Prskani pri sidechainu

Ozvučení, nahrávání, mixáž a mastering
Odpovědět
Synchro
Příspěvky: 248
Registrován: 08 říj 2011 15:53

Prskani pri sidechainu

Příspěvek od Synchro » 12 úno 2012 11:36

Ahoj, mam beat(kick,snare,hats) a ted dokresluju nekolika drum loopama.U tech drum loopů sidechainuju spodek do 400hz a to kickem i snarem.Kdyz si pustim solo ten stalcovanej spodek tak slisim pri aktivaci komprese takovy prskani/lupani (pokud bude treba dam sem ukazku).Stava se mi to iv Abletonu i Reasnu.Jak toto odstranim pri zachovani komprese??

TTT31
Příspěvky: 175
Registrován: 17 kvě 2010 20:46

Re: Prskani pri sidechainu

Příspěvek od TTT31 » 12 úno 2012 12:51

Synchro píše:Ahoj, mam beat(kick,snare,hats) a ted dokresluju nekolika drum loopama.U tech drum loopů sidechainuju spodek do 400hz a to kickem i snarem.Kdyz si pustim solo ten stalcovanej spodek tak slisim pri aktivaci komprese takovy prskani/lupani (pokud bude treba dam sem ukazku).Stava se mi to iv Abletonu i Reasnu.Jak toto odstranim pri zachovani komprese??

a co dělá procesor v momentě sidechainu? zkoušel si zvětšit buffer ?? ukázka by nebyla od věci :)

Synchro
Příspěvky: 248
Registrován: 08 říj 2011 15:53

Re: Prskani pri sidechainu

Příspěvek od Synchro » 12 úno 2012 14:05

Procesor je v klidu.Skousel jsem si hrat s audio bufferem a nic.Jak se vstupnim tak vystupnim.
Naposledy upravil(a) Synchro dne 12 úno 2012 15:37, celkem upraveno 1 x.

TTT31
Příspěvky: 175
Registrován: 17 kvě 2010 20:46

Re: Prskani pri sidechainu

Příspěvek od TTT31 » 12 úno 2012 14:18

tak ukázka ti nefičí

Uživatelský avatar
biscuit
Příspěvky: 8807
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Prskani pri sidechainu

Příspěvek od biscuit » 12 úno 2012 14:18

ukazka sice nefunguje, ale pohraj si s attackem a releasem. taky se muze dit, ze des nekde do klipu.

Brooklyn / juanita juarez
Profesionál
Příspěvky: 3559
Registrován: 06 úno 2005 01:03

Re: Prskani pri sidechainu

Příspěvek od Brooklyn / juanita juarez » 12 úno 2012 14:24

biscuit píše:ukazka sice nefunguje, ale pohraj si s attackem a releasem. taky se muze dit, ze des nekde do klipu.
presne tak! (ukazka mi taky nejde.)
zacni prodlouzenim attacku. pokud mas pocit, ze potrebujes sc kompresi _okamzite_ a ten prodlouzenej attack zpomaluje jeji nabeh, muzes si vytvorit utilitarni, falesnou stopu pro triggerovani sc komprese, ktera ale nejde do vystupu, je zamutovana a jen spousti kompresi. tu si muzes trochu predsadit. anebo v ni pouzit uplne jinej rytmickej vzor.

Synchro
Příspěvky: 248
Registrován: 08 říj 2011 15:53

Re: Prskani pri sidechainu

Příspěvek od Synchro » 12 úno 2012 15:44

odkaz uz funguje, lupani u kicku i snare prestane spolehlive kdyz dam atak 80-100ms.To je hooodne.

To brooklyn:Kdyz to predsunu stim vysokym atakem tak zrejme budu muset i soupnot o stejnej kus i release, aby doba komprese zustala stejna.

Uživatelský avatar
peteness
Příspěvky: 3668
Registrován: 22 čer 2004 17:31

Re: Prskani pri sidechainu

Příspěvek od peteness » 12 úno 2012 15:50

Synchro: o techhle vecech tady bezel dost rozsahly topic pred casem. Zkus pohledat. Jsou i pluginy, co nabizeji ruzne krivky atacku.

Synchro
Příspěvky: 248
Registrován: 08 říj 2011 15:53

Re: Prskani pri sidechainu

Příspěvek od Synchro » 12 úno 2012 16:08

To pete ness: Aha, ten atak nebude tak narazovej.Nasel jsem kompresory s parametrem "knee", je to ono??

Uživatelský avatar
peteness
Příspěvky: 3668
Registrován: 22 čer 2004 17:31

Re: Prskani pri sidechainu

Příspěvek od peteness » 12 úno 2012 17:38

Kdyz mas ostry knee (hard knee), je dost pravdepodobne, ze to muze delat ruzne praskance.

Synchro
Příspěvky: 248
Registrován: 08 říj 2011 15:53

Re: Prskani pri sidechainu

Příspěvek od Synchro » 12 úno 2012 18:11

Knee nezabira.Krivka atacku je teda jeste neco jinyho??Nemuzu najit ani ten topic :(

TTT31
Příspěvky: 175
Registrován: 17 kvě 2010 20:46

Re: Prskani pri sidechainu

Příspěvek od TTT31 » 12 úno 2012 18:33

Synchro píše:Knee nezabira.Krivka atacku je teda jeste neco jinyho??Nemuzu najit ani ten topic :(
http://cs.wikipedia.org/wiki/Komprese_dynamiky

z otho by to mělo být jasné :)

Synchro
Příspěvky: 248
Registrován: 08 říj 2011 15:53

Re: Prskani pri sidechainu

Příspěvek od Synchro » 12 úno 2012 19:55

No tou krivkou atacku bylo mysleno "knee" ... to ale zabira minimalne:(
Stema hodnotama sem to prehnal, u kopaku to je bez lupani pri 50ms a u snaru 30ms(porad moooc), hraju si stim jak se da a porad to lupe.Zkusim jeste tu fintu co popisuje Brooklyn.

Uživatelský avatar
tomy45
Příspěvky: 2400
Registrován: 15 říj 2008 06:43

Re: Prskani pri sidechainu

Příspěvek od tomy45 » 13 úno 2012 10:35

Zase zasahujem :-)

Obrázek

1. Ked sidechainujes kopakom, snare; proste perkusivnejsimi zvukmi, zaskrtni FF1 model

2. Lookahead :-) skus 3ms, 10ms

3. Dry/Wet tiez velmi dobre posluzi :-)

V prvom rade ti attack a release musia hrat tak ako potrebujes, tzv. "to aranzu" cize si nastav attack aj release ako potrebujes aj s lupancami. Potom, prepni na mod kompresoru FF1, Lookahead, Dry/Wet :-)
Hlavne trpezlivo a s citom, chce to cas.

Synchro
Příspěvky: 248
Registrován: 08 říj 2011 15:53

Re: Prskani pri sidechainu

Příspěvek od Synchro » 14 úno 2012 08:45

Ani to nepotrebovalo trpezlivost a cit, jednoduse sem prepl na ff1 a prestalo to.Diky moc.

Odpovědět