Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na to?
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
OK.
Mám stopu, kde je render KICK+SNARE, z ní mám vytvořené hitpointy a ty následně převedené na EVENTS, tato stopa mi slouží jako vodítko pro nasekání (snap to evenets), samotné stopy mám ve foldertracku, ale nechci 400x klikat po časové ose zleva doprava, abych si nastřihal regiony, který pak můžu kvantizovat a crossfadeovat... OK?
Mám stopu, kde je render KICK+SNARE, z ní mám vytvořené hitpointy a ty následně převedené na EVENTS, tato stopa mi slouží jako vodítko pro nasekání (snap to evenets), samotné stopy mám ve foldertracku, ale nechci 400x klikat po časové ose zleva doprava, abych si nastřihal regiony, který pak můžu kvantizovat a crossfadeovat... OK?
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
Mhm - a nejni to tak trochu už overkill takhle se zabývat bicíma? Buď jsou celý zahraný nepřesně (pak teda OK, ale potěš koště...!) nebo je tam jen pár výrazných míst a na ty se zase nemá cenu babrat s hitpointama a podobnýma čičurádkama, když se to párkrát šmikne a poposouvá, aby to sedělo?
Já teda nevím, ale první případ nejni IMHO k zaplacení. Jo - nemám faktickou zkušenost s těma vymoženostma Cubase od C6 nahoru tuším, takže to možná půjde udělat automaticky tak, že se nad tím stráví pár minut a bude výsledek jak víno....my klasici ovšem bojujeme spíš za zlepšení hry bicmenů
P.
Já teda nevím, ale první případ nejni IMHO k zaplacení. Jo - nemám faktickou zkušenost s těma vymoženostma Cubase od C6 nahoru tuším, takže to možná půjde udělat automaticky tak, že se nad tím stráví pár minut a bude výsledek jak víno....my klasici ovšem bojujeme spíš za zlepšení hry bicmenů

P.
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
Hmm tak tomuhle se asi nevyhneš. Zkusím se ještě podívat jestli by to nešlo nastříhat podle MIDI. Tím myslím audio převést do MIDI z něho udělat pattern a pak to všechno podle něj střihnout. Ale popravdě jsem to nikdy nezkoušel protože jsem to nikdy nepotřeboval. Co bylo nutný upravit jsem si nastřihal normálně. Mrknu na to a dám vědět. Ale upřímě řečeno nevím na co potřebuješ tolik střihů. Vem bič nažeň basáka a bubeníka do studia a nahraj to znovu. 

Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
No já je taky nenechám je odejít dokud to není nahraný pořádně a pak řeším jen drobnostipavlii píše:my klasici ovšem bojujeme spíš za zlepšení hry bicmenů
P.



Naposledy upravil(a) Stan dne 07 kvě 2013 13:23, celkem upraveno 1 x.
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
Chlapci, nejde o to, že by ta hra byla takhle nepřesná, samozřejmě že ne, já jedu vočima a kde vidím větší odchylku tak rovnám, jinak nechávám. A právě i pro to porovnání je fajn, když tam ten střih je a je líp vidět jak je to daleko od mřížky a taky je prostě pohodlný už pak jen zmáčknout Q a X a dorovnat ten crossfade. Zkrátka se chci jen něco přiučit a ne samozřejmě dělat nějakou umělotinu.
Naposledy upravil(a) delay dne 07 kvě 2013 13:23, celkem upraveno 1 x.
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
zvukarske dovednosti ? nemal by to muzikant skor poriadne nahrat ? ja teda som moc zaciatocnikov nenahraval .. ale u serioznych muzikantov je jednoduchsie a rychlejsie chyby znova nahrat , nez ich editovat v zazname ..pavlii píše:Ale kdež - copak v tom hledáme vědu?nic proti audio kvantizaci, ale přece nemůžeme nechat vymřít úplně všechny zvukařské dovednosti, no ne?
P.
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
Mrknu natodelay píše: Zkrátka se chci jen něco přiučit a ne samozřejmě dělat nějakou umělotinu.

Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
No však to píšu taky - ale když už přijde na věc, tak by měl umět zvukař pracovat s editací a ne aby to za něj dělala DAWPytkin píše:zvukarske dovednosti ? nemal by to muzikant skor poriadne nahrat ? ja teda som moc zaciatocnikov nenahraval .. ale u serioznych muzikantov je jednoduchsie a rychlejsie chyby znova nahrat , nez ich editovat v zazname ..pavlii píše:Ale kdež - copak v tom hledáme vědu?nic proti audio kvantizaci, ale přece nemůžeme nechat vymřít úplně všechny zvukařské dovednosti, no ne?
P.

P.
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
Pavlii... Tady nejde o to, že to neumím, ale spíš o to, jak ušetřit čas... Seš si jistej, že budeš klikat jako kokot, když to můžeš mít během sekundy???
- a nemylsím upravený bicí, jenom ty střihy, který jsou prostě o čistém klikání, pakliže to tak z nějakého důvodu chceš.

Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
Jak píšu - pakliže to chci a DAW mi to možnostma nabídne, tak udělám jánevím 90% práce automaticky a pár zbytečků ručně. Jde o to, jestli to DAW umí tak, aby byl výsledek ucházející (na to se ty ptáš a od C6 nahoru myslím, že to jde), ale i tak by se mi do těhle prací nechtělo (bicmen asi nevypovídá zcela o kapele jako celku, ale když je tam nesrovnalostí tolik, že by se člověk měl bavit "o automatickém srovnání rytmu...", tak teda nevím... :-/ ).
P.
P.
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
Zbytečně vnášíte do debaty kvalitu záznamu, bavme se o technice, ne o tom, jeslti je bubeník dřevo. Není 
Jinak, C6 to umí, ale dělá to prej tak, že nestřihá v místech transientů, ale před z důvodu lepšího zacházení s crossfade. To jen pro úplnost.

Jinak, C6 to umí, ale dělá to prej tak, že nestřihá v místech transientů, ale před z důvodu lepšího zacházení s crossfade. To jen pro úplnost.
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
No ono to sice možná aspoň trochu souvisí, ale budiž 
P.

P.
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
No tak já teď v C5 (kterou máš ty) zkoušel možný i nemožný a nejlepší řešení by asi bylo jak už bylo řečeno. Srovnat bicí ve folderu a pak si na této již srovnané stopě udělat markery na transientech a Vytvořti hitpointy na ostaních stopách a pak pomocí wrapu dorovnat ostatní stopy podle markerů kde je to zapotřebí. Nezapomeň ve wrapu udělat pointy před a za sekcí kterou chceš editovat jinak si vše rozhodíš. Tohle by se mohlo aplikovat i jen na bicí, když by jsi jen srovnal kopák pomocí iQ 70-80% pak vytvořil markery na transientech kopáku a zbytek dorovnal. Obě verze jsou ale velmi pracné a jsou v DAW k dispozici k místním drobným dodělávkám než k úpravě celého tracku. Markery a wrap je asi v C5 nejideálnější od C6 už je to mnohem jednodušší. Možná je i jiná cesta jak to v C5 udělat, ale já ji neměl otevřenou už hodně dlouho.
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
takto by som sa s tym vobec nezdrziaval, jedine ak sa to musi drzat striktne trebars ze v projekte hra aj nejake midi... inak ak tam nie su pocutelne veci, ze by to neslapalo, tak kaslal by som, ci to je presne na mriezke... mnoho bubenikov ma svoj feeling, obcas predrazia, obcas doby zatazia, takze v mriezke to neni, ale inak to slape dobre... no a jak si aj spominal - ak su uz k tomu nahrate dalsie nastroje, tak rovnat to moze byt este horsie, ako povodne bolo...delay píše:... já jedu vočima a kde vidím větší odchylku tak rovnám...
Re: Střih stop akust. bicích, zarovnání do rytmu ... jak na
Další nástroje vyjma basy právě nejsou. Můj "problém" spočívá v tom, že každej z muzikantů trochu jinak cítil metronom a místama se neschází basa s kopákem, jinak no prob. Díky všem za rady.