
"Oteplovani" zvuku
Z pluginů se mi asi nejvíc líbí DaD Valve od DUY
Slovy výrobce: Simulace nejobvyklejších typů "flašek" triody, tetrody, pentody
A jo, je to pěkný.
Co se Hardwaru týče tak můj sen je mít sbírku lampovejch Avalonů-od DI boxu až po masteringovej EQ
Zatim jsem si od těch Avalonů downloadnul demo nějakýcho modelu "Screen saver" se jmenuje 
Slovy výrobce: Simulace nejobvyklejších typů "flašek" triody, tetrody, pentody

Co se Hardwaru týče tak můj sen je mít sbírku lampovejch Avalonů-od DI boxu až po masteringovej EQ


- Přílohy
-
- screenshot DaD Valve pluginu
-------------------------------------
http://www.markvelvet.com
-------------------------------------
http://www.markvelvet.com
-------------------------------------
A tohle taky neni úplně špatný- Tube/Tape Warmer od Nomad Factory, JENŽE to neprodávaj jednotlivě, pouze jako součást Studio Essential bundle (cca 400 USD) A tu si kupovat jen kvůli tomuhle nechci. Snažil jsem se je ukecat, že by mohli začít prodávat jednotlivě, ale v jejich případě je problém, že platí za "ochranu" (mám dojem Pace interlok) a takhle zaplatí jednou za celej bundle. Když by prodávali jednotlivě, tak by museli "platit ochranku" za jednotlivej plugin...
Má to jednak simulaci lamp (až dvě je možno zapojit) a zároveň/nebo simulace pásku na rychlost 15 ips nebo 30 ips.
Zkoušel jsem to zatím v demu jen krátce a jen "pásek" a zdá se mi, že "pásek" na vokálu mj. pěkně zjemnil sykavky...
Jinak ty Nomádi uvedli svoji simulaci Fairchildu tak by mne zajímalo srovnání s verzí UAD (nedával bych tady Nomádum velkou šanci...)
Má to jednak simulaci lamp (až dvě je možno zapojit) a zároveň/nebo simulace pásku na rychlost 15 ips nebo 30 ips.
Zkoušel jsem to zatím v demu jen krátce a jen "pásek" a zdá se mi, že "pásek" na vokálu mj. pěkně zjemnil sykavky...
Jinak ty Nomádi uvedli svoji simulaci Fairchildu tak by mne zajímalo srovnání s verzí UAD (nedával bych tady Nomádum velkou šanci...)
- Přílohy
-
-------------------------------------
http://www.markvelvet.com
-------------------------------------
http://www.markvelvet.com
-------------------------------------
...jinak ty Avaloni asi nic moc! Screen saver v pohodě otevřu jako "standalone" ale je úplně zticha, vůbec nešumí a v host-programu ten plugin ne a ne spustit!!!
-------------------------------------
http://www.markvelvet.com
-------------------------------------
http://www.markvelvet.com
-------------------------------------
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
robil som pokusy s tym sumom co sem nazdielal juanita... natiahol som to do siru (sir papa impulzy v obycajnom wav formate) a trocha posteloval... viem ze som ten sum troska podladil, wet nastavil tak na -60dB a troska pocaroval s obalkou... najlepsie bude ked nazdielam tu vzorku sumu a .fxb subor
troska problem je ze sir ma dost velku latenciu, takze to ide pouzit az na mastering, magosit takto jednotlive stopy, ked tak jedine offline
troska problem je ze sir ma dost velku latenciu, takze to ide pouzit az na mastering, magosit takto jednotlive stopy, ked tak jedine offline
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
oziveny link: http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... B9735569FE
- Pierre niko
- Příspěvky: 719
- Registrován: 28 pro 2004 11:04
Zdar, mam dotaz ohledne tech impulzu... nevim jak se tvori, ale slo by dostat z kytarove krabicky to gro, ktere ma treba naprilad acoustic simulator? Nebo daly by se treba treba timhle nasimulovat realne aparaty? Nevim jak to presne funguje, predstavuju si to tak, ze se napriklad z kytary vedou dva draty, jeden jde primo suchy do nahravadla a druhy tam privandruje prez vsechny ty obvody a pak (zrejme po srovnani nejakych minilatenci) se to odecte a je na svete neco co se pak zase jakoby pricita....... funguje to takhle?
popripade, kde bych nasel nejaky clanek o techletech impulsech nebo tehle technologii vubec (at neotravuju
popripade, kde bych nasel nejaky clanek o techletech impulsech nebo tehle technologii vubec (at neotravuju

-
- Příspěvky: 869
- Registrován: 01 bře 2005 03:46
pierre: funguje to tak, ze posles do toho hardwareu impulz, a to co z neho ten hardware spravi, to nahras. a to co si nahral potom mozes naloadovat do convolution pluginu (napr SIR)
v podstate sa tym mozes snazit simulovat vselico, no idealne je to na reverb a delay. napr. compressor tym nenasimulujes ani keby si velmi chcel (kym ide o normalny convolution plugin....lebo niekde sa tu uz preberal aj plugin co robil nieco podobne ale aj s kompresormi (no konvoluciou by som to nenazyval. convolution algoritmus je dost jasne zadefinovany a na kompresory proste nefunguje))
v podstate sa tym mozes snazit simulovat vselico, no idealne je to na reverb a delay. napr. compressor tym nenasimulujes ani keby si velmi chcel (kym ide o normalny convolution plugin....lebo niekde sa tu uz preberal aj plugin co robil nieco podobne ale aj s kompresormi (no konvoluciou by som to nenazyval. convolution algoritmus je dost jasne zadefinovany a na kompresory proste nefunguje))
Vcera me napadla jedna vec, jak tady porad mluvime o tom, jak analogovy mixpulty krasne slepujou veci dohromady, o impulsech a o sumu z pultu, co takhle vytvorit impuls nejakyho drahyho pultu (nevim presne jak
a v DAW si ho naladovat do convolution reverbu a mit ho vzdycky na masteru? Mohlo by to fungovat?
