Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
tak drzim palce, at mas stastnou ruku. ta bradavice na zadnim blatniku ho sice trochu hyzdi, ale jinak proti lpg nic nemam 

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Zkusenosti se Subaru po 14 dnech - zadny takovy podvozek jsem dosud nezazil a to jsem jel nedavno v uplne nove Mazde 6 GT. V zatackach u Subaru necitis skoro vubec odstredivou silu, at delas, co delas. Na dalnici jsem s tim jel dnes 220km/h a chova se to naprosto stabilne. Na druhou stranu proti Mondeu s ESP ta zas az tak zasadni rozdil neni. Je to tak o 30% lepsi, ale o vic ne.
Zklamanim u Subaru je preposilovany volant a znacny ubytek vykonu pri provozu na plyn. Je to trochu schizofrenni jezdeni - na jednu staranu vis, ze mas super podvozek, ktery te podrzi skoro v kazde situaci a na druhou stranu diky tomu volantu nedostavas vsechny informace o situaci na silnici.
Co mi take vadi, jsou ty nizkoprofilove sedmnactky na elektronech - citis kazdy hrbol na silnici. Jenze plechace se na Legacy vubec nedavaly
Proti Mondeu je Legacy hodne male. Nase 3 deti se tam vejdou jen tak tak.
Pritomnost pohonu 4x4 si za provozu vubec neuvedomuji.
Celkove jsou domenou Legacy zatacky a mimomestsky provoz. Ve meste to vic zere a na dalnici to neni zadny velky stihac jako treba Audi A6 3.0 tdi. Par jsem jich ted o vikendu zkusil prohnat
Subaru proste chybi ten okamzity zatah odspodu, jako maji turbodyzly.
Jo a dlouhodoba spotreba benzinu u motoru 2.5l bez turba a se ctyrkolkou je jen 8,5l, coz povazuji za maly zazrak. Dvoulitrove Mondeo mi zere v zime 10 litru!
Takze asi tak.
Zklamanim u Subaru je preposilovany volant a znacny ubytek vykonu pri provozu na plyn. Je to trochu schizofrenni jezdeni - na jednu staranu vis, ze mas super podvozek, ktery te podrzi skoro v kazde situaci a na druhou stranu diky tomu volantu nedostavas vsechny informace o situaci na silnici.
Co mi take vadi, jsou ty nizkoprofilove sedmnactky na elektronech - citis kazdy hrbol na silnici. Jenze plechace se na Legacy vubec nedavaly

Proti Mondeu je Legacy hodne male. Nase 3 deti se tam vejdou jen tak tak.
Pritomnost pohonu 4x4 si za provozu vubec neuvedomuji.
Celkove jsou domenou Legacy zatacky a mimomestsky provoz. Ve meste to vic zere a na dalnici to neni zadny velky stihac jako treba Audi A6 3.0 tdi. Par jsem jich ted o vikendu zkusil prohnat

Subaru proste chybi ten okamzity zatah odspodu, jako maji turbodyzly.
Jo a dlouhodoba spotreba benzinu u motoru 2.5l bez turba a se ctyrkolkou je jen 8,5l, coz povazuji za maly zazrak. Dvoulitrove Mondeo mi zere v zime 10 litru!
Takze asi tak.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
fova: tak hodně štěstí a bacha ať se někde nevysekáš. Jenom ta poznámka o elektronech a plecháčích mi přijde trochu postavená na hlavu.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
franto a jsi zvyklej jezdit s atmosferou? on ten zatah od spodu s td je trochu placebo. kdyz chces jet opravdu drave, nema cenu padat v otackach pod 4k, podle vykonovy krivky a omezovace mozna i jeste vejs. samozrejme se pak pri takovymhle, casto praktikovanym, stylu jizdy doporucujou castejsi vymeny oleje a vubec vetsi pozornost motoru, zvlast kdyz mas auto po nekom a nevis co ma za sebou. ubytek vykonu pri lpg je logickej a je znat tim vic, cim ma auto vetsi vykon... co se tyce kol, bejt tebou, nevahal bych prejit na 16". jestli je mas v tp je to brnkacka a je to prvni vec, kterou pro sve pohodli muzes udelat. vyhodou ti budou i levnejsi gumy 
jinak ten pocit suverenity zajistenej technologiema a v tomhle pripade navic podporenej i 4x4 v kombinaci s moc odlehcenym rizenim povazuju za mor modernich aut. je moc dobry znat svuj limit s patricnym autem v ruznejch podminkach a u tehle aut, to clovek pri beznym jezdeni vubec nezjisti, kde je ta hranice - v extremu se to pak muze seredne nevyplatit, kdyz najednou auto udela neco, co od nej clovek driv nezazil. proto taky nabadam k opatrnosti. mozna by nebyl na skodu ani nejakej self test na polygonu
hodne radosti z auta preju a hlavne at vas vzdy v poradku doveze

jinak ten pocit suverenity zajistenej technologiema a v tomhle pripade navic podporenej i 4x4 v kombinaci s moc odlehcenym rizenim povazuju za mor modernich aut. je moc dobry znat svuj limit s patricnym autem v ruznejch podminkach a u tehle aut, to clovek pri beznym jezdeni vubec nezjisti, kde je ta hranice - v extremu se to pak muze seredne nevyplatit, kdyz najednou auto udela neco, co od nej clovek driv nezazil. proto taky nabadam k opatrnosti. mozna by nebyl na skodu ani nejakej self test na polygonu

hodne radosti z auta preju a hlavne at vas vzdy v poradku doveze

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Uz roky mam vsechna soukroma auta jako atmosfericke benzinaky a zatim nechci nic jineho. Je to nejjednodussi motor na servisovani a udrzbu. Turbo jsou pro me potencionalni problemy navic.
Turbodyzly znam zase jako firemni auta.
Takze mam zkusenosti s obema svety.
Problem na dalnici ted nastal napr. kdyz nas zpomalila nejaka dodavka a pak bylo treba se rychle dostat ze 100km/hod na 180km/h. Tady trvalo dost dlouho, nez se to roztocilo do otacek a podrazovat se mi moc nechtelo. Ta audina tam byla mnohem driv nez ja. Ale kdyz jsem prepnul z plynu na benzin, tak uz to bylo o poznani zivejsi.
Jinak u LPG nemusi nutne dojit ke ztrate vykonu. Jen ja tam mam na tohle blby system (Teleflex GFI), u ktereho se ten vykon dost ztraci. Pokud by tam bylo Vialle (LPi), ktere vstrikuje do valcu kapalnou bazi plynu, tak tam zmenu vykonu temer nezaregistrujes. Dealeri Subaru v CR Vialle montovali, ale zrovna v mem aute z Nemecka tenhle system neni.
Na Mondeu mam na zimu plechace. Je to komfortnejsi. Elektrony jsou dost tvrde a sul je rozezira.
Uvazoval jsem o necem podobnem i u Subaru, ale ti nic takoveho u tohohle premioveho vozu neprodavali (Legacy a Outback byly vrcholne modely). Jedina moznost jsou ty 16" s vyssim profilem.
A davam si majzla
, moc dobre vim, jak takove auto svadi a nerad bych to nekde rozsekal. Hned jak bude nekde moznost mimo vozovku, chci zkouset chovani v meznich situacich.
Turbodyzly znam zase jako firemni auta.
Takze mam zkusenosti s obema svety.
Problem na dalnici ted nastal napr. kdyz nas zpomalila nejaka dodavka a pak bylo treba se rychle dostat ze 100km/hod na 180km/h. Tady trvalo dost dlouho, nez se to roztocilo do otacek a podrazovat se mi moc nechtelo. Ta audina tam byla mnohem driv nez ja. Ale kdyz jsem prepnul z plynu na benzin, tak uz to bylo o poznani zivejsi.
Jinak u LPG nemusi nutne dojit ke ztrate vykonu. Jen ja tam mam na tohle blby system (Teleflex GFI), u ktereho se ten vykon dost ztraci. Pokud by tam bylo Vialle (LPi), ktere vstrikuje do valcu kapalnou bazi plynu, tak tam zmenu vykonu temer nezaregistrujes. Dealeri Subaru v CR Vialle montovali, ale zrovna v mem aute z Nemecka tenhle system neni.
Na Mondeu mam na zimu plechace. Je to komfortnejsi. Elektrony jsou dost tvrde a sul je rozezira.
Uvazoval jsem o necem podobnem i u Subaru, ale ti nic takoveho u tohohle premioveho vozu neprodavali (Legacy a Outback byly vrcholne modely). Jedina moznost jsou ty 16" s vyssim profilem.
A davam si majzla

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
jinak s tim lpg to taky muze souviset s pomerem butanu. v zime se ho dava vic, lip to startuje, ale vic zere a hur jede
ale nejsem na to odbornik, ani ty jednotlivy systemy neznam...
to s tim podrazenim je klicovy - proste kdyz chces od auta maximum, musis se drzet v efektivnich otackach.. ale to urcite vis. navic sam znam ten pocit presedani z auta do auta a chvilkovy pretrvavani navyku a ocekavani z predchoziho. nastesti ted jezdim ve vsem jen s pohonem atmo benzin, takze radim automaticky bez premejsleni, jestli uz tomu ropakovi moc nenakladam, nebo benzin nepodtacim
ocel vs. alu podle me nepoznas, jde jen o procento gumy/vzduchu na profilu. s tou soli to taky neni tak pravda.. dneska uz se delaji velmi odolne disky dokonce nektere primo urcene pro zimni obdobi. samozrejme po deseti letech uz nebudou uplne krasne, ale to uz ocelove disky budou zrezle totalne... je to hlavne o vaze kola a vzhledu, nic jineho v tom neni, alespon podle myho nazoru a zkusenosti.

to s tim podrazenim je klicovy - proste kdyz chces od auta maximum, musis se drzet v efektivnich otackach.. ale to urcite vis. navic sam znam ten pocit presedani z auta do auta a chvilkovy pretrvavani navyku a ocekavani z predchoziho. nastesti ted jezdim ve vsem jen s pohonem atmo benzin, takze radim automaticky bez premejsleni, jestli uz tomu ropakovi moc nenakladam, nebo benzin nepodtacim

ocel vs. alu podle me nepoznas, jde jen o procento gumy/vzduchu na profilu. s tou soli to taky neni tak pravda.. dneska uz se delaji velmi odolne disky dokonce nektere primo urcene pro zimni obdobi. samozrejme po deseti letech uz nebudou uplne krasne, ale to uz ocelove disky budou zrezle totalne... je to hlavne o vaze kola a vzhledu, nic jineho v tom neni, alespon podle myho nazoru a zkusenosti.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Dendy.. nemáš s tím něco společnýho?
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa ... istku.html

audio::video::postprodukce
Studio ATLAS
Studio ATLAS
- ReaktoplazmAR
- Příspěvky: 2413
- Registrován: 04 srp 2008 14:25
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Nová Škodovka.......s ručně broušenými křišťálovými prvky





Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Jenom koncept, ale imho moc peknej (az na tu strasnou barvu).
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
osobne mi to prijde jako zoufalost, ale sto lidi...
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
CC Pašík stříknutý Audinou 

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
vidim to podobnebiscuit píše:osobne mi to prijde jako zoufalost, ale sto lidi...