- loudspeaker
- Příspěvky: 268
- Registrován: 13 lis 2007 16:59
Ehm, 3.0 za 7litrů dlouhodobý průměr?;-) IMHO 10l je reálná spotřeba těžšího benzínovýho dvoulitru u vozu s větším cx.
Zajímavý přehled spotřeb vozů od konkrétních uživatelů/majitelů je tady: http://www.spritmonitor.de/
Sorry za OT, ale nedalo mi to.
Zajímavý přehled spotřeb vozů od konkrétních uživatelů/majitelů je tady: http://www.spritmonitor.de/
Sorry za OT, ale nedalo mi to.
Naposledy upravil(a) bodyia dne 11 úno 2008 15:44, celkem upraveno 1 x.
No dokazu jet i za vic...Ono to bude i tim ze 245/45/17, plne nalozene auto a slaby motor. Takze pri rozumne svizne jizde si nemyslim ze by mi to vzalo vyrazne mene, mozna o litr.... Kdyz jsem jel prahu a klobouka, vzal si okolo 8,5 a to jsem jel prazdny a sam... Kdyz jezdim fakt slusne po meste, ale hoodne slusne tak taky nejdu pod 8,5. Ale to je za trest.
Prave ze s vykonnym autem se da jez za mene nez kdyz budu slabeho chudacka zdimat -)))
Prave ze s vykonnym autem se da jez za mene nez kdyz budu slabeho chudacka zdimat -)))
nebudes verit ale niekedy sa podari dat aj na 6.8 a to hovorim o rychlosti 180-200... vtedy to auto ma taku spotrebu.. nepytaj sa ma cim to je, neviem, nerozumiem tomu ani ja.. proste kvalitny motor.. dizlakbodyia píše:Ehm, 3.0 za 7litrů dlouhodobý průměr?;-) IMHO 10l je reálná spotřeba těžšího benzínovýho dvoulitru u vozu s větším cx.
Zajímavý přehled spotřeb vozů od konkrétních uživatelů/majitelů je tady: http://www.spritmonitor.de/
Sorry za OT, ale nedalo mi to.
Benzíny úspornější s vývojem jsou, třeba "tchán" dokáže jezdit s Civicem 8G 1.8 103kW za průměr 6,7, což jsem nikdy nepochopil. Kdyby měl líp odhlučněnej pozvozek, tak jsem ji koupil taky.
Diesely oproti tomu, jak se zavádí přísnější limity emisí a filtry pevných částic jsou už prakticky standardem, berou víc a víc. Fantastické pětilitrové spotřeby TDIček ze sklonku tisícíletí jsou už jen labutí píseň, každá novější generace spálí víc nafty. Btw: mám diesel.
Diesely oproti tomu, jak se zavádí přísnější limity emisí a filtry pevných částic jsou už prakticky standardem, berou víc a víc. Fantastické pětilitrové spotřeby TDIček ze sklonku tisícíletí jsou už jen labutí píseň, každá novější generace spálí víc nafty. Btw: mám diesel.
U sluzebni dieselove OctavieII 1.9 TDI jsem pri hodne ostre jizde na dalnici mel maximalni spotrebu 6.5l/100km. Podobne nizkou spotrebu si drzi i ve meste.
Naproti tomu soukroma Oktavka s 1.6l benzinovym motorem ma na dalnici ve vysokych rychlostech spotrebu kolem 9 litru/100km. Od 110km/h jde ta spotreba hodne nahoru - motor se vytaci do vyssich otacek. Takze spotreba nunuho BMW se mi zda realna.
Protoze nechci ropaka, chtel bych dalsi soukrome auto s motorem 2.0l benzin, ktere bude mit vetsi vykon a na dalnici nizsi spotrebu, protoze se nemusi tak vytacet do otacek.
Naproti tomu soukroma Oktavka s 1.6l benzinovym motorem ma na dalnici ve vysokych rychlostech spotrebu kolem 9 litru/100km. Od 110km/h jde ta spotreba hodne nahoru - motor se vytaci do vyssich otacek. Takze spotreba nunuho BMW se mi zda realna.
Protoze nechci ropaka, chtel bych dalsi soukrome auto s motorem 2.0l benzin, ktere bude mit vetsi vykon a na dalnici nizsi spotrebu, protoze se nemusi tak vytacet do otacek.
Naposledy upravil(a) fova dne 11 úno 2008 17:03, celkem upraveno 2 x.