Fova, sorry, ty jsi zaspal posledních deset let? Jel jsi v posledním Scenicu nebo ještě lépe v nové Laguně? Pohodlí na úkor manévrovatelsnoti? No to je ale blbostfova píše:Opacny extrem v jizdnim komfortu jsou Citroeny a Renaulty. Ty sly s tim zamerenim na jizdni komfort a pohodli tak daleko, ze je to na ukor manevrovatelnosti.

ale jasnebodyia píše:excom: Existuje na trhu ještě jiné SUV coupé? Osobně o jiném nevím (mohu se mýlit). Kdo s tím tedy přišel první, čí to byl nápad?;-)
Ale neva, je to legrace, mě je to úplně jedno, kvůli tvé afinitě k bmw a mé k experimentům se určitě střílet nebudeme:-)


vsetko s mierou

so SUVom mam pocit ze dosiel Mercedes so svojou M kategoriou, aspon mam ten pocit.. bol to vo svojej dobe celkom bum..
a to ze ci existuje nejake ine SUV kupe nie je predsa vec designu ale dopytu trhu... o X6 sa vie uz velmi dlho.. vyvoj takeho auta trva aj 5 rokov kym sa dostane na trh...
Bodyia: V uplne posledni lagune jsem nejel. Jel jsem v predchozim modelu. Dale jsem jel v Xsare a predchozim Scenicu. Prislo mi, ze Scenic je na tom nejlepe a Xsara nejhure. Jezdil jsi nekdy s nemeckymi auty jako je BMW nebo alespon Volkswagen Group? Pak bys mel chapat o cem mluvim.
Ti francouzi hrozne plavou a nedaji se s nimi ostre rezat zatacky a prudce menit smer. Neni to na sportovni jezdeni a ja mam pocit, ze nad tim nemam kontrolu.
Rekl bych, ze je to o nich obecne znama vec.
Ti francouzi hrozne plavou a nedaji se s nimi ostre rezat zatacky a prudce menit smer. Neni to na sportovni jezdeni a ja mam pocit, ze nad tim nemam kontrolu.
Rekl bych, ze je to o nich obecne znama vec.
Naposledy upravil(a) fova dne 11 úno 2008 22:09, celkem upraveno 1 x.
Mas naprostou pravdu, mam sportovni podvozek, snizeny trosku vic nez je zdravo a spatna cesta je utrpeni. vyvazi mi to tim,jak je to auto pevne a jiste, za kazdych okolnosti jede kam ho posles,do doby nez prekrocis fyzikalni zakony... A priznam se i k tomu, ze parkrat mi ASC+TCS zachranilo usmev. Ale moje trojka jeste neni auto, to zacina od petky... Presto jsem s nim maximalne spokojeny, jelikoz je ve skvelem stavu na par drobnosti jako vymlacene vymezovace v sedaku a nyni rok stary vyfuk ma netesnost po jednom rychlejsim vystartovani ze spatneho terenu. Retardery u teska musim projizdet pomaleji nez krokem. Pred tim jsem mel korejskeho Hyundai coupe a to byla oproti tomu strasna mrdka, nikdy vic uz. V rencku jsem se taky povozil snad i ve vesech mercedesech od 190 po S Class. Moc prima auto ten mergl, ale nemel bych na nej ani na benzin. Zhruba 20km okruh, tak relativne jsem mu dal napit, zpatky rozumne okolo 90-120. Prumerna spotreba na tu trasu 28l... No, petilitr se nezapre. Nemel jsem z nej strach, jedinne auto ze ktereho jsem mel velmi respekt byla sousedova M3, tam jsem si nedovolil slapnout plynem na doraz pri dvojce,protoze bych ho neuridil. Na trojku jeste krasne zahrabnul. Kazdopadne na vsechny takove auta musi mit clovek rozum a mel by mit neco najezdene s normalnim autem. Jeste zazitek kdy zhruba po roce jsem presedlal do fabie a jel z prace domu. Vsichni mne predjeli, ta koza skace ze strany na stranu, nedrzi poradne stopu. Nikdy to nikomu neprijde, az v momente kdy si zvykne dlouhodobe na jine auto a pak presedla. Ja mam uz ted jasno, pristi kara bude zase s modrobilou vrtuli a bud 328 nebo 528. Na mercedes jsem jeste mlady a predohraby uz nechci. A kazdopadne kombi...
Naprosty souhlas s tou Fabii. Od 130km/h vyse jsem s ni ztracel jistotu. Je to prece jen vysoke a uzke pidi auticko a vitr s ni maval.
Oktavka II je jine kafe, ta ma skutecne vynikajici podvozek. A Superb jeste lepsi. Na ten jsem se v ostrych zatackach s Oktavkou nechytal.
BMW3 - fajn svezeni (jel jsem v 328 Cabrio
, Praha-Plzen 28 minut), ale jako rodinne auto bych to nemusel.
Oktavka II je jine kafe, ta ma skutecne vynikajici podvozek. A Superb jeste lepsi. Na ten jsem se v ostrych zatackach s Oktavkou nechytal.
BMW3 - fajn svezeni (jel jsem v 328 Cabrio

Naposledy upravil(a) fova dne 11 úno 2008 22:42, celkem upraveno 1 x.