Vše, co se netýká hudebního šílenství, MIDI a audia
Odpovědět

biscuit
Příspěvky: 9628
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

tak drzim palce, at mas stastnou ruku. ta bradavice na zadnim blatniku ho sice trochu hyzdi, ale jinak proti lpg nic nemam :-)

Uživatelský avatar
fova
Příspěvky: 3942
Registrován: 21 říj 2004 14:52

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od fova »

Zkusenosti se Subaru po 14 dnech - zadny takovy podvozek jsem dosud nezazil a to jsem jel nedavno v uplne nove Mazde 6 GT. V zatackach u Subaru necitis skoro vubec odstredivou silu, at delas, co delas. Na dalnici jsem s tim jel dnes 220km/h a chova se to naprosto stabilne. Na druhou stranu proti Mondeu s ESP ta zas az tak zasadni rozdil neni. Je to tak o 30% lepsi, ale o vic ne.
Zklamanim u Subaru je preposilovany volant a znacny ubytek vykonu pri provozu na plyn. Je to trochu schizofrenni jezdeni - na jednu staranu vis, ze mas super podvozek, ktery te podrzi skoro v kazde situaci a na druhou stranu diky tomu volantu nedostavas vsechny informace o situaci na silnici.
Co mi take vadi, jsou ty nizkoprofilove sedmnactky na elektronech - citis kazdy hrbol na silnici. Jenze plechace se na Legacy vubec nedavaly :-)
Proti Mondeu je Legacy hodne male. Nase 3 deti se tam vejdou jen tak tak.
Pritomnost pohonu 4x4 si za provozu vubec neuvedomuji.
Celkove jsou domenou Legacy zatacky a mimomestsky provoz. Ve meste to vic zere a na dalnici to neni zadny velky stihac jako treba Audi A6 3.0 tdi. Par jsem jich ted o vikendu zkusil prohnat :wink:
Subaru proste chybi ten okamzity zatah odspodu, jako maji turbodyzly.

Jo a dlouhodoba spotreba benzinu u motoru 2.5l bez turba a se ctyrkolkou je jen 8,5l, coz povazuji za maly zazrak. Dvoulitrove Mondeo mi zere v zime 10 litru!

Takze asi tak.

Uživatelský avatar
peteness
Příspěvky: 3670
Registrován: 22 čer 2004 17:31

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od peteness »

fova: tak hodně štěstí a bacha ať se někde nevysekáš. Jenom ta poznámka o elektronech a plecháčích mi přijde trochu postavená na hlavu.

biscuit
Příspěvky: 9628
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

franto a jsi zvyklej jezdit s atmosferou? on ten zatah od spodu s td je trochu placebo. kdyz chces jet opravdu drave, nema cenu padat v otackach pod 4k, podle vykonovy krivky a omezovace mozna i jeste vejs. samozrejme se pak pri takovymhle, casto praktikovanym, stylu jizdy doporucujou castejsi vymeny oleje a vubec vetsi pozornost motoru, zvlast kdyz mas auto po nekom a nevis co ma za sebou. ubytek vykonu pri lpg je logickej a je znat tim vic, cim ma auto vetsi vykon... co se tyce kol, bejt tebou, nevahal bych prejit na 16". jestli je mas v tp je to brnkacka a je to prvni vec, kterou pro sve pohodli muzes udelat. vyhodou ti budou i levnejsi gumy ;)

jinak ten pocit suverenity zajistenej technologiema a v tomhle pripade navic podporenej i 4x4 v kombinaci s moc odlehcenym rizenim povazuju za mor modernich aut. je moc dobry znat svuj limit s patricnym autem v ruznejch podminkach a u tehle aut, to clovek pri beznym jezdeni vubec nezjisti, kde je ta hranice - v extremu se to pak muze seredne nevyplatit, kdyz najednou auto udela neco, co od nej clovek driv nezazil. proto taky nabadam k opatrnosti. mozna by nebyl na skodu ani nejakej self test na polygonu ;)

hodne radosti z auta preju a hlavne at vas vzdy v poradku doveze :-)

Uživatelský avatar
fova
Příspěvky: 3942
Registrován: 21 říj 2004 14:52

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od fova »

Uz roky mam vsechna soukroma auta jako atmosfericke benzinaky a zatim nechci nic jineho. Je to nejjednodussi motor na servisovani a udrzbu. Turbo jsou pro me potencionalni problemy navic.
Turbodyzly znam zase jako firemni auta.
Takze mam zkusenosti s obema svety.
Problem na dalnici ted nastal napr. kdyz nas zpomalila nejaka dodavka a pak bylo treba se rychle dostat ze 100km/hod na 180km/h. Tady trvalo dost dlouho, nez se to roztocilo do otacek a podrazovat se mi moc nechtelo. Ta audina tam byla mnohem driv nez ja. Ale kdyz jsem prepnul z plynu na benzin, tak uz to bylo o poznani zivejsi.

Jinak u LPG nemusi nutne dojit ke ztrate vykonu. Jen ja tam mam na tohle blby system (Teleflex GFI), u ktereho se ten vykon dost ztraci. Pokud by tam bylo Vialle (LPi), ktere vstrikuje do valcu kapalnou bazi plynu, tak tam zmenu vykonu temer nezaregistrujes. Dealeri Subaru v CR Vialle montovali, ale zrovna v mem aute z Nemecka tenhle system neni.

Na Mondeu mam na zimu plechace. Je to komfortnejsi. Elektrony jsou dost tvrde a sul je rozezira.
Uvazoval jsem o necem podobnem i u Subaru, ale ti nic takoveho u tohohle premioveho vozu neprodavali (Legacy a Outback byly vrcholne modely). Jedina moznost jsou ty 16" s vyssim profilem.

A davam si majzla :lol: , moc dobre vim, jak takove auto svadi a nerad bych to nekde rozsekal. Hned jak bude nekde moznost mimo vozovku, chci zkouset chovani v meznich situacich.

biscuit
Příspěvky: 9628
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

jinak s tim lpg to taky muze souviset s pomerem butanu. v zime se ho dava vic, lip to startuje, ale vic zere a hur jede ;) ale nejsem na to odbornik, ani ty jednotlivy systemy neznam...

to s tim podrazenim je klicovy - proste kdyz chces od auta maximum, musis se drzet v efektivnich otackach.. ale to urcite vis. navic sam znam ten pocit presedani z auta do auta a chvilkovy pretrvavani navyku a ocekavani z predchoziho. nastesti ted jezdim ve vsem jen s pohonem atmo benzin, takze radim automaticky bez premejsleni, jestli uz tomu ropakovi moc nenakladam, nebo benzin nepodtacim ;)

ocel vs. alu podle me nepoznas, jde jen o procento gumy/vzduchu na profilu. s tou soli to taky neni tak pravda.. dneska uz se delaji velmi odolne disky dokonce nektere primo urcene pro zimni obdobi. samozrejme po deseti letech uz nebudou uplne krasne, ale to uz ocelove disky budou zrezle totalne... je to hlavne o vaze kola a vzhledu, nic jineho v tom neni, alespon podle myho nazoru a zkusenosti.

Uživatelský avatar
PELF
Profesionál
Příspěvky: 2090
Registrován: 12 dub 2007 12:03

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od PELF »

Dendy.. nemáš s tím něco společnýho? :mrgreen: http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa ... istku.html
audio::video::postprodukce
Studio ATLAS

biscuit
Příspěvky: 9628
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

:mrgreen:


Uživatelský avatar
peteness
Příspěvky: 3670
Registrován: 22 čer 2004 17:31

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od peteness »

Nová Škodovka.......s ručně broušenými křišťálovými prvky :)
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Kermitak
Moderátor
Příspěvky: 6604
Registrován: 12 led 2005 22:43

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Kermitak »

Jenom koncept, ale imho moc peknej (az na tu strasnou barvu).

biscuit
Příspěvky: 9628
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

osobne mi to prijde jako zoufalost, ale sto lidi...

Uživatelský avatar
peteness
Příspěvky: 3670
Registrován: 22 čer 2004 17:31

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od peteness »

CC Pašík stříknutý Audinou :wink:

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 13820
Registrován: 12 črc 2002 11:16
Vybavení

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od dendy »

biscuit píše:osobne mi to prijde jako zoufalost, ale sto lidi...
vidim to podobne

Odpovědět