
Muj soucasny zhavy kandidat na koupi:

Mirne ojety predchozi model Fordu Mondeo s benzinovym motorem 2.0.
Da se koupit uz od 200 000Kc!
V CR extremne underated. Cesi se ho boji, ze je to manazerske auto s velkymi motory, tzn. velka spotreba a pojistka. Pak je tu take fobie z nekvality Fordu.
Pritom je to velmi spolehlive auto (nepocitam-li problematicke prvni TDCi motory), ktere se ve statistikach TUV (Adac i JD Power) umistuje vzdy kolem poloviny ze vsech testovanych vozidel (podobne jako Oktavka a Passat).
Co se tyce prostoru, tak je ve vsech mirach jeste vetsi nez nase soucasna Oktavka a vybava je (pri koupi z Deutschlandu) hooodne nadstandardni.
Nejlepsi motory pro Mondea byly 2,5L V6, ale to uz je pro me trochu moc, takze jako druhe nejlepsi jsou hodnocene ty dvoulitry.
Podvozek je ladeny spise sportovneji, coz mi vyhovuje.

Mirne ojety predchozi model Fordu Mondeo s benzinovym motorem 2.0.
Da se koupit uz od 200 000Kc!
V CR extremne underated. Cesi se ho boji, ze je to manazerske auto s velkymi motory, tzn. velka spotreba a pojistka. Pak je tu take fobie z nekvality Fordu.
Pritom je to velmi spolehlive auto (nepocitam-li problematicke prvni TDCi motory), ktere se ve statistikach TUV (Adac i JD Power) umistuje vzdy kolem poloviny ze vsech testovanych vozidel (podobne jako Oktavka a Passat).
Co se tyce prostoru, tak je ve vsech mirach jeste vetsi nez nase soucasna Oktavka a vybava je (pri koupi z Deutschlandu) hooodne nadstandardni.
Nejlepsi motory pro Mondea byly 2,5L V6, ale to uz je pro me trochu moc, takze jako druhe nejlepsi jsou hodnocene ty dvoulitry.
Podvozek je ladeny spise sportovneji, coz mi vyhovuje.
Naposledy upravil(a) fova dne 12 úno 2008 00:33, celkem upraveno 1 x.
no neviem.. mne pride rozdiel medzi Actyonom a X6 v dizajne priepastny.. ten actyon mi pride paradoxne ako ubohy chaby plagiat X6-kybodyia píše:Nene, o X5 nebylo ani řečeno ani slovo, psal jsme o X6, novém SUV coupe, které připomíná Actyon minimálně pojetím. Jinak ML tam nevidím... ačkoli pod kapotou je licencovaný Mercedes nafťák. Mě to baví jako zajímavý experiment, stejně jako miluju Avantime od Renaultu, neuvěřitelně nadčasová a extrovertní záležitost.

cize ked je majitel psa ozran a hulvat, tak aj jeho pes je idiotbassline píše:Inak nemozem za to, ale ked vidim BMW a AUDI a hlavne s ciernymi sklami, tak sa mi dviha zaludok, mam to uz automaticky spojene s bravcovymi hlavami

to co si napisal sice moze evokovat niekomu a vacsine, ale to su prave tie veci ktore mna nikdy nezaujimaju co si ludia myslia.. nebudem sa riadit predsa podla toho co si mysli vacsina ked je to nezmysel.. je to akasi zvratena asociacia ktora tu vznikla padom rezimu ked kazdy jeden ako vravis bravcovo-hlavaty si kupil BMW, AUDI, MERCEDES, lebo na to mal...
Me se nektere modely BMW libi a Porsche to je proste nadhera, ale X5 a X3 vypada zezadu jak kosmicka lod z hvezdnych valek.EXCOM píše: ano kazdy mame na to svoj pohlad, ale BMW design je v niecom unikatny, neda sa napodobit, je charakteristicky.. to auto ma svoju tvar ma svoju charizmu.. je to ako hudba JMJarra.. tiez sa da napodobit ale aj ked to spravi niekto iny, bude sa vzdy koketovat s myslienkou ze sa to PODOBA na Jarra...
nepoznam auto okrem BMW a Porsche, ktore by malo svoju vlastnu tvar tak nezamenitelnu ze sa neda nijako napodobit natolko, aby to nebolo Porsche alebo BeeMer
Mercedes ma tiez svoj charakter, ale prave koli rozdelenemu chladicu BMW a engel eyes, je toto auto nenapodobitelne.. tak ako Porsche so svojimi svetlami a bocnym profilom...
BMW su auta ktore sa nepacia, tu krasu musis najst
Ale jinak PEACE
Jsou to jen nase osobni preference.
jo a zdaleka nemusi vzdy platit ... minule na mna na dialnici za blavou vyblikaval nejaky kokot koremu asi vadilo ze sa "vleciem" 140 .. tak som sa mu odstupil a ked isiel okolo - klasicka bravcova hlava z drsnou pozou za volantom, ruka vylozena na okne .... a auto.. octavia ..EXCOM píše: je to akasi zvratena asociacia ktora tu vznikla padom rezimu ked kazdy jeden ako vravis bravcovo-hlavaty si kupil BMW, AUDI, MERCEDES, lebo na to mal...


Radost z bmw zacina nekde jinde, je to o manevrovatelnosti toho auta, nahon na zadek, samosvor a kdy se zadari tak i velmi vykonny motor. Jinymi slovy, vetsi adrenalin. A pri vsi ucte, toto s audi nejde...
http://www.youtube.com/watch?v=b7bkket0lKs
http://www.youtube.com/watch?v=o5PI_fqE ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=tTczkdsw ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=b7bkket0lKs
http://www.youtube.com/watch?v=o5PI_fqE ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=tTczkdsw ... re=related
bodyia : neviem co by tam BMW kopirovalo.. jedine ze by chceli spravit ten isty komparz a spravili tu odhlucnovaciu stenu v pozadi a nafotili svoj novy model
ako samozrejme ak sa ti to auto paci, som len rad a som happy ze vies co chces.. z mojho pohladu je to auto maximalny dizharmonicky nevkus a teda hovorit ze BMW okopirovalo toto auto
to je ako tvrdit ze Luis Armstrong kopiruje Moravske dychovky...


toto som bohuzial vidaval tak tesne po revolucii a mozno este 4-5 rokov po.. v BA uz moc taketo nieco nie je.. ako vravy dendy, su to oktavky, passaty, KIA a podobne auta... v takychto autach jazdia.. neviem sice preco nastal tento trend ale je to proste tak.. tu v BA v BMW, AUID a MERCEDES sledujem uz len mlade babenky, pravnikov, podnikatelov, bankerov..bassline píše:excom: fenomen bravcovych hlav s tmavymi BMW a AUDI je na slovensku tak silny, ze proste pri pohlade na taketo auto sa mi chce vracat...bohuzial...
neviem ako je to na vychode slovenska, mozno tam to stale pretrvava z cias porevolucnych.. ale v BA uz toto mam pocit uplne vymyzlo...
Nunu projed se nekdy s tim tvym tvrdym podvozkem nekde na Ostravsku po tech deravych silnicich mezi vesnicemi. Dobre to tam u vas znam.
Zrovna dnes jel proti me jeden takovy s BMW a hlavicka se mu v kabine pekne klepala.
Opacny extrem v jizdnim komfortu jsou Citroeny a Renaulty. Ty sly s tim zamerenim na jizdni komfort a pohodli tak daleko, ze je to na ukor manevrovatelnosti.
Zrovna dnes jel proti me jeden takovy s BMW a hlavicka se mu v kabine pekne klepala.
Opacny extrem v jizdnim komfortu jsou Citroeny a Renaulty. Ty sly s tim zamerenim na jizdni komfort a pohodli tak daleko, ze je to na ukor manevrovatelnosti.