Zajimal by me nejakej priklad / schema moznyho zapojeni vc. odposlechu apod. Konkretne bych se chtel zamerit jak se obchazi problem se zpozdenim pri efektovani pomoci SW. Spousta kapel dnes pouziva na efektovani ruznych vstupu software (napr. Ableton a nebo Main Stage, kde maj zaveseny ruzny delaye, reverby, zkresleni apod. .. - na YT jsem videl konkretne kapely NIN a Depeche Mode).
Jediny mozny reseni co me napada je, ze do odposlechu jim jde jeste cistej a nezpozdenej signal a pak az do hlavniho mixu leze jiz efektovany signal, ktery ma ovsem nepatrne zpozdeni vuci napr. zbytku, ktery jde napr. taktez primo do hlavniho mixu.
Snad jsem se vyjadril srozumitelne ...
Na teto moji uvaze mi prijde trosku problemovy to, ze umelec neslysi efektovany signal v odposlechu .. coz si v nekterych pripadech nedokazu moc predstavit.
Jak to ve skutecnosti je? Ma s tim nekdo zkusenost? Zase bych ale nerad delal vedu z necoho co zadna veda ani neni .. proto se ptam
