Téma diplomové práce VST plugin

Ozvučení, nahrávání, mixáž a mastering
TTT31

Téma diplomové práce VST plugin

Příspěvek od TTT31 » 13 led 2012 00:33

Takže do konce února bychom měli mít zvolené téma diplomky. Studuju informatiku a jako bakalářku jsem dělal program ovládaný pomocí hlasových povelů tzn. jsem si čuchnul k DSP a tak bych chtěl téma diplomky alespoň trochu příbuzné s zpracováním zvukových signálů. Psal jsem na Steingberg a ti mi poskytli jejich SDK ( software development kit) tzn nějaké ty metody, algoritmy, funkce, objekty, které se dají při tvorbě VST pluginu použít. Takže co chybí, je TÉMA pluginu, proto se obracím na vás, jestli vás něco napadá nebo jste si někdy říkali, že by bylo usefull atd... Může to být effekt nebo VSTi cokoli (každopádně nejsem kodér genius a budu na tom makat sám, tak trošku adekvátně k tomu :wink: )

případně jestli má někdo s programováním VST zkušenosti, tak se určitě ozvěte nemám na univerzitě nikoho kdo by se o tohle zajímal, takže každá nápomocná ruka bude neocenitelná !!! :!: :!: :!:

jo a jestli ste potkali nějaké dobré materiály, weby, fora, diskuse týkající se vývoje VST taky sem prosím :)
Naposledy upravil(a) TTT31 dne 13 led 2012 01:21, celkem upraveno 1 x.

matucha

Re: Téma diplomové práce VST plugin

Příspěvek od matucha » 13 led 2012 00:56

No nejhezci by byla nejaka fyzikalni simulace neceho zajimavyho ;). Vzdycky me zajimalo neco, co by simulovalo zapis zvuku do nejakyho virtualniho media/hmoty. Ta hmota by mela nejaky vlastnosti vzhledem k "zapisovadlu" a diky tomu by se signal prirozene zkresloval a omezoval. Jeden z parametru by mohl byt i zrnitost/nestejnomernost media atd. Verim, ze kdyby nekdo napsal takovou vec dobre, tak by to melo dobry uplatneni na zmenu charakteru zvuku. Jasneze tim narazim na zapis na magnetofonovej pas nebo ryti vinylu, akorat zobecneny na nejakej virtualni system. Na to aby to bylo dobry, tak by to opravdu muselo byt dostatecne komplexni.