nesmrtelný problém kopák vs bassa
nesmrtelný problém kopák vs bassa
Zdravím
Byl bych moc rád kdyby zdejší zvukový odborníci vyslechli tento počín a poradily mi co s tím podpantoflovým kopákem provést myslím že než začne hrát bassa tak je vše v pořádku alespon já v tom nevidím nějáký vážnější problém na radu ekeazeho jsem ho zkoušel trochu napitchovat nahoru a vyekvalizovat ale řekl bych že jsem tomu víc ublížil než pomohl kopák pak znel už hodně nepřirozeně takže tuhle variantu jsem zavrhl problém je zřejmě v tom že má peak hodně nízko a frekvenčně se bije s bassou ale opravdu jen nerad bych ho měnil...co by mohlo pomoct? sidechain komprese? pokud ano poradil by někdo jak ji zprovoznit (polopatě) v FL studiu ? Za každou radu a komentáře ke zvuku budu vděčný.
http://www.uloz.cz/show/file/56577-dddd.mp3 (přímý link)
Byl bych moc rád kdyby zdejší zvukový odborníci vyslechli tento počín a poradily mi co s tím podpantoflovým kopákem provést myslím že než začne hrát bassa tak je vše v pořádku alespon já v tom nevidím nějáký vážnější problém na radu ekeazeho jsem ho zkoušel trochu napitchovat nahoru a vyekvalizovat ale řekl bych že jsem tomu víc ublížil než pomohl kopák pak znel už hodně nepřirozeně takže tuhle variantu jsem zavrhl problém je zřejmě v tom že má peak hodně nízko a frekvenčně se bije s bassou ale opravdu jen nerad bych ho měnil...co by mohlo pomoct? sidechain komprese? pokud ano poradil by někdo jak ji zprovoznit (polopatě) v FL studiu ? Za každou radu a komentáře ke zvuku budu vděčný.
http://www.uloz.cz/show/file/56577-dddd.mp3 (přímý link)
Re: nesmrtelný problém kopák vs bassa
ja si to zatial nemozem pocuvnut (som v praci), ale ak je kopak nizko posadeny, mne pomaha:toxin píše:Zdravím
Byl bych moc rád kdyby zdejší zvukový odborníci vyslechli tento počín a poradily mi co s tím podpantoflovým kopákem provést myslím že než začne hrát bassa tak je vše v pořádku alespon já v tom nevidím nějáký vážnější problém na radu ekeazeho jsem ho zkoušel trochu napitchovat nahoru a vyekvalizovat ale řekl bych že jsem tomu víc ublížil než pomohl kopák pak znel už hodně nepřirozeně takže tuhle variantu jsem zavrhl problém je zřejmě v tom že má peak hodně nízko a frekvenčně se bije s bassou ale opravdu jen nerad bych ho měnil...co by mohlo pomoct? sidechain komprese? pokud ano poradil by někdo jak ji zprovoznit (polopatě) v FL studiu ? Za každou radu a komentáře ke zvuku budu vděčný.
http://www.uloz.cz/show/file/56577-dddd.mp3 (přímý link)
1. skratit ho tak, aby co najmenej znel po uvodnom transiente (gate a nasledne kompresor)
2. EQ na pripadne korekcie
sem tam sa mi osvedcil aj mierny overdrive (najlepsie laditelny)
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: 06 led 2008 00:46
Ahoj, kopák bych taky neměnil, ale pravda že jak se přidá ta basa tak je to mela trochu. Myslím, že klíčem je více než ekvalizovat a kompresovat spíše změnit aranže. Osobně bych to vyřešil subbasou a frekvence kopáku nechal čistě jemu. subbas doplnil o lehkou pilu a nechal hrát. Ale já nejsem zdejší odborník, tak z rezervou:-)
co to mas za JE*NUTY hosting, pri pokuse o stiahnutie ma server po stiahnuti 12kB zhodi a nepodporuje resume mod... nazdielaj to inam. bezproblemovy je keepmyfile.com
vo vseobecnej rovine riesenim pri base aj kopaku na jednakych frekvenciach je kopaku nechat tranzienty a base ich zobrat. ale musel by som pocut, ci to v tomto pripade mozno urobit. ak tam mas zivu basu trebars so slapmi alebo s trsom, tak to nepojde. pri elektronike je zdaleka najjednoduchsim riesenim vymenit alebo navrstvit sampel kopaku
vo vseobecnej rovine riesenim pri base aj kopaku na jednakych frekvenciach je kopaku nechat tranzienty a base ich zobrat. ale musel by som pocut, ci to v tomto pripade mozno urobit. ak tam mas zivu basu trebars so slapmi alebo s trsom, tak to nepojde. pri elektronike je zdaleka najjednoduchsim riesenim vymenit alebo navrstvit sampel kopaku
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
v kopaku se nese subbasovej ton cca 170ms, to je pri tomhle tempu moc dlouho (vetsinou, zalezi samozrejme na aranzi basy - ale tady to nesedi). zkrat bud cely kopak, nebo aspon odfiltruj basu a nech 'charakter' (stredy, vejsky), tak, aby mel tak do 120ms, ale spis min. jinak bych taky zvazil tu melodii, zavani to durem a poutovou zabavou :[
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
taky uz to tu probehlo hodnekrat.

tohle je pro tanecni hudbu dobrej kick, co se tyce pomeru tela ('tone') a transientu (tr.).
tady sem graboval kick, kterej je pro tyhle ucely vetsinou spatnej (pokud nejde o jednu z vrstev) a je to znamka spatnyho procesingu nebo spis spatnyho vyberu vychoziho samplu. je to zivej kick, kterej ma sice ohromnej a hezkej transient, ale zadny telo (takze je sice krasne dynamickej, ale clovek potrebuje tlak a vysoky celkovy RMS, a treba proti nedynamicky subbase nemuze fungovat). i kdyby se telo nafouklo limiterem nebo kompresorem, zjistis, ze je to jenom dozvuk, samotnyho 'tonu' tam sou tak max. dva cykly, takze by byl stejne blativej.


tohle je pro tanecni hudbu dobrej kick, co se tyce pomeru tela ('tone') a transientu (tr.).
tady sem graboval kick, kterej je pro tyhle ucely vetsinou spatnej (pokud nejde o jednu z vrstev) a je to znamka spatnyho procesingu nebo spis spatnyho vyberu vychoziho samplu. je to zivej kick, kterej ma sice ohromnej a hezkej transient, ale zadny telo (takze je sice krasne dynamickej, ale clovek potrebuje tlak a vysoky celkovy RMS, a treba proti nedynamicky subbase nemuze fungovat). i kdyby se telo nafouklo limiterem nebo kompresorem, zjistis, ze je to jenom dozvuk, samotnyho 'tonu' tam sou tak max. dva cykly, takze by byl stejne blativej.

Defakto az ted jsem diky tomu pochopil proc akusticke kopaky k elektronice nesedi a naopak klasicky tr-909 je k tomu idealni, akustika krasny tranzien a zadny sub, elektronicky kratky tranzient a melodicky sub.
A mozna proto zni tak dobre zrychlene breaky s analogovou basou, jedno dodava druhemu presne to co potrebuje
DNB.
A mozna proto zni tak dobre zrychlene breaky s analogovou basou, jedno dodava druhemu presne to co potrebuje

Peace
'mentalita kulturnich okruhu'
edit: "nekteri slusni moderatori mohou byt slusni tak jako nekteri populisticti slovensti premieri..."

'mentalita kulturnich okruhu'
edit: "nekteri slusni moderatori mohou byt slusni tak jako nekteri populisticti slovensti premieri..."

-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
jj, kombinace je casta, i v popu & rocku se casto pod hlavni udery zivejch bici softwarove triggerujou kopak a snare. zalezi na tom, jak to ma hrat a jak je to nahrany.. s tim nemam moc zkusenost.Acid Punk píše:Defakto az ted jsem diky tomu pochopil proc akusticke kopaky k elektronice nesedi a naopak klasicky tr-909 je k tomu idealni, akustika krasny tranzien a zadny sub, elektronicky kratky tranzient a melodicky sub.
A mozna proto zni tak dobre zrychlene breaky s analogovou basou, jedno dodava druhemu presne to co potrebujeDNB.
Toxin: Zda se mi to v pohode. Kick je trochu divny, ale s basou ze by se to vylozene nesnaselo, to zas ne. Vzdycky v zahlcenym mixu se kopak trochu ztrati. Tady to neni nic dramatickeho.
Kdybys delal OTB, tak je dobra vec na vytvoreni tela k nevyraznemu kicku Electrix MoFx. Je tam jedno nastaveni, ktere udela kopak trochu tezsim, telnatejsim.
Zkusil jsem tu tvoji ukazku prohnat venkem pres mix, kde je na sendu ten MoFx. Hodne to ztratilo prevodem mp3 do wavu a pak 2x pres prevodniky a zase export z Cubase do mp3. Pres to vsecko je tam mozna trochu poznat, co to dela.
http://www.syntheticaura.com/music/kopak.mp3
Kdybys delal OTB, tak je dobra vec na vytvoreni tela k nevyraznemu kicku Electrix MoFx. Je tam jedno nastaveni, ktere udela kopak trochu tezsim, telnatejsim.
Zkusil jsem tu tvoji ukazku prohnat venkem pres mix, kde je na sendu ten MoFx. Hodne to ztratilo prevodem mp3 do wavu a pak 2x pres prevodniky a zase export z Cubase do mp3. Pres to vsecko je tam mozna trochu poznat, co to dela.
http://www.syntheticaura.com/music/kopak.mp3
díky moc všem za reakce!
takže jednoznačně zkrátit ,vyzkouším! Co se té melodie týká tak věřím že to může být na někoho už silné kafe mě se ale prostě tyhle trancové veselé zvuky líbí sem na ně úchylný mno...pouťovou zábavu to ale rozhodně ztvárňovat nemělo:( je tu víc lidí s podobným názorem ?
k tomu hostingu mě chodí celkem dobře mělo by to rovnou hrát nevím v čem byl problém? a kdyžý jsem zkoušel ten Tvůj server tak mi to jak v IE tak Mozile hlás chybu javascriptu...
takže jednoznačně zkrátit ,vyzkouším! Co se té melodie týká tak věřím že to může být na někoho už silné kafe mě se ale prostě tyhle trancové veselé zvuky líbí sem na ně úchylný mno...pouťovou zábavu to ale rozhodně ztvárňovat nemělo:( je tu víc lidí s podobným názorem ?
k tomu hostingu mě chodí celkem dobře mělo by to rovnou hrát nevím v čem byl problém? a kdyžý jsem zkoušel ten Tvůj server tak mi to jak v IE tak Mozile hlás chybu javascriptu...
no zní tak trochu nafouknutěji a kulatějc krapet to tomu pomohlo.ale není to uplně to co bych chtěl možná v kombinaci s upravou té délky a lehkým frekvenčním krouhnutím té bassy bych se tomu mohl alespon přiblížit...MoFx ale nevlastním na tom kopáku už je jedno udělátko z fl co mu přidává trochu hutnosti : blood overdrive (asi nějáký druh zkreslení ???) v týdnu se k tomu vrátím a zkusím si s tím pohrát zapostuju sem pak výsledek.peteness píše:Toxin: Zda se mi to v pohode. Kick je trochu divny, ale s basou ze by se to vylozene nesnaselo, to zas ne. Vzdycky v zahlcenym mixu se kopak trochu ztrati. Tady to neni nic dramatickeho.
Kdybys delal OTB, tak je dobra vec na vytvoreni tela k nevyraznemu kicku Electrix MoFx. Je tam jedno nastaveni, ktere udela kopak trochu tezsim, telnatejsim.
Zkusil jsem tu tvoji ukazku prohnat venkem pres mix, kde je na sendu ten MoFx. Hodne to ztratilo prevodem mp3 do wavu a pak 2x pres prevodniky a zase export z Cubase do mp3. Pres to vsecko je tam mozna trochu poznat, co to dela.
http://www.syntheticaura.com/music/kopak.mp3