Stane se. Nechal jsem si spocitat cenu v autorizaku. Vymena celniho okna 18 000, kdy mam sklo fakt obycejne, jen lehce tonovane, bez senzoru steracu, bez barevneho pruhu. To sklo od vyrobce ktery dela original koupim ja za 3500, v autorizaku je koncovka 6500. K tomu jeste tesneni a tmel - cca 2500. Vymena okna jsou necele tri hodky prace kdyz se clovek flaka. cenu za hodinu si kazdy spocita sam...

Dalsi pikoska, vymena oleje. Je ho tam 6,5 litru, s filtrem a praci bratru 6000Kč, coz je nejakych 7200 i s DPH. Ja si olej beru z nemecka ten sam co maji v autorizaku 180kč za litr, filtr stoji kvalitni cca 150Kč, prace je to na hodku kdyz to prezenu i s najetim. Takze za hodinu prace kterou zvladne pouceny idiot ( vymena oleje a delaji to zpravidla ucni ) stoji v autorizaku cca 5800 za praci a to nejsem ochotny akceptovat.

Leda ze bych se zivil vyrobou nebo distribuci drog -))) Je mozne ze jine autorizaky na tom budou jinak, ale co se premiovych nemeckych vozu tyce, nejsou pro kazdeho. Nicmene na auto nedam dopustit, jsem s nim maximalne spokojeny.

nunu
Příspěvky: 1559
Registrován: 23 úno 2003 18:56

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od nunu »

Kdyz original BMW 5W-30LL stoji v nemecku v litrovem baleni 180 Kč v koncove cene, tak nejaka noname sragora ve znackovem sudu fakt muze vyjit na pajdu... Nevim, a radsi ani nechci vedet... Jen se to ke mne dostalo a jak jsem rekl, docela bych tomu veril. Neumim to ani dokazat, ani vyvratit.

Uživatelský avatar
peteness
Příspěvky: 3670
Registrován: 22 čer 2004 17:31

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od peteness »

Ty vole ty bys s tim tady mohl rozjet kseft. Ja kupuju 5W30LL minimalne za 450, ale videl jsem i za 900

Uživatelský avatar
a.tom.x
Příspěvky: 2694
Registrován: 06 zář 2002 16:55

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od a.tom.x »

Obrázek

Tak jsem konecne upgradoval z pekla jmenem Nissan. Zatim velka spokojenost.

Objem: 1 798 ccm
Největší výkon: 110 kW (150 k) při 4 000 ot./min
Největší točivý moment: 300 Nm při 2 000 - 3 000 ot./min
Palivo: Nafta
Šestistupňová manuální převodovka
Pohon všech kol
Max. rychlost: 198 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 10,0 s
Spotřeba paliva (l/100 km):
* Město: 6,9
* Mimo město: 5,0
* Kombinovaná: 5,7

(a ta spotřeba docela sedí ... dálnice ve 150 km/h 6.3, jižní spojka 80 km/h na tempomat 3.9, mimo město kolem 5.0)
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com

nunu
Příspěvky: 1559
Registrován: 23 úno 2003 18:56

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od nunu »

pete ness: Si delas kozy ??? inspirace trebs tady:http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40 ... Categories.Nejdriv jsem byl neduverivy, dodavatelem do prvovyroby je u bmw castrol. Kdyz jsem ten olej otevrel, tak vypadal jako castrol, smrdel jako castrol, mam na tom nahrkano nejakych 25k. Menim olej po 12 500km... Vzhledem k tomu ze to v tom nemecku nikdo neprodava vyrazne draz, verim ze to je origo, i pocty zrealizovanych obchodu napovi.

a.tom.x: Neboj, to teprve prijde -))) Az se zacnou poroucet vstriky s cerpadlem, filtr pevnych castic ma taky neco do sebe, turbo od spravneho vyrobce na japonce je taky zazitek... Ted to je krasne nove, pokud to za par let prodas a poridis nove, nenechas na to dopustit, s ojetinama je to ale horsi... To pak stoji velke penize.

Moje svagrova ma hnisana, dosla nafta ( zamrzla ) a pri pokusu to natocit odeslo cerpadlo. Znama vec u nissana ze proste kdyz nema naftu jde cerpadlo do kytek. Nove 110k, repas s vymenou 65k. Bohuzel to do te popelnice nacpala, ja osobne se priznam ze bych z toho udelal totalku, bylo to pojistene auto... Zadny podvod aby bylo jasno, jen bych ho hodil do skarpy, protoze 65k nebyla hodnota te kraksny. Bohuzel k nemu mela citovy vztah -)))

Odpovědět