Fotokoutek uživatelů A/E zone

Vše, co se netýká hudebního šílenství, MIDI a audia
Odpovědět
dendy

Re: Fotokoutek uživatelů A/E zone

Příspěvek od dendy »

biscuit píše:ja si na kyce nepotrpim.. (teda myslim si to, objektivne kyc asi nedokazu posoudit). na druhou stranu u vizualu nehledam myslenku. hledam jen potechu pro oko. samozrejme kdyz vidim napad, resp. kdyz ho "dekoduji", potesi to. ale unyla fotka se sebelepsi myslenkou me nebavi..
navic jsem laik a spoustu teoretickejch veci ohledne techniky svetla napr., neznam. i proto me treba nektery fotky nepoburujou.. mozna zacnou, az mi nekdo vysvetli patricnou chybu - clovek si pak zacne uvedomovat veci, ktery predtim "nevidel".
jo to mas ako s hudbou... my co vieme co je za tym sa na hudbu uz divame inak ako "bezny" posluchac... obavam sa ze casto je to skorej prekliatie nez vyhoda :-) niekedy by som si chcel vypocut hudbu tak normalne, ako celok, a neanalyzovat ju, podvedome rozkladat do stop :-))) tak s fotkami to bude asi to iste... ked do "toho" nevidis spravi ti radost aj vec nad ktorou "znalec" ohrnie nos :-)

peteness

Příspěvek od peteness »

Obrázek

Ivo
Moderátor

Příspěvek od Ivo »

V jakém softwaru se vám nejlépe svědčilo kreativním způsobem upravovat fotky ? Zkouším ted porovnávat Aperture, Capture One a Lightroom a nevím kterým směrem se vydat (uvítal bych když něco udělá i za mě - auto, presety atd.)

Kermitak
Moderátor

Příspěvek od Kermitak »