Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na to?
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
no hruby strih by sa dal robit vo foldri .. nahadzat do neho tracky a potom strihat folder .. na foldri sa ale nedaju robit crossfady .. takze tie uz potom vnutri ..
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
NP anytime
Doufám že ti to alespoň trochu pomohlo i když máš jen C5. S1 není zatím tím nejideálnějším DAW i když udělali dost dobrý kus práce. Ale je to jen o zvyku. C6.5 dnes koupíš za solidní peníz.

Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
Nemusí to být ve Folder Track - stačí si ty stopy (přesněji - Audio Eventy) označit....myslet třeba někdy hlavou
Střih se pak provede ve všech v místech, kde se klikne (bacha ,a Snap a Quantize, osobně na tohle používám dost zásadně režim "OFF", čili stříhám, kde se mi zlíbí a nikdy ne na konkrétní pozici dle doby).
P.

P.
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
To už sem psal pavlii. Nejlepší metoda je ta z videa od Stena... Sjet si dohromady kopák + snare do mixdownu a použit to jako stopu pro vytvoření hitpointů - make events a následně použít snap to events a stříhat folder track...
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
pavlii: kdyz strihas foldertrack, tak nemusis nic oznacovat - to oznacovani byva peknej opruz, treba kdyz mas vic tejku na sobe...
hudba http://www.martinlinda.cz, práce http://www.cinemax.cz
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
Znova jsem zpřístupnil videa tak kdo má zájem se na ně mrknout má možnost. nechám je tam do rána.
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
No já jsem zjistil, že si velmi pečlivě vybírám, který z nástrojů živé kapely edituju jako první. Někdy kapelu vede basák, někdy bubeník, někdy kytarista - a podle toho to potom kolikrát vypadá. ...zvlášť, když to nejsou profesionálové.. Stává se totiž, že např. vyrovnám perfektně bicí, vše supr "in line"
- a basák s kytaristou v tu chvíli zní úplně mimo, bez šťávy - prostě to znělo líp předtím s chybama. Chce to promyslet dřív než člověk ztratí hodiny, né-li dny editováním.

Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
Jasný, náš bubeník je docela "in time", ale v 90% je vlastně někde mezi 64 a 128-minou napřed, zkusmo jsem to zkoušel rovnat, ale vnikaj tam díry, který slyším, takže jsem se rozhodl, že to nechám jak to je, basa je zas blíž mřížce, ale jsou tam větší výkyvy, myslím, že každej trochu jinak vnímá metronom, asi by bývalo lepší, kdyby hrát s metrem jen bubeníka a basák bez. Nicméně jsem to vzal opačně a zkouším rovnat basu do kopáku a funguje to ku prospěchu...
Naposledy upravil(a) delay dne 07 kvě 2013 08:22, celkem upraveno 1 x.
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
Jo, to jo. Ale s tím označováním - stejně vždycky hraje ten záběr, co je nejvíc "v popředí", takže to máš jedno.Amorph píše:pavlii: kdyz strihas foldertrack, tak nemusis nic oznacovat - to oznacovani byva peknej opruz, treba kdyz mas vic tejku na sobe...
P.
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
klucí hledáte v tom vědu, srovnat se dá prakticky skoro cokoliv - důležitý je u náběrů hlídat, jak daleko je bubeník od metru, já dneska mám zkušenost, že už při nahrávání vim, co půjde srovnat a co ne. Cubase 6 má už audio kvantizaci, předtim jsem to dělal prostě ručně. A mimochodem, rovná se od sona přes hostivař až po 3bees stejně často, jako se k akustický kytaře přidává mikrofon.....
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
samo u rock/pop muziky
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
Ale kdež - copak v tom hledáme vědu?
nic proti audio kvantizaci, ale přece nemůžeme nechat vymřít úplně všechny zvukařské dovednosti, no ne? 
P.


P.
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
Některý místa nechávám, ale je fakt, že když si s tím člověk dá práci je to hodně ku prospěchu celku.
Nakonec jsem vobšlehnul jeden dobrej postup (render kick in + snare top, z něj udělat hitpointy a následně rosekat na events, pak dát snap na eventy a střihat folder, q a cross, finito) ale hrozně by mi pomohlo, kdyby šly nějak udělat automatický střihy pro všechny stopy podle eventů z vybraný stopy (na tohle jsem fakt nepřišel - možná to 5-ka neumí), takhle to je k uklikání + pak ty cossy. Nejhorší je, že jelikož má basa dvě stopy, tak mě to čeká v rámci skladby 2x
Nakonec jsem vobšlehnul jeden dobrej postup (render kick in + snare top, z něj udělat hitpointy a následně rosekat na events, pak dát snap na eventy a střihat folder, q a cross, finito) ale hrozně by mi pomohlo, kdyby šly nějak udělat automatický střihy pro všechny stopy podle eventů z vybraný stopy (na tohle jsem fakt nepřišel - možná to 5-ka neumí), takhle to je k uklikání + pak ty cossy. Nejhorší je, že jelikož má basa dvě stopy, tak mě to čeká v rámci skladby 2x

Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
Já nevím jestli jsem tě dobře pochopil, ale střih přes všechny audiostopy je normální. Shift+ click na vybrané stopy a pak Cut by Pleayhead. Ale fakt nevím jestli máš na mysli tohle. Mám tady nainstalovanou C5,6,7 ale dělám v C6 když už dělám v Cubase tak nevím jak je to v C5 ale mrknu nato, jen upřesni co přesně potřebuješ.