Ovládání hlasitosti repráků

Ozvučení, nahrávání, mixáž a mastering
Vilibald_CZ

Ovládání hlasitosti repráků

Příspěvek od Vilibald_CZ » 23 lis 2012 19:51

Zdravím.
Nejsem v oboru zvuku nijak kovaný, jsem obyčejný laik. Mám aktuálně v kavárně 5 repro. ( budu časem ještě přidávat další ). Hraju přes PC, do věže, která funguje jako zesilovač a z ní to vede do těch repráků.
Potřeboval bych ale nějak "levně" udělat ovládání hlasitosti jednotlivých repráků. Že třeba jeden úplně ztlumím, ale jiný naopak zasílím. Můžete mi prosím poradit ?
Děkuji moc za info
Naposledy upravil(a) Vilibald_CZ dne 23 lis 2012 20:41, celkem upraveno 1 x.

Pytkin
Moderátor

Re: Dotaz

Příspěvek od Pytkin » 23 lis 2012 19:58

no musis napisat , ako mas tie repraky pripojene k tej vezi ..

Vilibald_CZ

Příspěvek od Vilibald_CZ » 23 lis 2012 20:16

Mnooo vede k tomu asi klasická dvoulinka. :-) Tedy on ten kabel je silnější než klasická dvojlinka. A do věže je strčený ( jakoby skřípnutý ) klasickým krouceným spojem :-)

Fillippos

Příspěvek od Fillippos » 23 lis 2012 20:34

Omlouvám se, že prudím, ale Vilibalde prosím - z názvu threadu "Dotaz" jsem totálně vykolejený. Nešlo by to přejmenovat třeba na "Ovládání hlasitosti repráků v kavárně." ?? Kdo se tady má pak vyznat?

Vilibald_CZ

Re: Ovládání hlasitosti repráků

Příspěvek od Vilibald_CZ » 23 lis 2012 20:41

Sry ... Opraveno :-)

Fillippos

Příspěvek od Fillippos » 23 lis 2012 20:47

:twisted: :)

nixx

Příspěvek od nixx » 23 lis 2012 21:08

Ta věž má kolik výstupů pro reprobedny?

Vilibald_CZ

Příspěvek od Vilibald_CZ » 23 lis 2012 21:41

2. Puvodne pro levy a pravy reprak. Tad jich tam je ale 5.

Pytkin
Moderátor

Příspěvek od Pytkin » 24 lis 2012 01:07

takze sa spytam opat znova .. a ako je tych 5 reprakov pripojenych na tie 2 vystupy ?

hmm .. toto vyzera na dlho .. dlhy pribeh s nejasnym koncom ..

biscuit

Příspěvek od biscuit » 24 lis 2012 01:17