Makro je jen jedno a má přesnou definici.jammix píše:zaleži ake makro sa foti , super makro už bude treba štelovať ........
Neexistuje žádné super makro. Tady na EZ jsem makro fotografii myslím neviděl. Fotky detailů ano.
Makro je jen jedno a má přesnou definici.jammix píše:zaleži ake makro sa foti , super makro už bude treba štelovať ........
pěknej bokeh u těch kytičekpeteness píše:koupil jsem starší Nikon D7000 plus pár objektivů a začíná mě to hodně bavit
mna bavi fotit a pozerat fotky ktore bežne nemožem vidieť , to znamena pohlad ktory ktory zvyčajne človek nemá ,.. trebars z urovne psa , alebo približený pohlad na vzdialeny zamok ktory sa týči nad priepastou. proste tam nemožeš prisť a pozrieť sa ..taka fotka ma podla mna vyznam. keby som mal fotit prirodu na 50 objektiv tak by som to chcel asi vidieť v nejakej acidovej zositenej farbeMDudas píše:Polemizovat sa da samozrejme o vsetkom, ale realne 99% amaterskych zaberov (a to bude jammix) vznikne z auto-fokusu. Opakujem - tiez som skusal manual. Okrem toho makra (ktore ma vrcholne nebavi), neni moc situacii, kde by som lepsie vyuzil moje oci, nez dobre nastavenu elektroniku a optiku v objektive. (ano, nefotim tie pavuky...)
To je Nikkor AF 50mm, nejpeknejsi z tech objektivu co mam. Ostatni jsou obyc, ale chci si poridit jeste 35mm. Z toho jdou uplne nejhezci fotky u DX zrcadlovky (bavime se o objektivech za par tisic).jackies píše:pěknej bokeh u těch kytičekpeteness píše:koupil jsem starší Nikon D7000 plus pár objektivů a začíná mě to hodně bavit
keby si to videl inac, tak odporucam fotak zahodit... Mne sa makro-fotky pacia, ale tie tortury kvoli jednemu zaberu - na to nemam trpezlivost. Preto si tu s respektom pozriem lokalnych pavukov.jammix píše:mna bavi fotit a pozerat fotky ktore bežne nemožem vidieť , to znamena pohlad ktory ktory zvyčajne človek nemá ,.. trebars z urovne psa , ...taka fotka ma podla mna vyznam.