Mr. Google říká, že Tascam 1084 má guitar input 680kOhm, to už je celkem celkem dost i pro piezo snímač. Hodilo by se víc, ale mezi 680KO a 10MO už nečekej žádný propastný rozdíl, který by to zázračně spravil.Becherius píše:Aha tak to byl všechno vysvětlovalo. Sice jsem zatím neznašel jakou má tenhle vstup impedanci, ale píšou tám, že je na kytaru. Jinak mám Tascam 1084. Teď už trochu odbočím od tématu, ale jak je to vlastně s tou impedancí. Čím víc Ohmů tím líp, nebo by zase víc mohlo vadit na tu el. kytaru?
Kontrabasové snímače jsou obecně problematická věc, to co jsi slyšel na mojí nahrávce jsou dva snímače smíchaný, celkem je v tom asi 15000Kč, léta experimentů a stejně to nestojí za moc. Navrhuju v první řadě ať si basistka půjčí od nějakého kolegy kontrabasisty aspoň klasiku Shadow SH 950, to má u nás každý druhý kontrabasista, to už by do 680kOhm mohlo jakž takž hrát. Ono lézt na pódium s piezoměničem z digitálek taky není dobrá cesta ke slávě, takže ta investice ji dřív či později stejně nemine. Pokud by měla vážný zájem o kontakt na solidního českého výrobce, který to dělá za 50% ceny Shadow/Fishman, tak dej vědět, nechci po tom pátrat zbytečně, ale asi bych to našel.
Nebudu tady rozebírat problematiku impedančního přizpůsobení, krátce řečeno cívkové snímače mají impedanci desítky kiloohmu, piezosnímače o jeden až dva řády víc. Tomu musí odpovídat impedance vstupu, aby snímač pracoval do takové zátěže, do které ještě dokáže dodávat nezkreslený signál. Když je vstupní impedance vyšší, než je potřeba, tak se nic moc neděje pokud máš krátké kvalitní vedení. Naopak pokud je nižší než výstupní impedance zdroje, můžeš s jistotou počítat se zkreslením signálu. Takže zhruba řádově se mikrofon strká do 1kO, indukční snímač do 100KO-1MO, piezo do 1-10MO. U výstupu z aktivních zařízení je to celkem jedno, standardně se zapojují do linkových vstupů 22-47kO.