Vše, co se netýká hudebního šílenství, MIDI a audia
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 22150
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Pytkin »

ja by som sa bal vozit rodinu v embecke ..

biscuit
Příspěvky: 9622
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

ja hlavne nechapu proc vsichni mate ty turbo kamna :-) myslim, ze argument spotreby uz je lehce zastaralej ;)
jezdi tu nekdo na ethanol nebo plyn?

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od kexik »

Pytkin píše:ja by som sa bal vozit rodinu v embecke ..
pozri si NCAP vysledky pre fabiu... ja by som sa bal vozit ju v kadecom inom

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 22150
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Pytkin »

kexik : fakt ma embecka vobec nezaujima .. aj keby mala 5 hviezdiciek v ncap .. bal by som sa v tom vozit rodinu ..

Uživatelský avatar
ReaktoplazmAR
Příspěvky: 2412
Registrován: 04 srp 2008 14:25

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od ReaktoplazmAR »

čo mate všetci proti škode ? oktavky sú imo celkom v pohode, superba by som nechcel, fabiu tiež nie, ale oktavku v pohode, kludne aj 4x4, nebal by som sa toho.. čo by som ja určite nechcel je fiat, renault, opel, citroen..

Uživatelský avatar
a.tom.x
Příspěvky: 2694
Registrován: 06 zář 2002 16:55

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od a.tom.x »

Co mám proti škodovce:

- krade se to (v celku nebo jenom kusy, měli jsme v domácnosti jednu Octavii a zmizel Airbag a podruhé kus motoru)
- ze sedaček mám pravidelně ústřel (hrozný prkna), horší snad zatím jenom KIA
- motory co jsem zkoušel 1.2 HTP (strašnej mixér, kravál, nejede to, žere to), 1.9 TDI divnej motor sice asi přežije všechno, ale s tou převodovkou co v tom byla to fakt nestálo za nic
- starší automaty jsou peklo
- divně přeposilované brzdy, jde to dost do tvrda
- design (jediná Schade co mi nevadí je Yetti, jinak je to taková divná slátanina, asi nejhorší je Superb, takovej "old-fashioned" rádoby luxus, i když auto jako celek nebude asi špatný) vedle Passata fakt o 10 let starší design
- jezdí v tom hromada idiotů co si myslí, že řídí přinejmenším BMW (služební vozy velkých firem zejména), ale je to standardní rodinné auto a ne sportovní nářadí

Jinak asi dobrý poměr cena výkon, cena servisu, drží si to prodejní cenu i ojeté

V žádném případě bych nechtěl nic od Nissan, Renault, Citroën, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo, cokoli vyrobeno v USA, Chevrolet, Kia
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11515
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Ivo »

a.tom.x píše: - jezdí v tom hromada idiotů co si myslí, že řídí přinejmenším BMW (služební vozy velkých firem zejména), ale je to standardní rodinné auto a ne sportovní nářadí
To je pravda a děje se mi na dálnici dost často: v poklidu si předjíždím a najednou se na mě nervozně přilepí nějaká Oktávka (někteří zoufalci začnou dokonce blikat). V takových případech obvykle neodolám lehkému pošimrání ega a za půl minuty je tento šašek kilometr za mnou :)

nunu
Příspěvky: 1559
Registrován: 23 úno 2003 18:56

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od nunu »

Co to mas za raketu ?? Takova cipla kokta ma nejakych 165PS a kroutak okolo 400Nm. To znamena jede to docela fest...

biscuit
Příspěvky: 9622
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

coze? 165 kobyl je fest jo? i to rs, ktery jakz takz jede je se 180 kobylama k smichu :-D u ty rs fabie to aspon bylo vtipny.
jediny vykonove zajimavy auto od skodovky je superb vr6 s nejakejma 260ti konma.. jinak je to fakt bida - nemyslim na normalni pojizdky, ale na to jak se ridici tehle aut casto tvari :-D fast & furious :mrgreen:

Uživatelský avatar
Kermitak
Moderátor
Příspěvky: 6603
Registrován: 12 led 2005 22:43

Diskuse o 4kolovych vehiklech s volantem

Příspěvek od Kermitak »

Poradte, planuju auto, jety samozrejme, cena do 250kKc (ve vyjimecnym pripade do 300k, ale to uz by musel byt extra duvod). Pozadavky - slusne svizny, kombi, prostorny (merim skoro 2 metry) no a pak aby to ve 160 nedelalo takovej kraval (at uz od pneumatik, nebo aerodynamickej), ze vevnitr neslysim vlastniho slova :) Provoz vetsinou mesto, ctyrikrat do roka Evropa, jednou tydne neco delsiho po republice, rocni najezd tipuju do 35k. Chtel bych aby vydrzelo tak 3 roky aspon, idealne 4-5 (i kdyz to uz je spis fantazie) a dalo se pak tak za 100 prodat.
MOmentalne mam po konzultaci s kamosema servisakama vytipovanyho Prasaka 2.0 TDI osmiventil v kombiku, za ty prachy se da sehnat 4 roky starej s najezdem kolem 120-130k, coz je v tomhle pripade slusne zajety auto ;). Forda, Volvo a Francouze nechci. Diky za tipy!

biscuit: nevim jaky mas potreby, ale pro me je cokoliv nad 120hp trhac asfaltu ;] (samozrejme u dvoutunovyho medveda to bude legracni, mluvim o normalnich autech). BTW RSkova Fabie ma 129hp.

nunu
Příspěvky: 1559
Registrován: 23 úno 2003 18:56

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od nunu »

Nadopovana dehtova koktavka ma 0,127PS/kg a kroutak 400Nm. Ten superb ma 0,11PS/kg a kroutak 350. Je nutne prepocitat vykon na vahu, jinak to nejsou moc relevantni udaje.

Kermitak: Je nutne si uvedomit co od toho auta cekas a hlavne jake chces mit provozni naklady. Alefa omega vseho. Ropaci jsou uspornejsi, ale jsou tam skryte pasti jako filtr pevnych castic, turbo, vstriky, vysokotlaka pumpa, to jsou veci ktere proste odchazeji a neco to stoji. U normalniho benzinu to odpada, ale zase spotreba je nekde jinde a zaplatis to v benzinu za nejaky cas. Ja mel u sveho najezd pres 130k km za tri roky a to je uchlastany benzin. U nafty bych si nedelal moc iluze s tim najezdem. Duvod proc jsem ja sel do benzinu byl prave ten strach ze to bude pokladnicka do ktere se bude sypat.

Uživatelský avatar
peteness
Příspěvky: 3670
Registrován: 22 čer 2004 17:31

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od peteness »

Hluk v kabine nezalezi vetsinou ani tak na znacce, jako spis na tride. Cim luxusnejsi auto, tim lepsi odhlucneni, tim lip hlukotesna skla. Vyssi stredni trida uz tohle zacina resit.

Uživatelský avatar
a.tom.x
Příspěvky: 2694
Registrován: 06 zář 2002 16:55

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od a.tom.x »

Ivo píše:
a.tom.x píše: - jezdí v tom hromada idiotů co si myslí, že řídí přinejmenším BMW (služební vozy velkých firem zejména), ale je to standardní rodinné auto a ne sportovní nářadí
To je pravda a děje se mi na dálnici dost často: v poklidu si předjíždím a najednou se na mě nervozně přilepí nějaká Oktávka (někteří zoufalci začnou dokonce blikat). V takových případech obvykle neodolám lehkému pošimrání ega a za půl minuty je tento šašek kilometr za mnou :)
I ja se bavim podobnym zpusobem, nejvic se smeju jak jim to do kopce vadne a ja jedu porad na ten tempomat stejne rychle a oni mizi v zrcatku :D :D :D
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11515
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Ivo »

Já mám na svém Volvu skoro 200 HP, čili oktávky se obvykle nechytají :)

Uživatelský avatar
Kermitak
Moderátor
Příspěvky: 6603
Registrován: 12 led 2005 22:43

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Kermitak »

nunu píše:Kermitak: Je nutne si uvedomit co od toho auta cekas a hlavne jake chces mit provozni naklady. Alefa omega vseho. Ropaci jsou uspornejsi, ale jsou tam skryte pasti jako filtr pevnych castic, turbo, vstriky, vysokotlaka pumpa, to jsou veci ktere proste odchazeji a neco to stoji. U normalniho benzinu to odpada, ale zase spotreba je nekde jinde a zaplatis to v benzinu za nejaky cas. Ja mel u sveho najezd pres 130k km za tri roky a to je uchlastany benzin. U nafty bych si nedelal moc iluze s tim najezdem. Duvod proc jsem ja sel do benzinu byl prave ten strach ze to bude pokladnicka do ktere se bude sypat.
Tak samozrejme chci usetrit co to pujde na palivu, ale neni to nic, co by me nejak extra trapilo, nechci kvuli tomu delat zbytecny kompromisy a litr sem nebo tam me moc nezajima.
Tu vetu s najezdem u nafty jsem nepochopil, jak to myslis?
BTW imho nejde generalizovat ropak/benzin. TDI u Passata jsem si vybral prave proto, ze tenhle konkretni motor je proste drzak a spolehlivej.

peteness: jasne, ale do urcity miry je to i vec konkretniho typu.

Odpovědět