Vše, co se netýká hudebního šílenství, MIDI a audia
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kermitak
Moderátor
Příspěvky: 6604
Registrován: 12 led 2005 22:43

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Kermitak »

Hm, takze pokud dobre pocitam, kdyz jsi ho prodaval, mel 12 let. Kolik jsi na nem za tech sest let najel?
Pytkin: jsem to smazal, protoze jsem puvodne nepochopil ten tvuj prispevek :)
Nunu: to nefot, nejzajimavejsi je motor a podvozek a z toho stejne nic nevykoukam :]
Jo koukal jsem ze ta petka kombik je i dost hnusna na muj vkus. Trojku zvazim, ale rikam, musim si to zkusit, od pohledu mi to auto prijde hrozne maly.

nunu
Příspěvky: 1559
Registrován: 23 úno 2003 18:56

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od nunu »

Tezko rict, ale rozhodne mene nez nyni, stovka to asi byla. Musel jsem menit pristrojovku, kdyz jsem ho koupil byla tam z 6 valce a nesel korektne otackomer, sralo mne to. Podle toho jak vypadal interier kdyz jsem ho kupoval s tim jak vypada u toho noveho, odhaduju ze mel v dobe kdy jsem ho kupoval pres 250 urcite, mozna vic. Motoricky v naprosto bezvadnem stavu, ten motor byl fakticky ve vybornem stavu, byl tam maly unik oleje pres gufero u kliky. Od vymeny do vymeny jsem nedolil nic. U sveho dolivam cca litr na 8000km. To je ale u techto motoru bezne, nejaky olej si vezmou. Kdyz umyju a vysaju vnitrek, je to temer stav noveho auta. Nepoznas nic, na volantu neni jedinne osoupane misto krom tlacitka volume ( auto bylo z hifi studia ), sedaky jak nove. Kdyz jsem ho kupoval, tak na kapote snad nebyl jedinny sram od kaminku, po 25k km po cesku jich tam par je. Jedina vec na ktere jde poznat ze ma neco za sebou jsou skla svetlometu a celni sklo.

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od kexik »

Pytkin píše:kermitak : no sak ja viem :) ved citam co pises ... prave na starsich jazdenych autach uz ta cena nejde tak velmi dole .. zrovna som riesil auto pre zenu a zistil som ze je jedno ci auto nove stoji 300.000 alebo 600.000 alebo 900.000 ... 5-6 rocne s 100-150k kilometrami sa predava za 100-150.000 .. najhorsie su na tom tie najlacnejsie auta .. proste tam je nepomer , jake hovno za tu cenu dostanes .. lepsie je si kupit nejaku vyssiu triedu ..
no len vyssia trieda spapa hodne viac penazi za udrzbu. ojazdene auto HNED po kupe potrebuje spustu veci (obvykle sa predava pred servisnym intervalom, takze rozvody, vodna pumpa, filtre, oleje, niekedy brzdove oblozenie) a daju sa zakratko cakat dalsie vydavky (spojka, turbo, tlmice, vstreky). a neverim v nijake 5-rocne auto vyssej triedy, ktore stoji 150000, ze ma 150 a nie 300 tisic kilacov... ja som teda behal po bazaroch a inzeratoch jak blazen a bola to pekna prehliadka pretocenych a zresetovanych riadiacich jednotiek. alebo auto z inzeratu vobec neexistovalo, dokonca som narazil na dve kradnute v zapadnej europe :)

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Re: Diskuse o 4kolovych vehiklech s volantem

Příspěvek od kexik »

Kermitak píše: MOmentalne mam po konzultaci s kamosema servisakama vytipovanyho Prasaka 2.0 TDI osmiventil v kombiku, za ty prachy se da sehnat 4 roky starej s najezdem kolem 120-130k, coz je v tomhle pripade slusne zajety auto ;). Forda, Volvo a Francouze nechci. Diky za tipy!

biscuit: nevim jaky mas potreby, ale pro me je cokoliv nad 120hp trhac asfaltu ;] (samozrejme u dvoutunovyho medveda to bude legracni, mluvim o normalnich autech). BTW RSkova Fabie ma 129hp.
to je dobry napad, imo... dohladaj si na forach "dobre" kody motorov, 2.0tdi ma aj niekolko nepodarenych serii. inak 1.9tdi je lepsi motor obecne, ale na passat je asi maly. ledaze si taky ten pohodovy sofer, co berie auto ako priblizovadlo, to potom ocenis spotrebu a kyble repasovanych dielov za babku v kazdom servise.

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11515
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Ivo »

Za tu cenu bys na mobile. de našel hodně velmi slušných Volvo v 70 136 kw se všemi zmíněnými parametry. Já bych osobně ojeté auto v cr nekupoval. Kdybys případně sehnal nějakého kamaráda plátce dph který by to byl ochoten při koupi vzít jakoby na sebe, usetris hned na místě 19% což je docela hodně. A nějak moc formalit s tím není. Řekneš dic oni ověří a hotovo. Ale musí u toho auta být uvedena možnost odpočtu dph což většinou je.

biscuit
Příspěvky: 9624
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Diskuse o 4kolovych vehiklech s volantem

Příspěvek od biscuit »

Kermitak píše:biscuit: nevim jaky mas potreby, ale pro me je cokoliv nad 120hp trhac asfaltu ;] (samozrejme u dvoutunovyho medveda to bude legracni, mluvim o normalnich autech). BTW RSkova Fabie ma 129hp.
nemam potreby mega vykonu, neboj. ja si potrpim na stary vraky (jakasi motogerontofilie) :-) ale netvarim se jak niki lauda a hlavne na silnici vsechny respektuju, i kdyz zrovna jedu jako prase (myslim rychle) :-)
ta rs fabie byla pravne vtipna i s tema 130 konma - jelo to fakt hezky (na takovej srac :-) ).

jinak ja jsem fixovanej na japonsky auta a nemam moc rad koncerny - ne proto, ze bych mel v ty auta nejakou neduveru extra, ale protoze nerad nosim stejny dziny jako soused (vlastne jako skoro vsichni v ulici :-) ) proto bych si skodovku, audinu, passata ani golfa nikdy nekoupil.
kdybych uvazoval o nejakym kombiku (coz u me nehrozi) libila by se mi asi novejsi mazda 6 nebo avensis. tim nechci rict, ze japonci jsou bez chyb - u kazdy znacky jsou prusery - chce to mit podchyceny, ale stejne to pak chce mit jeste stesti.

jo a jinak bych sel (asi) urcite do benzinu a nechal si ho pripadne upravit na e85
.. i kdyz jsem se tady ptal, jestli na to nekdo jezdi a nikdo nic :-) na severu evropy je to pry uz docela rozsirene..

Uživatelský avatar
Kermitak
Moderátor
Příspěvky: 6604
Registrován: 12 led 2005 22:43

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Kermitak »

Ivo píše:Za tu cenu bys na mobile. de našel hodně velmi slušných Volvo v 70 136 kw se všemi zmíněnými parametry. Já bych osobně ojeté auto v cr nekupoval. Kdybys případně sehnal nějakého kamaráda plátce dph který by to byl ochoten při koupi vzít jakoby na sebe, usetris hned na místě 19% což je docela hodně. A nějak moc formalit s tím není. Řekneš dic oni ověří a hotovo. Ale musí u toho auta být uvedena možnost odpočtu dph což většinou je.
S Volvem mam nekolik problemu:
1) u nas jsem ho za tyhle prachy nenasel, ale kouknu jeste v Nemecku
2) podle TUV je V70 jedno z nejporuchovejsich aut
3) servisaci mi Volvo rozmlouvali, ze jsou na nej odporne drahy nahradni dily, protoze nejsou 3rd party (takze musis bud original Volvo, nebo prolejzat vrakoviste)

Jinak se mi docela zacina zamlouvat varianta Bramborak, ale tam se trochu bojim toho zadohrabu v zime, dva kamosi co ho maji rikali, ze to je utrpeni...

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11515
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Ivo »

Pokud nebudeš potřebovat AWD (což pro mě osobně byla podmínka č. 1) najdeš těch 3-5 letých na mobile.de spousty. Je třeba ale jít do V70 II. ne do staršího I. Já už ho mám 2 roky a běží bez sebemenšího problému (v rámci každoroční pravidelné autorizované prohlídky). Je pravda že to moje bylo puvodně koupené u Volva, celou dobu servisované u Volva a paní majitelka to nechala jako nové ... Ano, díly jsou drahé. Ale i u nás jsou alternativní možnosti a vedle autorizovaných servisů třeba v Praze známý expert na Volva "Mara" za uplně jiných podmínek. Kromě toho je to docela spřízněná komunita (včetně fóra atd.) kde se leccos dá řešit ... Ale Němci se k autům chovají uplně jinak, mají lepší cesty a nějaké přetáčecí apod. triky u solidních prodejců se myslím nepěstují ...

To jen taková alternativní myšlenka, s tím že to DPH atd. se dá celkem výhodně uplatnit i u Passata atd.

Bramborák - jdi do AWD a máš po starosti. Já už bych nikdy do auta bez AWD nešel ... nikdy ... je to úžasná věc ...

Měl jsem 5 let Opel Omega zadohrab - hrůza ... Zjistil jsem ted že moje hluboká averze vůči zimě a sněhu byla z velké části způsobena právě tím. Od té doby co mám Volvo, mám zimu rád, těším se na ni a užívám si toho jak s tím bez problémů na rozdíl od mnoha jiných všude vyjedu (kromě AWD to má i DSTC, což je sofistikovaný stabilizační systém s počítačem na každém kole - který v zimě na sněhu a ledu pravidelně zneužívám třeba při vjezdu k nám na ulici - kopeček s následující pravouhlou zatáčkou, tam naschvál zaberu, za normálních okolností bych už byl obratem u souseda za plotem, ale tak jenom pod sebou ucítím pár bleskových akcí na každém kole a jedu rovně jako po asfaltce :)

Uživatelský avatar
W.Cable
Příspěvky: 858
Registrován: 07 lis 2007 09:45

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od W.Cable »

Jo, jo... T6R a jejich expert Mara, ktery za vami i prijede a auto spravi u krajnice, fakt zijici legenda tenhle clovek. :)
Jinak system trakcni kontroly ma Volvo na jednicku, s 10let starou S60 udelate na snehu novy Superb jak nic a prujezdy zatackami to se ani neda popsat, dvou tunove auto jako by jelo na bruslich.

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 22151
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Pytkin »

kexik : svagor vozi auta z belgicka .. nakupuje tu http://be.bca-europe.com/ .. velmi si to pochvaluje , lebo auta maju super povod , a vsetko je dobre zdokumentovane ..

nunu
Příspěvky: 1559
Registrován: 23 úno 2003 18:56

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od nunu »

Volvo - velka nevyhoda je absence druhovyrobcu na dily, pokud jsou, je nabidka velmi omezena oproti koncernu, bmw. Uprimne receno nez volvo, tak radsi pasata. Nemam nic proti volvu, kamos ho ma, ja se s nim taky svezl, kdyz resil vstriky tak se pri placeni krecovite usmival -) Ale sehnal je nejak levneji nez origo, tam to bylo tusim okolo 16 za vstrik.

Opravdu nejde srovnavat opel a bmw, je to jiny svet. Za cele roky nebylo jedinne cesty kterou bych nevyjel a zustal nekde viset a ostatni jeli dal. Ted jsem si vzpomnel, kdyz jsem jel pro sveho prvniho, dali jsme si sraz na zacatku te vesnice abych to nemusel dloutze hledat. Kdyz nas vedl na misto, jeli jsme pazoutem 605 tak jsme si rikali jaky je to idiot a debil, ze to snad chce rozbit a ne prodat. Regulerne nam hrube ujizdel, pazout hrabal, lital od kraje ke kraji a bawor letel jak na kolejich. Treti zimu jsem tak jezdil uz taky. Uz i tam byla elektronika, na dnesni dobu primitivni ASC-T. Tam kde muj strejda ma v zime retezy ja jezdil a vyjel na zimnich gumach. Akorat kdyz se to ASC v zime vyplo, bylo to lehce pretacive -) Lehce dost :)

V kazdem kole je jen jeden senzor a ten je spolecny pro funkci asc,abs,rizeni trakce. Chytre auta to maji i skombinovane s uhlem natoceni volantu, brzdovym asistentem a kdo vi cim jeste. Elektroniku nevypinam, to pak smrdi pruserem. Ale uznavam ze muze velmi zalezet na konkretni lokalite, u nas jsou zimy pomerne mirne oproti podhorskym oblastem a cesty jen neupravene, ale zadne extremy v klesani nebo stoupani. Kazdopadne zimni pneu jsou nutnost, ale to je u kazdeho auta.

Kazdopadne auta z DE jsou jinak opecovavane nez u nas, o kvalite silnic nemluvim, to bych se zas musel nervovat.
Naposledy upravil(a) nunu dne 14 zář 2011 12:37, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od kexik »

Pytkin píše:kexik : svagor vozi auta z belgicka .. nakupuje tu http://be.bca-europe.com/ .. velmi si to pochvaluje , lebo auta maju super povod , a vsetko je dobre zdokumentovane ..
no, uz je neskoro ;(

Uživatelský avatar
ReaktoplazmAR
Příspěvky: 2412
Registrován: 04 srp 2008 14:25

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od ReaktoplazmAR »

a.tom.x píše:Co mám proti škodovce:
- krade se to (v celku nebo jenom kusy, měli jsme v domácnosti jednu Octavii a zmizel Airbag a podruhé kus motoru)
- ze sedaček mám pravidelně ústřel (hrozný prkna), horší snad zatím jenom KIA
- motory co jsem zkoušel 1.2 HTP (strašnej mixér, kravál, nejede to, žere to), 1.9 TDI divnej motor sice asi přežije všechno, ale s tou převodovkou co v tom byla to fakt nestálo za nic
- starší automaty jsou peklo
- divně přeposilované brzdy, jde to dost do tvrda
- design (jediná Schade co mi nevadí je Yetti, jinak je to taková divná slátanina, asi nejhorší je Superb, takovej "old-fashioned" rádoby luxus, i když auto jako celek nebude asi špatný) vedle Passata fakt o 10 let starší design
- jezdí v tom hromada idiotů co si myslí, že řídí přinejmenším BMW (služební vozy velkých firem zejména), ale je to standardní rodinné auto a ne sportovní nářadí
Jinak asi dobrý poměr cena výkon, cena servisu, drží si to prodejní cenu i ojeté
tak asx to neni, ale inak presne tak.. cena/výkona a komfort, servis, ND... samé plus..
ja som škodu nikdy nemal, ale čo majú známi tak v pohode, aj ked som sa v tom vozil, tak celkom fajn,
hlavne sa mi zdá že je to auto skor vhodné na naše tankové cesty ako napr bmw, audi alebo passat.. na miestach kde som zvyknutý na bum bum oktavia prejde určite makkšie..
1,2 htp je 3-valec, akurát som videl minule ten motor rozobraný, to je zufalost..
ale 1,9 TDI - neni o čom, ked je ok tak je to svižné až až, poznám tie motory hlavne ako sa chovajú v passatoch, ale možno z "blbou" prevodovkou od škody to je inak..
no a kradnú sa teda celkom fest, to ano (naša obec má 400 obyvatelov a tento rok už zmizli 2)

Uživatelský avatar
Kermitak
Moderátor
Příspěvky: 6604
Registrován: 12 led 2005 22:43

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Kermitak »

No, mozna mam moc velky oci a nakonec skoncim u Focuse ;) To se zda je relativne spolehlivy auto, dily jsou levny, za 220 se da sehnat skoro novej, podvozek super (v ramci tridy)... Nazory na nej?

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 22151
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Pytkin »

pripadne sa zamysli nad C-MAXom .. ja som ho zobral , kvoli variabilite .. ked vyberies zasne sedadla , tak je z toho nakladak ..

ja som s nim velmi spokojny .. ten podvozok je super ..

Odpovědět