Fotokoutek uživatelů A/E zone

Vše, co se netýká hudebního šílenství, MIDI a audia
Odpovědět
biscuit

Re: Fotokoutek uživatelů A/E zone

Příspěvek od biscuit »

jako mame to podobne. ale ja zjistuju, ze jsem u fotky daleko popovejsi a mainstreamovejsi, nez u hudby. je pro me v tomhle pak mozna jednodussi delat veci libivejsi, klidne i strikajici barvickama. ale i to ego, jak pises v tom nekde zakomponovany je, jen netusim kolik procent to je - doufam ze snad jen jednotky, a ze jsem v tomhle stale svobodnej a sam sebou.
uchylnej jsem ale na techniku a precitlivelej na to, cemu oba rikame picoviny :-) a nejvic vysazenej jsem na rozmazany picoviny. prijde mi pak vzdycky, ze nekdo svuj vysinuty stav mysli dava na odiv, a protoze to nema v hlave uz uplne v poradku, mysli si, ze to je umeni. ale jasne, ani ja nechci neco tvrdit a jsem si vedomej relativity veci a i tyhle "picoviny" prijimam pokorne a "nehejtuju" (protoze tomu proste treba jen nerozumim). jen mam proste pocit, ze spousta lidi neumi "remeslne" dobrou fotku, tak hleda "umeni" v jinejch dimenzich... ale tyhle etericky bytosti jsou asi ve vsem, myslim, ze i ve vareni :-D

jackies

Příspěvek od jackies »

Za padesát.

Obrázek
muzikant

MDudas

Příspěvek od MDudas »

biscuit píše:... zjistuju, ze jsem u fotky daleko popovejsi a mainstreamovejsi, nez u hudby...
:palec+:
biscuit píše:...jen mam proste pocit, ze spousta lidi neumi "remeslne" dobrou fotku, tak hleda "umeni" v jinejch dimenzich... ale tyhle etericky bytosti jsou asi ve vsem, myslim, ze i ve vareni :-D
Toto cele priniesla post-moderna v umeni. Kedysi odborna verejnost (alias zakaznici, alias mecenasi umenia) urcovali umelcom hranice vkusu. S modernou a post-modernou prisli umelci na ine sposoby financovania (galerie, statna podpora, akademicka poda, atd.) a tak uplne popustili uzdu svojej fantazie. Kedysi uplny zaklad - byt schopny okrem umenia robit aj vynikajuce remeselne spracovanie, je v prd...