Samplitude

Trackery, Reason, FL Studio...
Odpovědět
saks
Příspěvky: 8
Registrován: 02 srp 2004 06:44

Příspěvek od saks »

adagio píše:další destruktiva - plynule zpomalit či zrychlit. Nejlépe se zadáním envelopy - charakteristiky zpomalování. (V SoundForgi Pitch Bend)
Plynulá regulace tempa v Samplitude není (při použití interních efektů)... :(

saks
Příspěvky: 8
Registrován: 02 srp 2004 06:44

Příspěvek od saks »

adagio píše: Píšete, že od všeho, co výše neguju, mám uši. :) Mám je, ale spoustu věcí jsem zvyklý dělat jen vizuálně. (Např. čistění namluveného slova - zesílit, případně doplnit písmenka t, k, apod.; Blbě se to popisuje, prostě spousta činností, kdy nekoukám po nějakých okolních meterech, jen stereotypně něco přehazuju, poopravuju, atd. Do toho mi třeba za zády žvaní deset lidí a není čas moc něco naposlouchávat... Ale zase je to specifikum. Jsem prostě zvyklý celou vlnu vidět, vybírat střihy očima apod. Na to je ale asi fakt nejlepší SoundForge.
Nějak jsem to nepochopil. To, co při editaci slova udělám v SF, udělám i v Samplitude. A daleko pohodlněji, přesněji a rychleji. Proto nemám potřebu SF používat... 8)

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11515
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Příspěvek od Ivo »

adagio píše: 1) Save Complete VIP ... Jediný problém je, že vznikne další adresář. Když děláte denně víc Vipů podobného názvu nebo upravujete již zarchivovaný, začne bejt na disku nějak moc variant (adresáře s Vipy) typu XXX_OK, XXX_Final, XXX_LAST apod... Ale uznávám, je to daný typem práce, organizací disku apod. Kašlem na to.
Ještě jednou bych si dovolil odkázat na Tools - Collect project files . :wink:
Taky to něco řeší, že ?

Uživatelský avatar
safa
Profesionál
Příspěvky: 2849
Registrován: 12 říj 2003 18:37

Příspěvek od safa »

Opovrhli jste DESTRUKTIVNÍMI procesy... Jak tedy uděláte v sampu:
Chci ukončit natažený track s hudbou v určitý čas. Jsem zvyklý si najít třeba "těžký první kilo" - takt té skladby, ihned po něm to střihnout a tuto poslední "prdu" "rozhalit". Výsledkem (zvláš?, když tomu předchází třeba přechod bicích) je docela věrný "nefadeovaný" konec skladby.
... tomu nerozumim, me napr. hall nebo delay zaveseny na objektu normalne prezni i po skonceni objektu. U vas ne ? (mam v.7.22)

saks
Příspěvky: 8
Registrován: 02 srp 2004 06:44

Příspěvek od saks »

safa píše:
Opovrhli jste DESTRUKTIVNÍMI procesy... Jak tedy uděláte v sampu:
Chci ukončit natažený track s hudbou v určitý čas. Jsem zvyklý si najít třeba "těžký první kilo" - takt té skladby, ihned po něm to střihnout a tuto poslední "prdu" "rozhalit". Výsledkem (zvláš?, když tomu předchází třeba přechod bicích) je docela věrný "nefadeovaný" konec skladby.
... tomu nerozumim, me napr. hall nebo delay zaveseny na objektu normalne prezni i po skonceni objektu. U vas ne ? (mam v.7.22)
Ještě se na to mrknu, ale mám pocit, že když jsem na objekt zavěsil hall, tak skončil s koncem objektu. Pokud byl však objekt delší, než samotný zvuk, tak to normálně doznělo. Vždy ale pouze po konec objektu...
Testnu to ještě ve verzi 7.22...

Poshook
Příspěvky: 2480
Registrován: 06 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poshook »

a neda sa to niekde nastavit, ci bude hall doznievat alebo skonci s koncom objektu? napriklad Wavelab alebo Sonar tuto moznost ma

Uživatelský avatar
safa
Profesionál
Příspěvky: 2849
Registrován: 12 říj 2003 18:37

overlap

Příspěvek od safa »

Poshook píše:a neda sa to niekde nastavit, ci bude hall doznievat alebo skonci s koncom objektu? napriklad Wavelab alebo Sonar tuto moznost ma
... mmno to jsem prave hledal ... ale nic jako "FX overlap" nebo jak by se to mohlo jmenovat jsem nikde nenasel. Mocna jsem nalo hledal ... ale me to proste chodi - tedy reverb nebo delay dozni i po skonceni objektu (odzkouselno v praci s Freeverb a Karlette).

Mike.P
Příspěvky: 18
Registrován: 22 říj 2004 23:12

Příspěvek od Mike.P »

Já jsem měl s dozníváním dsp u objektu stejný problém…
Neuzavírejte volume obálku fadem, pak by to mělo doznít.
:)

Poshook
Příspěvky: 2480
Registrován: 06 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poshook »

To Safa) Myslim, ze sa to bezne nazyva "Tail"

adagio
Příspěvky: 3
Registrován: 23 srp 2004 06:18

Příspěvek od adagio »

Sorry, ale ten dotaz jste nedočetli...


..."nefadeovaný" konec skladby. Pokud tohle aplikuju realtime na objekt, musím ho mít ostře řízlý, aby effect fungoval, pak se mi ale vždy ozve lupnutí, dané tím ostrým řezem ve zvukové vlně. Řešení bývalo drobný "pidi-fade" na konci objektu, to ale přestane effect - reverb - fungovat. Když to udělám celé destruktivně, samplituda aplikuje effect jen na označený kus objektu, tzn. nevytvoří "prodloužení" oné ozvěny jako zbytek objektu s vykreslenou vlnou....

Zavěsit realtime umím taky, pak ale přijde ono lupnutí dané řezem, při fade křivce zase realtime nefunguje. Ideální by byla varianta destruktivního procesu, aby člověk mohl nadále pracovat s celým - rozhaleným objektem.


2. SAKS:
Nějak jsem to nepochopil. To, co při editaci slova udělám v SF, udělám i v Samplitude. A daleko pohodlněji, přesněji a rychleji. Proto nemám potřebu SF používat...

To byla reakce na to "optické" zvyšování vlny vykreslených objektů, které mě osobně mate v domnění, že je objekt moc slabý / hlasitý apod. V soundforge je daný hlasitostní rozsah -0, inf +0. a jinám to už nejde. Jsem zvyklý spoustu editací provést jen na základě "vidění". Vaše reakce byla, že mám uši 8)

saks
Příspěvky: 8
Registrován: 02 srp 2004 06:44

Příspěvek od saks »

adagio píše: 2. SAKS:
Nějak jsem to nepochopil. To, co při editaci slova udělám v SF, udělám i v Samplitude. A daleko pohodlněji, přesněji a rychleji. Proto nemám potřebu SF používat...

To byla reakce na to "optické" zvyšování vlny vykreslených objektů, které mě osobně mate v domnění, že je objekt moc slabý / hlasitý apod. V soundforge je daný hlasitostní rozsah -0, inf +0. a jinám to už nejde. Jsem zvyklý spoustu editací provést jen na základě "vidění". Vaše reakce byla, že mám uši 8)
Uprav si vertikální zoom křivky tak, abys slyšel to, co vidíš (Ctrl+šipka nahoru, dolů)... V Samplitude opravdu funguje shoda mezi uchem a okem... :)

Uživatelský avatar
safa
Profesionál
Příspěvky: 2849
Registrován: 12 říj 2003 18:37

overlap

Příspěvek od safa »

Zavěsit realtime umím taky, pak ale přijde ono lupnutí dané řezem, při fade křivce zase realtime nefunguje. Ideální by byla varianta destruktivního procesu, aby člověk mohl nadále pracovat s celým - rozhaleným objektem.
... nojo clovece, mas pravdu ... to jsem si nikdy nevsim. Potom teda opravdu leda to dat vedle do prazdny stopy a zavesit hall na ni.
To byla reakce na to "optické" zvyšování vlny vykreslených objektů, které mě osobně mate v domnění, že je objekt moc slabý / hlasitý apod. V soundforge je daný hlasitostní rozsah -0, inf +0. a jinám to už nejde. Jsem zvyklý spoustu editací provést jen na základě "vidění". Vaše reakce byla, že mám uši
... mmno myslim si, ze si stezujes na to co je pro ostatni vyhodou. S korektnim zoomem (coz se da vanic nastavit i do presetu) v praci "na oko" nevidim problem.

saks
Příspěvky: 8
Registrován: 02 srp 2004 06:44

Příspěvek od saks »

adagio píše:
Zavěsit realtime umím taky, pak ale přijde ono lupnutí dané řezem, při fade křivce zase realtime nefunguje. Ideální by byla varianta destruktivního procesu, aby člověk mohl nadále pracovat s celým - rozhaleným objektem.
U mně se skoro nikdy žádné lupání "tvrdého" konce objektu neobjevuje. A když se někdy lupanec objeví, upravím konec objektu o nějaký ten kousek a je to:)

Uživatelský avatar
safa
Profesionál
Příspěvky: 2849
Registrován: 12 říj 2003 18:37

upgrade

Příspěvek od safa »

Lidicky, pripominam, ze cca. pred tydnem vysel upgrade patch na verzi 7.23. S verzi 8, na kterou jiste vsichni cekame, MAGIX opet otali - udajne se jednak zpozdil manual a jednak se firma rozhodla shipovat Sam V.8 s HW klicem. Co je na tom pravdy nevim, ale takove je posledni oficialni stanovisko jehoz se mi dostalo z povolanych mist.

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 22488
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin »

V8 v nemeckej verzii uz davno koluje .. aj daky anglicky patch tusim ..

Odpovědět