Opět zdravím všechny profíky, co radí a řádí na tomto portále. V minulosti jste mi hodně pomohli a za to vám chci dnes znova poděkovat

Zvuk se mi lepší každým novým pokusem
Teď asi tři hodiny pročítám informace ohledně dynamiky a masteringu. Četl jsem různé články, na tkeré jste tu odkazovali a chápu současný problém, že lidi hodně ořezávají nechtěně špičky se snahou vysoké hlasitosti. Mě by zajímalo, Jak to vlastně děláte vy? Protože hlasitost je prostě žádoucí, comprese hlasu (rapu) je nezbytná, limiter je pak super věc a následně to proženu ,,Masteringem

" v OZONE 5. Ale stává se mi, že mám skladbu, která se mi limiterem nijak nezničí, když to tahám o 4db více. Ještě dam maximizer v ozone a je to krása. A pak jsou nahrávky, které jsem nucenej oříznout v limiteru max na 1db a když to proženu v OZONE, tak se to sice zesílí, má to enrgii větší. Lepší zvuk, ale po chvíli to nudí. Neni tam ta dynamika. Jak takovéto věci řešíte? Myslím si, že to nejvíce ovlivňuje hudební podklad, který když je moc přebuzený a nekvalitní, tak pak zničí celkovou kvalitu a dynamiku, při zesilování skladby.
Každopádně by mě zajímalo, co a jak si hlídate. Uchem to slyšim, ale v digitálu (cubase, ozone) to nějak nechce poslouchat, jak bych si přál. Podaří se mi to jen vyjímečně, když mám klidný zvukový podklad.
Děkuji moc za rady
