Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
idealni hledat od soukromeho majitele, at uz u nas nebo jinde. nejlepsi je, kdyz o tom aute i neco vis. kdo a jak s nim jezdil, jak je peclivej, jak casto menil olej apod. ony ty dnesni 30tis. vymeny oleje dle servisniho manualu jsou peknej svindl! kdo to dodrzuje, skodi tomu autu, at rika vyrobce co chce. a co si budem povidat, velka cast populace ve svejch plechacich olej meni i o dost pozdeji u ojetin znam i pripady, ze jen dolivaji (oni behem toho servisniho intervalu dolejou pet litru a myslej si, ze tim se to vlastne prubezne vymenilo). jak ale pak vypada filtr a kolik karbonovejch usazenin pak v motoru je, uz neresi. podobne pozoruju i chovani ke studenejm motorum. takovy auto si pak koupit i po 50tis. muze bejt casovana bomba... proto rikam, nejlepsi je od nekoho, kdo autum trochu rozumi a pecuje o nej... radeji i od nekoho, kdo da autu obcas trochu za usi, ale vi, ze to nikdy neudela se studenym motorem... pak je taky dobry prolejzat ruzny fora, kdyz je danej model starsi jak tri roky, pomerne dost o jeho problemech uz se clovek muze dozvedet.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
no ja to zatim vidim na nejakej sluzebni vuz z firemniho lasingu. Tam je snad celkem jistota, ze to byvaj pravidelne sevisovany auta u autorizovanyho servisu s jasnym puvodem. Samozrejme si za to v ramci ojetim clovek zas trochu priplati.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
A jak to je, kdybych dovezl auto ze švajcu? Je to papírově stejné jako z unie?
Biscuit: to je pěkné, co píšeš, ale kolik takových lidí kdo ve svém okolí kdo má. A i kdyby, tak primárně jdeš po konkrétním typu auta, pak až je to ostatní.
Biscuit: to je pěkné, co píšeš, ale kolik takových lidí kdo ve svém okolí kdo má. A i kdyby, tak primárně jdeš po konkrétním typu auta, pak až je to ostatní.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
k firemnym autam sa vsetci soferi chovaju zasadne jak prasata, hlavne ak sa na aute strieda viacej ludiAmorph píše:no ja to zatim vidim na nejakej sluzebni vuz z firemniho lasingu...


Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
kupovat firemni auto je sebevrazda. jeste jsem nezazil cloveka, ktery by se choval dobre k sluzebaku. a pravidelny servis? staci se zamyslet ne, co je vyhodnejsi, delat to dobre a nebo na pul?
spotreba meho Ecka lita nekde kolem 15+, radsi se moc nekoukam. od mlada tankuju podle casu a ne delky. min to boli, lol
spotreba meho Ecka lita nekde kolem 15+, radsi se moc nekoukam. od mlada tankuju podle casu a ne delky. min to boli, lol

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
tak treba ja se ke sluzebaku choval slusne, protoze jsem proste takovej
problem byl ten servis, protoze tam se delal presne ten olej tak, jak jsem psal vis... no a nakonec jsem zjistil, ze nam tam dal nejakej parchant 10w40 misto syntetiky a jezdilo se na to 25 tis.
a kdybych se o to nestaral, prejizdel by se jeste o dalsich deset tisic...
nejlepsi je podle me odkoupit sluzebaka, kteryho si sami zajedete
peteness: tak ja to beru ze svyho pohledu. znam lidi, kteri jsou podobne posahani jako ja. na dilne, kde si auta nechavam opravovat se taky toci spousta aut a pak kdyz jdou treba do sveta, hned vim co maji za problemy a rekne mi to primo muj mechanik, ne manipulativni prodejce (at uz bazarista, ci majitel). stejne tak, kdyz bych si pro nejaky auto chtel nekam jet, sedne se mnou do auta a auto mi pomuze odhadnout (zmeri lak, tlaky motoru, zkusenym okem koukne na kriticka mista...) - na druhou stranu, ani tohle cloveka nemusi ochranit pred skrytym problemem. vzdycky je to holt vetsi risk, nez si koupit second hand audio techniku
-------
autorizovany servis, jako pojem, to je u nas teda taky velmi casto kapitola sama pro sebe... (viz napr. polosyntetika misto plne syntetiky a mohl bych pokracovat do aleluja)


nejlepsi je podle me odkoupit sluzebaka, kteryho si sami zajedete

peteness: tak ja to beru ze svyho pohledu. znam lidi, kteri jsou podobne posahani jako ja. na dilne, kde si auta nechavam opravovat se taky toci spousta aut a pak kdyz jdou treba do sveta, hned vim co maji za problemy a rekne mi to primo muj mechanik, ne manipulativni prodejce (at uz bazarista, ci majitel). stejne tak, kdyz bych si pro nejaky auto chtel nekam jet, sedne se mnou do auta a auto mi pomuze odhadnout (zmeri lak, tlaky motoru, zkusenym okem koukne na kriticka mista...) - na druhou stranu, ani tohle cloveka nemusi ochranit pred skrytym problemem. vzdycky je to holt vetsi risk, nez si koupit second hand audio techniku

-------
autorizovany servis, jako pojem, to je u nas teda taky velmi casto kapitola sama pro sebe... (viz napr. polosyntetika misto plne syntetiky a mohl bych pokracovat do aleluja)
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
k tym stocenym kilometrom... mozno sa na to pozeram divne, ale to je posledne co by ma zaujimalo. ako pise biscuit, obhliadka s niekym, kto tomu rozumie a potom uz len taka nejaka ludska dovera, ako na mna posobi predavajuci a kaslat, co to ma na tachaci.
pravdupovediac, sympatickejsi mi je inzerat, kde ma 5 a viac rocne auto 400 000 (aj ked take inzeraty u nas neexistuju), ako take iste, co ma 89 000 Km po dochodcovi
najlepsie su 10 rocne premiovky v diesly, co maju 190 000 
pravdupovediac, sympatickejsi mi je inzerat, kde ma 5 a viac rocne auto 400 000 (aj ked take inzeraty u nas neexistuju), ako take iste, co ma 89 000 Km po dochodcovi


Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Předtím, co jsem měl Vectru C, tu jsem koupil přes Auto-plus, tomu se dalo důvěřovat,
teď se to jmenuje http://www.dasweltauto.cz/
nedělám reklamu, jen jedna z možností. Ta Vectra byla v pohodě, čtyřleté auto, 1.8 benzin, měla najeto 170 tisíc. Nikdy žádný problém....Mohl jsem mít její ještě lepší dvojče, to mi vyfoukli před nosem. To by býval kauf, za stejnou cenu a vypadala třeba podle poškrábání reflektorů mladší. Koupil ji ředitel toho autosalonu.
BTW ty auta prodávala leasingovka, co je pronajímala firmě na operativní leasing.
teď se to jmenuje http://www.dasweltauto.cz/
nedělám reklamu, jen jedna z možností. Ta Vectra byla v pohodě, čtyřleté auto, 1.8 benzin, měla najeto 170 tisíc. Nikdy žádný problém....Mohl jsem mít její ještě lepší dvojče, to mi vyfoukli před nosem. To by býval kauf, za stejnou cenu a vypadala třeba podle poškrábání reflektorů mladší. Koupil ji ředitel toho autosalonu.
BTW ty auta prodávala leasingovka, co je pronajímala firmě na operativní leasing.
Naposledy upravil(a) peteness dne 23 dub 2014 22:17, celkem upraveno 2 x.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
rastis ja som kupil auto rocnik 2005 v 2009, malo 130tisic.. teraz ma 195tisic.. ma 9 rokov.. preco mas problem s 10 rocnymi premiovkami v diesli co maju 190k ? nechapem...
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
dendy - nemam s tym ziadny problem. len je to velmi nepravdepodobne. skorej je pravdepodobne, ze take auto ma najazdene pol mega.
uz len Tvoj priklad - zjavne jazdis malo. ak si kupoval realne kilometre (???), tak povodne Tvoj voz najazdil rocne vyse 30 000. za Tvojej ery jazdi uz len 13 000 rocne. ak by si si to auto mal kupit nove pred 9 rokmi, tak diesel / benzin bol tak velky cenovy rodziel, ze pri Tvojom malom rocnom najazde by si si pravdepodobne diesiel nekupil. ten, co si ho kupil, tak na nom ozaj rocne najazdil slusne, v Tvojom pripade tych 32000. z toho mne osobne vyplyva, ze 10 rocny diesel do 200 000 Km na tachaci je na 99% riadna stocenka...
staci ked si clovek pozre ceske alebo slovenske inzeraty a nemecke inzeraty na take iste rocniky aut, hlavne tych dieslov. u nas nema nic cez 200, v nemecku tie kilometre byvaju ine...
uz len Tvoj priklad - zjavne jazdis malo. ak si kupoval realne kilometre (???), tak povodne Tvoj voz najazdil rocne vyse 30 000. za Tvojej ery jazdi uz len 13 000 rocne. ak by si si to auto mal kupit nove pred 9 rokmi, tak diesel / benzin bol tak velky cenovy rodziel, ze pri Tvojom malom rocnom najazde by si si pravdepodobne diesiel nekupil. ten, co si ho kupil, tak na nom ozaj rocne najazdil slusne, v Tvojom pripade tych 32000. z toho mne osobne vyplyva, ze 10 rocny diesel do 200 000 Km na tachaci je na 99% riadna stocenka...
staci ked si clovek pozre ceske alebo slovenske inzeraty a nemecke inzeraty na take iste rocniky aut, hlavne tych dieslov. u nas nema nic cez 200, v nemecku tie kilometre byvaju ine...
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
vychadzas stale z mylneho predpokladu ze ludia co si kupuju premiove modely aut kalkuluju kolko najazdia a co sa im viac oplati, a riesia ci usetria par tisic eur
nekalkuluju, neriesia
musis pochopit ze clovek ktory si kupi take auto, takemu cloveku je uplne ukradnute ci za 4-5 rokov po ktorych ho preda usetri alebo nie par tisic eur
Naprikat ta moja X3 - kupil ju jeden kosicky podnikatel svojej manzelke "na nakupy", ta ale na nej moc nechcela jazdit tak ju pouzival na sluzobne cesty aby si setril svojho medaka
)))
ti ludia proste vazne uvazuju uplne inak ako my "plebs"
okrem toho prakticky vsetky premiove modely, ked si vsimnes, su aspon prvym majitelom servisocane v autorizovanych servisoch, aspon pri BMW je uplne jednoduche overit pomocou VIN-ka ci udaj. km je realny alebo fake... aspon priblizne...

nekalkuluju, neriesia

musis pochopit ze clovek ktory si kupi take auto, takemu cloveku je uplne ukradnute ci za 4-5 rokov po ktorych ho preda usetri alebo nie par tisic eur

Naprikat ta moja X3 - kupil ju jeden kosicky podnikatel svojej manzelke "na nakupy", ta ale na nej moc nechcela jazdit tak ju pouzival na sluzobne cesty aby si setril svojho medaka

ti ludia proste vazne uvazuju uplne inak ako my "plebs"

okrem toho prakticky vsetky premiove modely, ked si vsimnes, su aspon prvym majitelom servisocane v autorizovanych servisoch, aspon pri BMW je uplne jednoduche overit pomocou VIN-ka ci udaj. km je realny alebo fake... aspon priblizne...
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
potom uz len vysvetlit tie udaje z nasich a nemeckych inzeratov, kde u nas cez 200 skratka nenajdes a u nemcov je 400 u takychto rocnikov uplne bezne 

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Ja mam ted 14 let stare auto a ma najeto necelych 140 tisic. Celou dobu slouzi jako rodinne auto a v Praze samozrejme vyuzivame casto mhd, na druhou stranu obcas si zajedem tisic kilaku na vylet a zpatky. To rozpeti kdo za jak dlouho kolik najede, je fakt velke a individualni. Je asi fakt, ze z tohodle pohledu na tom jsou ty firemni auta spis hur.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
To chce hledat prostě. Já měl z malého bazaru peugeot 307 osm let starý a měl 40 tisíc, což je pekelně podezřelé...ale to auto opravdu bylo jak nové - lak, plasty, interiér, podvozek všechno nové. To se pozná. Němčour to měl asi celou tu dobu jenom pro případ. Byl to nejlepší kup mého života. Nové auto za pakatel (když člověk nepotřebuje oslňovat posledním modelem).
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
jinak jedno auto s referenci (prodava kamarad, koupil si vetsi). auto znam dobre, je ciste, udrzovane, bezproblemove.
http://www.transporterclub.cz/inzerce/b ... /prodam,61
http://www.sbazar.cz/martin13142/detail ... 1-majiteli
http://www.transporterclub.cz/inzerce/b ... /prodam,61
http://www.sbazar.cz/martin13142/detail ... 1-majiteli