Kompresorum pri nahravani jsem celkem prisel na chut a je to v leccem fajn i pro workflow. EQ treba pro ribbon rozhonde taky dobry.marylin píše: ↑12 bře 2019 14:18Po dlouhé době trošku zajímavější téma na AudiozoneDíky za něj. Z mé zkušenosti mohu říci, že čím více se obklopuji analogem kolem sebe (a že ho není málo), tím více zjišťuji, že nejvíce využívám mikrofony a preampy. Bez zbytku (tedy EQ a kompresorů) bych se obešel, protože nemám čas na to se s nimi hrát a zkrátka ITB workflow je podstatně rychlejší.
Pri nahravani spotu do radia pak dava smysl pouzit oboji, protoze vysledek musi bejt hodne navejskovanej oproti prirozenymu zvuku. Kdyz bych komprimoval prirozenej zvuk, tak kompresor reaguje na neco co nebude ve vysledku hrat moc velkou roli a prida akorat pumpovani a zkresleni. Coz analog eq pred kompresorem vyresi. Je to nutny? Ne. Je to velkej krok dopredu proti pluginum? Moc ne, ale je to asi trochu hladsi a vic zabava.
Gambler re: Free Analog Gear.
Nejvic mi takhle daval smysl ten paskac, to neni uplne daleko od toho jak by to clovek pouzil i ve studiu. Ostatni jsou urcite fajn moznost. Hlavne pro muzikanty. Ve fazi soundesignu/skladani tenhle offline workflow ma svoje misto. U michani jako takovyho je to slozitejsi, mozna tu a tam neco? Ale vzhledem k tomu, ze michani je interakce vseho se vsim, tak bych uzitecnost/prakticnost tyhle sluzby videl jako omezenou.