Analogaudioman píše: A kedze dozrel cas a vyvoj, treba akceptovat aj dnesne trendy zvysovat kvalitu zaznamu na uroven vyssiu ako je kvalita bezneho CD.
To rozhodně ... jde jenom o to abychom nešli cestou kompaktních fotáků, které zdánlivě oslnivě nabízejí obrovská rozlišení 16-20 i více MPix , ale ve skutečnosti tam ten skutečný nárůst kvality proti lepším fotákům s nižším rozlišením není ... je to spíš marketingový trik ...
Ano, 96 kHz zní o trošku lépe než 44 kHz. Ale to už elaboruju s těmi pár nepatrnými procenty, když co se týče nahrávacího řetězce pro akustické nástroje už toho na vylepšení moc nemám i kdybych chtěl

Zvukový rozdíl v přechodu z preampu Millennia HV-3 na SMP-2 nebo Thermionic Earlybirda nebo z převodníku Lavry Blue na DAD nebo Forssell MADA-2 byl proti rozdílu 44/96 obrovský ...
Zkoušelo to spousta jiných a ani já bych se nechtěl vsadit že sluchově poznám spolehlivě zvukový rozdíl mezi 24 bit a 16 bit trackem , který byl z těch 24 bitů převeden.
Jako posluchač v hudbě oceňuju a hledám především tu hudbu ....spusta nahrávek (zejména klasických) zní často velmi špatně. A i když mám ve studiu naprosto špičkový poslech (ze kterého byli na větvi i někteří zasloužilí audiofilové, kteří tu byli na návštěvě

přistihuju se že hudbu poslouchám většinou na notebooku na youtube

(jazz a klasiku) . Je pravda že MBP Retina má hodně dobré repro ...