Aky mikrofon pouzit na live nazvuceni housli
-
- Příspěvky: 35
- Registrován: 26 črc 2010 17:26
Aky mikrofon pouzit na live nazvuceni housli
Ahojte, aky mikrofon pouzit na LIVE nazvucenie husli ? najlepsie ako ma na nahravke tento huslista http://www.youtube.com/watch?v=qXkEMwrNjyk
Cena nerozhoduje, rozhoduje KVALITA.
Dakujem za vsetky namety. 24 juna mam koncert, takze potrebujem to dovtedy.
Cena nerozhoduje, rozhoduje KVALITA.
Dakujem za vsetky namety. 24 juna mam koncert, takze potrebujem to dovtedy.
Re: Aky mikrofon pouzit na live nazvuceni housli
No, jestli chceš kondík na housle a cena nerozhoduje, tak bych šel do Schoepsu
. ( http://www.schoeps.de/en/home)

-
- Příspěvky: 35
- Registrován: 26 črc 2010 17:26
Re: Aky mikrofon pouzit na live nazvuceni housli
Ahoj, vieš mi poradiť aj nejaky konkretny mikrofon? ja sa do toho veľmi nevyznám. Maju strašne široký sortiment.
Re: Aky mikrofon pouzit na live nazvuceni housli
Obrátil bych se na Iva, on je určitě bude mít.
Dokáže ti líp poradit.

Naposledy upravil(a) Vrzalík dne 12 čer 2011 15:40, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 35
- Registrován: 26 črc 2010 17:26
Re: Aky mikrofon pouzit na live nazvuceni housli
Kto je prosim ta IVO???
nejaky kontakt na neho please ?
Dakujem
nejaky kontakt na neho please ?
Dakujem
Re: Aky mikrofon pouzit na live nazvuceni housli
./member247.html
Re: Aky mikrofon pouzit na live nazvuceni housli
Mozem odporucit len to, co poznam... Naljepsi mikrofon s akym som zvucil husle Live bol zarucene DPA 4099V. O cosi nizsia trieda, ale aj tak super je podla mna AudioTechnica ATM350. Ak by si chcel cosi lacnejsie, tak celkom dobre skusenosti co sa tyka vazby a presluchov, ale o cosi horsi zvuk ma AKG C417PP, pricom ale existuje novsia a starsia verzia, ktora bola podla mojho nayoru podstatne lepsia.
Re: Aky mikrofon pouzit na live nazvuceni housli
Rozhodne DPA 4099 Violin, ten mikrofon je neskutecnej stejne jako zacina byt jeho renome.
Viz napriklad:
Viz napriklad:
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
Re: Aky mikrofon pouzit na live nazvuceni housli
Schoepsy na live - to je možná trochu předimenzované
Možná jako vzít si smoking na práci do pole ... To DPA vypadá fajn, asi to bude znít mnohem lépe než všechny běžné AKG atd., které zvukaři nabízejí na živých akcích. Snad to nebude blokovat divočejší pohyby smyčce
Šňůra je asi zapojená přímo do toho ? To taky může být trochu nový element pro pocity houslisty ... Nezaplete se do toho ? Na video jsem nekoukal, tam kde jsem ted je dost pomalé wifi


Re: Aky mikrofon pouzit na live nazvuceni housli
Já to nemám moc rád. Myslím mikrofony na nástroji
. Mám subjektivní pocit omezování. To tak nemusí být samozřejmě u všech. Jak vidno z videa.

Re: Aky mikrofon pouzit na live nazvuceni housli
Taky nemám rád mikrofony na nástroji
A osobně bych to nechtěl ... To už raději elektrické housle 


Re: Aky mikrofon pouzit na live nazvuceni housli
na videu je vidno , ze to ma vysielacku ..
Re: Aky mikrofon pouzit na live nazvuceni housli
Problém trochu je, že housle mají opravdu pěkný zvuk ne blízko horní desky za kobylkou (kam se vnutí mikrofon namontovaný na houslích), ale někde jinde, napravo nahoře nad otvory F ... a to v podstatně větší vzdálenosti (a každé trochu jinak). Přimontovaný mikrofonu znemožňuje najít si optimální zvuk ... (má ale zase jiné technické výhody asi)
Re: Aky mikrofon pouzit na live nazvuceni housli
Bavíme se o mikrofonu na live, nikoliv o snímání ve studiu!
Pokud se jedná o hraní s kapelou, kde hrozí přeslechy, či je potřeba ozvučit větší prostor, je kontaktní snímání téměř jedinou cestou. Snímače (piezo), či elektrické nástroje mají svá specifika zvukově i "uživatelsky", čili úplně jiná kategorie...
Z toho, co jsem naživo slyšel, či na to hrál, opravdu ty DPA jsou výbornou volbou, zvuk je velice přirozený, zachovává i jemné nuance nástroje a o to při snímání klasických nástrojů jde především. Druhou stranou této mince zůstává fakt, že čím lepší/horší tón (zvuk) má nástroj, potažmo hudebník, tím lepší/horší zvuk bude i z P.A.
Otázka uchycení mikrofonů na klasické nástroje podle mě všeobecně ještě není úplně dořešená, ale i zde vychází ty DPA velmi dobře, jen mi přišlo uchycení křehké, náchylné na "hrubší" zacházení a chce to u některých hudebníků trošku zvyk na "cizí předmět" na nástroji a některým vysvětlit, ať při hraní "nefuní"..
Pokud se jedná o hraní s kapelou, kde hrozí přeslechy, či je potřeba ozvučit větší prostor, je kontaktní snímání téměř jedinou cestou. Snímače (piezo), či elektrické nástroje mají svá specifika zvukově i "uživatelsky", čili úplně jiná kategorie...
Z toho, co jsem naživo slyšel, či na to hrál, opravdu ty DPA jsou výbornou volbou, zvuk je velice přirozený, zachovává i jemné nuance nástroje a o to při snímání klasických nástrojů jde především. Druhou stranou této mince zůstává fakt, že čím lepší/horší tón (zvuk) má nástroj, potažmo hudebník, tím lepší/horší zvuk bude i z P.A.

Otázka uchycení mikrofonů na klasické nástroje podle mě všeobecně ještě není úplně dořešená, ale i zde vychází ty DPA velmi dobře, jen mi přišlo uchycení křehké, náchylné na "hrubší" zacházení a chce to u některých hudebníků trošku zvyk na "cizí předmět" na nástroji a některým vysvětlit, ať při hraní "nefuní"..
