uchylnej jsem ale na techniku a precitlivelej na to, cemu oba rikame picoviny
Fotokoutek uživatelů A/E zone
Re: Fotokoutek uživatelů A/E zone
jako mame to podobne. ale ja zjistuju, ze jsem u fotky daleko popovejsi a mainstreamovejsi, nez u hudby. je pro me v tomhle pak mozna jednodussi delat veci libivejsi, klidne i strikajici barvickama. ale i to ego, jak pises v tom nekde zakomponovany je, jen netusim kolik procent to je - doufam ze snad jen jednotky, a ze jsem v tomhle stale svobodnej a sam sebou.
a nejvic vysazenej jsem na rozmazany picoviny. prijde mi pak vzdycky, ze nekdo svuj vysinuty stav mysli dava na odiv, a protoze to nema v hlave uz uplne v poradku, mysli si, ze to je umeni. ale jasne, ani ja nechci neco tvrdit a jsem si vedomej relativity veci a i tyhle "picoviny" prijimam pokorne a "nehejtuju" (protoze tomu proste treba jen nerozumim). jen mam proste pocit, ze spousta lidi neumi "remeslne" dobrou fotku, tak hleda "umeni" v jinejch dimenzich... ale tyhle etericky bytosti jsou asi ve vsem, myslim, ze i ve vareni 
biscuit píše:... zjistuju, ze jsem u fotky daleko popovejsi a mainstreamovejsi, nez u hudby...
Toto cele priniesla post-moderna v umeni. Kedysi odborna verejnost (alias zakaznici, alias mecenasi umenia) urcovali umelcom hranice vkusu. S modernou a post-modernou prisli umelci na ine sposoby financovania (galerie, statna podpora, akademicka poda, atd.) a tak uplne popustili uzdu svojej fantazie. Kedysi uplny zaklad - byt schopny okrem umenia robit aj vynikajuce remeselne spracovanie, je v prd...biscuit píše:...jen mam proste pocit, ze spousta lidi neumi "remeslne" dobrou fotku, tak hleda "umeni" v jinejch dimenzich... ale tyhle etericky bytosti jsou asi ve vsem, myslim, ze i ve vareni
Dnesna doba v podstate nema ZIADNY filter na triedenie urovne umenia. Staci, ked niekto dostatocne dlho do niecoho fusuje, dobija sa do galerii a do pozornosti inych "umelcov" ... a po case sa stane umelcom....
alebo guettom.