
Fieldrecording
Re: Fieldrecording
Ten fostex obcas vyplave na povrch jako doporuceni, je do urcity miry kandidatem, jen momentalne zavrhnutym
. Ale fajn vedet, ze nekomu dobre slouzil.

Re: Fieldrecording
a co nagra ? s paskou sa ti uz nechce trapit ?
Re: Fieldrecording
Pro tyhle ucely opravdu nechce 

Re: Fieldrecording
Nagra dela i solid state nahravadla, ale nejsou levny 

Re: Fieldrecording
Jasne, v kategorii soundevices to je...

Nemusime chodit daleko ./post252691.html?hilit=nagra#p252691
akorat se to hur schani z druhy ruky.

Nemusime chodit daleko ./post252691.html?hilit=nagra#p252691
akorat se to hur schani z druhy ruky.
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 15 čer 2009 14:01
Re: Fieldrecording
Premyslel jsem o podobne veci...mam Sony PCM D50, ktery je maly a ma take opticky vstup (Toslink na malem jacku). Takze k nemu muzu pripojit kvalitni prevodnik Sound Devices USBPre2 pres optiku. Prevodnik se da napajet pres USB, takze premyslim i o napajeni ze solarni nabijecky na mobily. Je to takove bastl reseni, ktere neni moc kompaktni, ale Sony vyjde do 10 000,- a USBPre2 na 12 000,-. Tak nevim jestli takove nekompaktni reseni za 20 000,- je lepsi nez Fostex FR2le za 18 000,- ...
Re: Fieldrecording
Podle me je to lepsi v tom momente, kdy budes chtit mit taky D50 jako nahravadlo na cesty (kam nechces tahat celou sestavu). Fostex jako nahravadlo do ruky moc potom fungovat nebude. Ale jinak...
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 15 čer 2009 14:01
Re: Fieldrecording
ta M10 ma taky opticky vstup...
potkal jsem se s Peterem Cusackem, clovekem ktery se leta venuje field recordings, a ten pouzival tohle (jinak Wildlife jsou skvele stranky):
http://www.wildlife-sound.org/equipment ... es_p2.html
http://www.nagraaudio.com/pro/pages/pro ... es_pII.php
k tomu mel Sennheiser MKH 418-S v zepelinu.
projekty Field recordings:
Pražské zvuky: http://panto-graph.net/favouritesounds/
http://favouritesounds.org/
http://aporee.org/aporee.html
http://johnroach.net/wordpress/lab/?p=1890
http://soundlandscapes.wordpress.com/ca ... ecordings/
potkal jsem se s Peterem Cusackem, clovekem ktery se leta venuje field recordings, a ten pouzival tohle (jinak Wildlife jsou skvele stranky):
http://www.wildlife-sound.org/equipment ... es_p2.html
http://www.nagraaudio.com/pro/pages/pro ... es_pII.php
k tomu mel Sennheiser MKH 418-S v zepelinu.
projekty Field recordings:
Pražské zvuky: http://panto-graph.net/favouritesounds/
http://favouritesounds.org/
http://aporee.org/aporee.html
http://johnroach.net/wordpress/lab/?p=1890
http://soundlandscapes.wordpress.com/ca ... ecordings/
Re: Fieldrecording
Diky za linky.... ta nagra ares pII je fakt divna
.

Re: Fieldrecording
Matucha: ahoj, mám Fostex FR2 - a jsem s ním spokojený. Koupila mi ho kámoška - kolegyně etnomuzikoložka v USA. Jinak na něho natáčel nějaké projekty Chris Watson nebo Jana Winderen - což jsou totální jména fielrecordings...
Jinak, když jsem natáčel v extrémnějších situacích a potřeboval rychleji reagovat, měl jsem záložní microtrack M-Audio - tak to fakt nedoporučuju...
ať se daří, ahoj,
Tom
Jinak, když jsem natáčel v extrémnějších situacích a potřeboval rychleji reagovat, měl jsem záložní microtrack M-Audio - tak to fakt nedoporučuju...
ať se daří, ahoj,
Tom
Re: Fieldrecording
...ty jo, teď vidím, že na profilové fotce mám část Fostexu vyfocenou 
...jo a na stojanu je stereo Shure VP 88

...jo a na stojanu je stereo Shure VP 88

Re: Fieldrecording
Zajímavé téma - taky řeším co dokoupit do školy.
Od Fostexu FR2LE mě odrazují prý dost malé ( a křehké) regulační knoby gainu.
Tome Šene: ty máš FRE, nebo FR2 LE? jak bytelný je Fostex? Dovedeš si představit, že by vydržel "veřejný" provoz - tj. si ho půjčují studenti a někteří (bohužel) bez elementární úcty k technice.
Docela mne zaujal R-26. Dle prvních recenzí je prý zvukově lepší (trochu čistší preampy) než H4n. Někomu se stalo že měl přebuzený výstup do sluchátek, ale to je snad vada jen pár kusů.
R26 mi přijde ergonomicky dobře řešený a velkou výhodou je, že lze nahrávat ze všech 6ti mikrofonů zaráz. (4interní + 2 externí). Na hru s prostorem se to může dobře hodit. Otázka je jak jsou na tom preampy. Pokud je to o fous lepší než H4N tak to bude taky použitelné.
Já mám M-Audio Microtrack a na to na co chci mi slouží ok - čistě nahrávání. Navigace a práce se soubory je ale fakt horší.
Nicméně po zkušenosti z cestování, kdy je potřeba rychle být ready a taky někdy i nenápadně nahrát situaci, preferuji kompaktní řešení, kde máš už nějaký základní mikrofon ihned v těle zařízení ( netrčí v kapse).
V případě použití interního mikrofonu je taky důležité, jak se přenáší hluky ( z držení přístroje, nastavování gainu) do mikrofonu....
Od Fostexu FR2LE mě odrazují prý dost malé ( a křehké) regulační knoby gainu.
Tome Šene: ty máš FRE, nebo FR2 LE? jak bytelný je Fostex? Dovedeš si představit, že by vydržel "veřejný" provoz - tj. si ho půjčují studenti a někteří (bohužel) bez elementární úcty k technice.
Docela mne zaujal R-26. Dle prvních recenzí je prý zvukově lepší (trochu čistší preampy) než H4n. Někomu se stalo že měl přebuzený výstup do sluchátek, ale to je snad vada jen pár kusů.
R26 mi přijde ergonomicky dobře řešený a velkou výhodou je, že lze nahrávat ze všech 6ti mikrofonů zaráz. (4interní + 2 externí). Na hru s prostorem se to může dobře hodit. Otázka je jak jsou na tom preampy. Pokud je to o fous lepší než H4N tak to bude taky použitelné.
Já mám M-Audio Microtrack a na to na co chci mi slouží ok - čistě nahrávání. Navigace a práce se soubory je ale fakt horší.
Nicméně po zkušenosti z cestování, kdy je potřeba rychle být ready a taky někdy i nenápadně nahrát situaci, preferuji kompaktní řešení, kde máš už nějaký základní mikrofon ihned v těle zařízení ( netrčí v kapse).
V případě použití interního mikrofonu je taky důležité, jak se přenáší hluky ( z držení přístroje, nastavování gainu) do mikrofonu....
Naposledy upravil(a) Magion dne 22 bře 2012 09:51, celkem upraveno 1 x.
Re: Fieldrecording
matucha: a co Marantz PMD 671?
Ve škole máme PMD670 + NTG2. Tato kombinace na můj vkus teda hodně šumí, ale je to držák, kterej přežije ledasco. Navíc s vylazenou brašnou. To je ve škole důležité...
Ono asi vážně neexistuje zatím dobrej rekorded s kvalitnímy ( tedy hlavně nešumícími) preampy v té střední třídě.
Takže nakonec člověk stejně skončí u sound devices, pokud je perfekcionista...
-
ještě se dívám na Marantz PMD 661 - ten mi připadá jako vhodnější kandidát, než R-26. Nějak solidnější a ergonomie je pormyšlená ( na nošení rekordéru v brašně na rameni - což je časté, R26 je spíš mylšen do ruky...)
http://www.wingfieldaudio.com/marantz-p ... eview.html
Ve škole máme PMD670 + NTG2. Tato kombinace na můj vkus teda hodně šumí, ale je to držák, kterej přežije ledasco. Navíc s vylazenou brašnou. To je ve škole důležité...
Ono asi vážně neexistuje zatím dobrej rekorded s kvalitnímy ( tedy hlavně nešumícími) preampy v té střední třídě.
Takže nakonec člověk stejně skončí u sound devices, pokud je perfekcionista...
-
ještě se dívám na Marantz PMD 661 - ten mi připadá jako vhodnější kandidát, než R-26. Nějak solidnější a ergonomie je pormyšlená ( na nošení rekordéru v brašně na rameni - což je časté, R26 je spíš mylšen do ruky...)
http://www.wingfieldaudio.com/marantz-p ... eview.html
Re: Fieldrecording
ja som si inak teraz kupil micro br-80 ku gitare .. a prekvapilo ma , ako dobre to nahrava so vstavanymi mikrofonmi .. je tam aj mod field recordingu .. za tie peniaze je to fakt paradna masinka ..