Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
nunu: já mám s autorizovaným servisem velmi dobré zkušenosti ...
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Tak to je jako jehla ve stohu, nebo je to mozna znackou. Co se tyce bmw, nemam primu zkusenost az na ty ktere jsem popsal s tema svickama a oknem, ale jelikoz mam auta rad a mam k nim taky takovy " citovy vztah" tak se treba o svoji znacku zajimam, a v drtive vetsine lidi na autorizovany servis nadavaji. Arogance, nezajem, nevedomost. Moje svicky se mely menit v 90, prohlidka odfajfkovana a jak to dopadlo jsem uz napsal. Je docela dost mozne ze znacka ktera ma servisni sit velkou a rozsirenou bude jina nez znacka ktera ma servis jen ve velkych mestech a dostatek lidi ochotnych platit.
Kdyz jsem se ptal na vahu vzduchu, tak mi v cartecu rekli ze na tak stare auta ji skladem nemaji ze jestli ji chci, tak jedinne zavazne objednat. V tu chvili jsem si pripadal fakt jako kokot, protoze jsem si myslel ze trilete auto je temer to same co nove, zadluzeny na nejakou dobu a ono to byl podle nich skoro veteran... Asi meli pravdu, tak stare auta uz tam nejezdi...
Kdyz jsem se ptal na vahu vzduchu, tak mi v cartecu rekli ze na tak stare auta ji skladem nemaji ze jestli ji chci, tak jedinne zavazne objednat. V tu chvili jsem si pripadal fakt jako kokot, protoze jsem si myslel ze trilete auto je temer to same co nove, zadluzeny na nejakou dobu a ono to byl podle nich skoro veteran... Asi meli pravdu, tak stare auta uz tam nejezdi...
- ReaktoplazmAR
- Příspěvky: 2413
- Registrován: 04 srp 2008 14:25
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
k tým olejom a že či sa vyplatí kupovat drahí etc..
imho zaujímaví článok: http://www.audi-club.cz/rady.php?cislo=169
najpodstatnejšia je včasná výmena
imho zaujímaví článok: http://www.audi-club.cz/rady.php?cislo=169
najpodstatnejšia je včasná výmena
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Ja mel taky Nissana a uz mi to nesmi do domu. Hroznej krám. Na tomhle mám zatím 20 tis. a je to OK,jezdim na pravidelne servisy a stejne to je tak na 3 roky max. To budu mit neco pres 100 najeto. Mel jsem Mazdu a ta mela asi 160 a byla taky OK.nunu píše:
a.tom.x: Neboj, to teprve prijde -))) Az se zacnou poroucet vstriky s cerpadlem, filtr pevnych castic ma taky neco do sebe, turbo od spravneho vyrobce na japonce je taky zazitek... Ted to je krasne nove, pokud to za par let prodas a poridis nove, nenechas na to dopustit, s ojetinama je to ale horsi... To pak stoji velke penize.
Moje svagrova ma hnisana, dosla nafta ( zamrzla ) a pri pokusu to natocit odeslo cerpadlo. Znama vec u nissana ze proste kdyz nema naftu jde cerpadlo do kytek. Nove 110k, repas s vymenou 65k. Bohuzel to do te popelnice nacpala, ja osobne se priznam ze bych z toho udelal totalku, bylo to pojistene auto... Zadny podvod aby bylo jasno, jen bych ho hodil do skarpy, protoze 65k nebyla hodnota te kraksny. Bohuzel k nemu mela citovy vztah -)))
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
kurva hosi vy ste daki vsetci vo vate, pozeram, je tu dakto kto jazdi na skoduli??? 

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
OK, no ale pořád musíš mít na mysli to, kolik to stálo nové a za kolik jsi to koupil. Když koupíš auto co stálo 1,5 milionu za 350 k tříleté (můj případ), pak zmíněné drobnosti jsou pořád nic v rámci toho nebetyčného cenového rozdílu ... (ted například se mi v rámci pravidelného servisu zaměřili na brzdy - měnily se kotouče, destičky, kapaliny, potom všechny filtry atd. - nějakou tu tisícovku to stálo, ale zase to mám jako nové a mám od toho na hodně dlouho pokoj ... (a do 1,15 mil. cenového rozdílu to má a vždycky bude mít sakra daleko). Nemluvě o tom, že když to za pár let prodáš, v tomto případě ztratíš tak 100-150k, v případě nového tak min. 700-800k , spíš více ...)nunu píše:
a.tom.x: Neboj, to teprve prijde -))) Az se zacnou poroucet vstriky s cerpadlem, filtr pevnych castic ma taky neco do sebe, turbo od spravneho vyrobce na japonce je taky zazitek... Ted to je krasne nove, pokud to za par let prodas a poridis nove, nenechas na to dopustit, s ojetinama je to ale horsi... To pak stoji velke penize.
Nové auto bych nikdy nekupoval - to je podle mě vyhazování peněz z okna ... (leda bych nevěděl co s prachama) pokud se nebavíme o autech, které nové stojí 200-300k (takové bych si ale osobně nikdy nepořizoval). Lehce ojeté udělá uplně stejnou službu za zlomek ceny ... (a většinou s mnohem lepší výbavou než by si člověk koupil sám nové)
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
kex - je to otazka priorit, docela dost toho i najezdim a mam velmi omezeny rozpocet. Jinymi slovy byl jsem ochotny vrazit do auta velmi omezenou castku, kdyz odectu to co jsem dostal za stare auto ktere jsem pak prodal a maly pozdrav ve forme dph, byla vysledna cena o dost nizsi nez za novou foobii v zakladni vybave a s nejslabsim motorem. Verim ze pokud nekdy dojde na lamani chleba, teda na borceni plechu, mam vysokou pravdepodobnost ze se mi to podari rozdychat. Ojete koktavky byly na podobne cenovce a o jizdnich vlastnostech, komfortu a bezpecnosti si muzou nechat akorat tak zdat. Pro mne nebylo co resit kdyz si vezmu stejnou cenu. Myslim si ze u nas jsou skodarny nadhodnocene. A ojetin je u nas jak hnoje, staci se podivat na preplnene bazary.




Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
jo jo taky se nestačim koukat. BTW nemáte někdo zkušenost s multiplou?kexik píše:kurva hosi vy ste daki vsetci vo vate, pozeram, je tu dakto kto jazdi na skoduli???
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Já jsem měl 4 různé škodovky - 120, Favorit, Felicia, Octavia a jezdil jsem i v Superbu ... Do škodovky už nikdy nepůjdu ... Je to silně předražené (vzhledem k vlastnostem) a většina jiných aut v podobných relacích je někde jinde ... Servis a náhradní díly nejsou o nic levnější než u jiných značek ... A výtvory jako Yeti, Fabia apod., to je hodně rozpačité. Upřímně řečeno nechápu proč si lidi pořád v takové míře kupují škodovky - jakýsi "zvyk" nebo obavy ze zahraničních aut ?
Než si za 500k koupit drkotající ochcávku, to si raději za podobné peníze koupím lehce ojeté skvělé Audi, BMW, Volvo apod. a bude to jako Rode NT proti Neumann U47
Než si za 500k koupit drkotající ochcávku, to si raději za podobné peníze koupím lehce ojeté skvělé Audi, BMW, Volvo apod. a bude to jako Rode NT proti Neumann U47

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
No ja nevim , kdyz jsem ted srovnal stejny rocnik bmw a fiatu, neprijde mi to jako nejaky extra rozdil v cene. Respektive za ten fiat chteji jeste o 19 000 vic...
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/9217572
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... la/9155512
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/9217572
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... la/9155512
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
nunu: mna na bmw desi cena za jedno sklo, jeden vstrek, jeden remen, jeden filter atd atd... a to su veci ktore kazdych par menis.
delay: multipla ma uplne blaznivy interier. na to ze je to van, nemas nijak mimoriadny batozinak a tri sedacky vpredu, no, neviem... a bacha na fiatacke diesle, ma to vraj delphi vstrekovanie a ee. chcel som kupit stilo combi a vsetci naokolo ma zurivo odhovarali... pocitam ze v multiple bude rovnaka motorizacia
delay: multipla ma uplne blaznivy interier. na to ze je to van, nemas nijak mimoriadny batozinak a tri sedacky vpredu, no, neviem... a bacha na fiatacke diesle, ma to vraj delphi vstrekovanie a ee. chcel som kupit stilo combi a vsetci naokolo ma zurivo odhovarali... pocitam ze v multiple bude rovnaka motorizacia
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
no já myslel spíš starší ročník 2000 ale tam se toho moc nezměnilo
jojo 1,9 JTd
jojo 1,9 JTd
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
To moje mělo najeto 7 tisíc a cena byla více než zajímavá 

Ivo píše:OK, no ale pořád musíš mít na mysli to, kolik to stálo nové a za kolik jsi to koupil. Když koupíš auto co stálo 1,5 milionu za 350 k tříleté (můj případ), pak zmíněné drobnosti jsou pořád nic v rámci toho nebetyčného cenového rozdílu ... (ted například se mi v rámci pravidelného servisu zaměřili na brzdy - měnily se kotouče, destičky, kapaliny, potom všechny filtry atd. - nějakou tu tisícovku to stálo, ale zase to mám jako nové a mám od toho na hodně dlouho pokoj ... (a do 1,15 mil. cenového rozdílu to má a vždycky bude mít sakra daleko). Nemluvě o tom, že když to za pár let prodáš, v tomto případě ztratíš tak 100-150k, v případě nového tak min. 700-800k , spíš více ...)nunu píše:
a.tom.x: Neboj, to teprve prijde -))) Az se zacnou poroucet vstriky s cerpadlem, filtr pevnych castic ma taky neco do sebe, turbo od spravneho vyrobce na japonce je taky zazitek... Ted to je krasne nove, pokud to za par let prodas a poridis nove, nenechas na to dopustit, s ojetinama je to ale horsi... To pak stoji velke penize.
Nové auto bych nikdy nekupoval - to je podle mě vyhazování peněz z okna ... (leda bych nevěděl co s prachama) pokud se nebavíme o autech, které nové stojí 200-300k (takové bych si ale osobně nikdy nepořizoval). Lehce ojeté udělá uplně stejnou službu za zlomek ceny ... (a většinou s mnohem lepší výbavou než by si člověk koupil sám nové)
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
kex: No, to je myslim to nejmensi co by te melo desit. Ty ceny jsou velmi podobne ostatnim automobilkam, je jasne ze ty spotrebni veci stoji o neco malo vic nez treba na felicii, ale neni to drasticke navyseni. Schvalne jsem to tak nejak zhruba spocital, dela mi to asi 1,10 na kilometr. To jsou zatim moje provozni naklady. Na oktavku to nebude o moc jine pokud vezmu v uvahu stejne pneumatiky. Neni to ovsem servisovane v autorizaku a neni tam ani koruna za praci jelikoz ji mam tak nejak skoro zdarma.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
no neviem, "moj" servisman, ktory vsetky zasadne veci robi odpoly zadarmo, mi urobil maly prehlad nahradnych dielov a veru tam boli nechutne rozdiely oproti vw dielcom... samozrejme sa bavime o ojetine skode vs ojetine bmw v rovnakej cene... navyse bol pri rovnakej nadobudacej cene obrovsky rozdiel v najazdenych kilometroch, tie bavoraky mali vsetky 250000+ a tak uz sa diely menia len taky frkot. skodula s 100000 potrebuje nove rozvody a dalsich sto kil jazdi v podstate zadarmo (co je u mna 8-10 rokov)