Rada ohledně difuzoru

Ozvučení, nahrávání, mixáž a mastering
Odpovědět
Rosta

Rada ohledně difuzoru

Příspěvek od Rosta »

Ahoj..jsem v tomto směru nováček a rád bych si nechal poradit...Potřeboval bych koupit nějaký difuzor za reprobedny s zadním basreflexem.Stěna je palubkama obložený sadrokarton.Ted mám v zadním basreflexu ucpávky a i tak ty basy v dosahu té stěny jsou horor natož bez ucpávek.Výšky a středy super,o ty bych přijít nechtěl.Na netu jsem našel eshop kde mají tyto difuzery ale v těch parametrech a grafech co se u toho uvádí se nevyznám,může mi někdo zkušený v tomto směru napsat jakej je mezi těma dvouma difuzerama rozdíl a kterej by byl pro mne vhodný?

https://www.relaxin.cz/difuzor-pm-3l-gr ... x45x6-5-cm

https://www.relaxin.cz/difuzor-pm-3lu-g ... x45x6-5-cm

Děkuji moc

biscuit

Re: Rada ohledně difuzoru

Příspěvek od biscuit »

obavam se, ze ti zadnej difuzor nepomuze. vzdyt se podivej na ty prubehy. ten difuzor zacina opravdu fungovat nekde u 350 Hz.
myslim, ze jsou jen dve reseni. bud jit s bednama od steny o kus dal, nebo poridit jiny bedny, ktery jsou do tvyho prostoru vhodnejsi. nejaky poloreseni by mozna byla past umistena za kazdou bednou, ale nevim...

Rosta

Příspěvek od Rosta »

Dál od stěny nemůžu na to nemám dostatek prostoru a jiný bedny?? no,to by mi je musel někdo pujčovat a to nemám kde..to je problém.Když jsem kupoval ty co mám tak jsem jel podle recenzí do 20,000,- kč a umístění v recenzích super ,ptoto jsem je vzal a vubec mne nenapadlo že to bude takovej problém.viz https://www.avitsmart.cz/produkt/dynaudio-emit-20/

Ps..píšeš ty difuzery jedou od 350 HZ? No ale difuzery se dávají do studia kde se počítá s tím že tam bude někdo pracovat se studiovýma monitorama a studiové monitory jedou od 350 Hz?
Jinak,měl jsem studiové monitory KRK,Yamahy,Presonus,M-Audio,Pioneer a bylo to to stejné takže bednama to fakt nebude mno a ty difuzery za každou bednu mi doporučil kdosik na chatu s Muzikeru.. :?

Obrázek

Sabiani