biscuit píše:fova, tak ja jsem prvni, kdo ti to vyvracet nebude a naopak ti fandim. a to svezeni ti pak bude nejlepsi odpovedi... spotreba neni vsechno, znam spoustu lidi co by svoje v6 a v8 nemenili a na spotrebu si ani nestezuji - ono stejne nejvic zalezi na stylu jizdy. jasny, ze jezdit s tim tejdne 2.000 je asi hloupost pro vetsinu normalne vydelavajicich, tam ma asi nejaky alternativni palivo velkej vyznam
btw. zaregistrovali jste toto? (myslim tuhle upravu)
O te Toyote jsem tusim pred casem cetl, ze se to chysta.
Argumenty proti Subaru jsou:
- spotreba. To je neoddiskutovatlne, ze je vyssi - uz jen kvuli ctyrkolce
- strasne drahe nahradni dily. Jenze kritici jaksi pomiji to, ze Subaru patri k nejspolehlivejsim autum na svete. Forester je v prvni desitce statistiky TUV pro ADAC. Servis urcite bude, ale predpokladam, ze ne tak casto.
- stala ctyrkolka je krome 2 mesicu v roce zbytecna.
Argumenty pro Subaru jsou:
- skoro uz nejde koupit nic lepsiho co se tyce jizdnich vlastnosti
- stala ctyrkolka ti pomaha i na suchu zvysovat adhezi napr. v zatackach, takze pri sviznejsi jizde to jde strasne spatne utrhnout ze silnice.
- libi, ze to neni auto na chlubeni ala Audi a BMW. Je to svym zpusobem nenapadne a nezname auto, ale kazdy kdo trochu o tom neco vi, tak je mu jasne, ze s timhle autem neni radno si zahravat
I kdyz v posledni generaci je znatelny odklon znacky od sportovniho svezeni (pominu-li Imprezu).
Snad v Japonsku zase dostanou rozum a vrati tomu sportovni smrnc. Treba Forester se generaci od generace zhorsuje.