Fotokoutek uživatelů A/E zone

Vše, co se netýká hudebního šílenství, MIDI a audia
Odpovědět
jackies

Re: Fotokoutek uživatelů A/E zone

Příspěvek od jackies »

jammix píše:zaleži ake makro sa foti , super makro už bude treba štelovať ........
Makro je jen jedno a má přesnou definici.
Neexistuje žádné super makro. Tady na EZ jsem makro fotografii myslím neviděl. Fotky detailů ano.
muzikant

jackies

Příspěvek od jackies »

peteness píše:koupil jsem starší Nikon D7000 plus pár objektivů a začíná mě to hodně bavit
pěknej bokeh u těch kytiček
muzikant

jammix

Příspěvek od jammix »

@jackies. .. makro presna definicia ? , no chcel som si vybrať objektiv ale pokial na nom neni napisane macro tak take fotky ake davam sa s nim nedaju urobiť. ale chapem kam tym mieriš , macro vraj začina od pomeru 1:1 . alebo tak . :D
MDudas píše:Polemizovat sa da samozrejme o vsetkom, ale realne 99% amaterskych zaberov (a to bude jammix) vznikne z auto-fokusu. Opakujem - tiez som skusal manual. Okrem toho makra (ktore ma vrcholne nebavi), neni moc situacii, kde by som lepsie vyuzil moje oci, nez dobre nastavenu elektroniku a optiku v objektive. (ano, nefotim tie pavuky...)
mna bavi fotit a pozerat fotky ktore bežne nemožem vidieť , to znamena pohlad ktory ktory zvyčajne človek nemá ,.. trebars z urovne psa , alebo približený pohlad na vzdialeny zamok ktory sa týči nad priepastou. proste tam nemožeš prisť a pozrieť sa ..taka fotka ma podla mna vyznam. keby som mal fotit prirodu na 50 objektiv tak by som to chcel asi vidieť v nejakej acidovej zositenej farbe :D
Dovod mojej "snahy o profesionalitu " je vo foteni a videach pre prezentaciu hudby , to k tomu už patri si myslim . manualne ostrenie pri videu je potreba viac ako si myslite .. položim na stativ a začnem si hrať a automatika by furt len zoomovala ostrosť alebo ked stlačim spušť tak to na mna nezaostri lebo tam niesom :roll:

peteness

Příspěvek od peteness »

jackies píše: