Před nahráváním jsme si sedli a nechal jsem si poslat dema ze zkušebny.Napsal jsem si formu a vyškrtli jsme jednu část.Zároveň jsme vymysleli dohromady harmonicky část před posledním refrénem. přibližně od 2:14..Bicí byla jejich vlastní DW sada přesně si už nepamatuji s původním DW snarem, činely jsem si nechal dovézt ty nejměkčí, co měli.
Mikrofony a cesty:
Kick HEIL PR48 , Heritage 8173 s 2 db na 60 highpas na 50 U47 FET API 2134
snare bottom Heil PR27 Thermionic Rooster s trochou zkreslení z triody
snare vrch BEYER M201 do Heritage 8173 malinko lízala asi 1db HW 1176 na 4:1 , highpass na 80
SM57 do API2143
tomy beyery 88 API 2134
stereo room AEA R84 x2 Cranesong Flamingo- NEVE 2254
mono room AEA 44 do REDD 47
OH -- 2X Royer R122 do DW FEARN VT2
OH2 NEUMANN SM69 tube do API 2134
bicí jsem po nahrávání hned sfázoval
basa- Fender USA Precission- do manley tube dI, který má rovnou rozbočení do aparátu -Ampeg SVT- do PALMER PDI 3 z konce 70.let do HW LA2A
basa se vyrovnala podle bicích a nakonec zůstal jen aparát.
kytary: vždy s rozbočením z manley přes aparáty Bogner Uberschall a Orange Tiny Terror .Bedna Bogner 412ST Straight Cabinets.
Mikrofony Royer , SM57 do API 2134.
U kytar jsme se snažili o co nejvíc kompaktní zvuk, který bude bratelný i pro rádia.Samozřejmě povinnost sfázovat mikrofony mezi
Zpěv: neumann U67 do RED.47 s Neve 2254 tak aby bral celkem- dost skoro 5 db rychlejší attack
vymýšleli jsme dost vokálů.
Vzadu to uu je třeba 8 vokálů na sebe, dvojení v tercíích atd zabralo hodně času, takže jsem v podstatě zpívali celý den.
Synthy a samply jsou většinou z Native Instruments komplete 9 a Omnisphere- včetně chóru.To jsem dodělával sám.
Mix:
základ byl všchno vyčistit a ořezat dole kytary a basu i nahoře . Používám na to většinou SSL channel z duende native, který mi zbyl po Duende FW..
nejvíc práce vždy dá přesné nasazování vokálů na hlavní zpěv , dolaďování atd....
Většinu pluginů jsem bral z UAD. např Snare DBX160, mono room send UAD 1176 . další použité pluginy LA2A, EVENTIDE , Valhalla Room, Valhalla Ubermod, na bicí grupu i roomy byla paralelní komprese z Cytomic Glue.... z HW EVENTIDE 7000 na delaye a micropitchshifty, LEX PCM 92 a TC4000 na haly.
o mastringu pak více Matucha -udělal skvělou práci.
PS:Ivo mě ukecal, že se Audiozone mění.. tak snad to bude pravda...
