potřebuju poradit několik věcí ohledně nahrávání bicích. Momentálně nemám čas se rozkecávat, takže ve zkratce.
Potřebuju, aby tu vznikla pro mě, ale i pro další lidi stručná a jasná diskuze, co se bicích týče, příspěvky s nulovou hodnotou typu: záleží jaký máš room, jak umí hrát hráč sám atd atd atd zde NECHCI.
Jde mi čistě o gear a SW problematiku nahrávání akustických bicích. Jelikož nejsem žádný odborník, tak potřebuji rady. Už na tohle téma nějakou dobu studuji a nahrával jsem několik věcí(hlavně kytary), ale stále jsou rezervy, ostatně jako vždy.
Takže chci dělat home studio, kytaru nahrávat "umím", jde mi o bicí.
Vyhlédnutou mám Presonus AudioBox 1818 VSL
Otázka 1: Nestačí mi 8 vstupů na miking, dá se to nějak řešit, aniž bych nemusel kupovat třeba druhou kartu?
( http://www.markertek.com/Cables/Audio-C ... bles.xhtml pokud to správně chápu, nějaké karty upotřebí tohle)
Abyste rozumněli, nechci dávat bicí do mixu, kde si poladím hlasitosti a pak to prdnu do AI a do PC, to bych nemusel mít ten Presonus s 8mi XLR, ale klidně Fasttrack s jedním. Chci mít každý mic v jednotlivé stopě v DAW.
Pokud má někdo dobrou radu, jak to udělat třeba s jinou kartou, která podporuje ty rozbočovače, byl bych taky rád, ale jelikož jsem těch rozbočovačů moc v ČR ke koupi nenašel, tak bych to taky neviděl za nejlepší řešení.
Otázka 2: Focusrite Saffire PRO 40 "Externí 20-in / 20-out zvuková karta" znamená to teda, že tato karta může na mixu valit 20 stop že? No mohla by přes nějaký ten rozbočovač mít 20 mikráků k bicícm a mít to rovnou v DAW ve 20 stopách?
Kdyby někdo měl dobrý argument proč nahrávat čistě přes mix, tak ať mi ho sem napíše, ale jednotlivé stopy se mi líbí víc díky universalitě a možnost si vyhrát s mix/masterem celé nahrávky.