Testovací AUDIO CD
kexik: diky za vycerpavajici odpoved...na ty skladby kouknu...toho Vivaldiho jsem sehnal "Vivaldi - The four Seasons (Chesky records) (Audiophile recording)" ve Flac...to zatim zkusim, pocitam ze nejde o ten Detsche record co jste psali, to ja tezko nekde sezenu...
biscuit: praveze vim, ze nektery bedny muzou hrat dobre elektroniku a ostatni veci uz ne...taky posledne jsem to zkousel jenom na elektronice (svy veci a Kattie Perry) a zase mi to nejaky chytraci vycitali, ze to nestaci, ze mam zkouset vic zanru...jenze to neni tak jednoduchy, musim to nejdriv sestavit a naposlouchat...
Pytkin: jake myslis referencni nahravky? kde sehnat?
biscuit: praveze vim, ze nektery bedny muzou hrat dobre elektroniku a ostatni veci uz ne...taky posledne jsem to zkousel jenom na elektronice (svy veci a Kattie Perry) a zase mi to nejaky chytraci vycitali, ze to nestaci, ze mam zkouset vic zanru...jenze to neni tak jednoduchy, musim to nejdriv sestavit a naposlouchat...
Pytkin: jake myslis referencni nahravky? kde sehnat?
Tak ty veci od Vivaldiho jsou skvely, nevim teda jestli to ma super zvuk, ale jsou to znamy veci, dobry. Ja mam nejradsi:
Concerto No. 4 in F minor L'Inverno (Winter) RV 297 1 Allegro non molto
RV 780 The Connecticut Early Music Festival Ensemble Jorg-Michael Schwarz, violin Karen Marie Marmer, violin Robert Seletsky, violin (in Four Seasons) Jennie Hansen, viola Barbara Bogatin, cello Eli Potash, bass Richard Stone, theorbo, archlute, and baroque guitar (in Four Seasons) John Solum, flute (in "Il Gardellino" Concerto) Igor Kipnis, harpsichord and director This item is not currently available for online orders.
Nejaka nahravka z Connecticutu od Chesky records, neprijde mi to spatny, ale tamtu Deutsche Gramophon bych slysel radsi, to zni kvalitne uz podle nazvu
Concerto No. 4 in F minor L'Inverno (Winter) RV 297 1 Allegro non molto
RV 780 The Connecticut Early Music Festival Ensemble Jorg-Michael Schwarz, violin Karen Marie Marmer, violin Robert Seletsky, violin (in Four Seasons) Jennie Hansen, viola Barbara Bogatin, cello Eli Potash, bass Richard Stone, theorbo, archlute, and baroque guitar (in Four Seasons) John Solum, flute (in "Il Gardellino" Concerto) Igor Kipnis, harpsichord and director This item is not currently available for online orders.
Nejaka nahravka z Connecticutu od Chesky records, neprijde mi to spatny, ale tamtu Deutsche Gramophon bych slysel radsi, to zni kvalitne uz podle nazvu
2Jindy2: no jestli dobře chápu Pytkina, tak jde hlavně přeci o to, abys věděl, jak TO má hrát.... čili IMHO jakékoli doporučení tady na věc, kterou neznáš, je nonsense, i kdyby o tom bylo napsáno, že je to super-mega-dobře smíchané a zmasterované. K ničemu ti to nebude.
Z toho zbytku, který budeš znát, už to bude použitelné, ale z principu bych řekl, že pak je použitelné prostě cokoli, co moc dobře znáš, slyšel jsi na několika místech a víš, co tam má jak hrát a být slyšet. Potom to můžeš použít jako "referenci" pro poslech. Teoreticky jedno, jaký na daný mix mají názor lidi z okolí já například hodně používám třeba od Oldfielda TB2 nebo poslední 2 CD od Maya. Ale to je hlavně kvůli oblibě; mohl bych z domácích zdrojů vybrat určitě spoustu jiného materiálu.
P.
Z toho zbytku, který budeš znát, už to bude použitelné, ale z principu bych řekl, že pak je použitelné prostě cokoli, co moc dobře znáš, slyšel jsi na několika místech a víš, co tam má jak hrát a být slyšet. Potom to můžeš použít jako "referenci" pro poslech. Teoreticky jedno, jaký na daný mix mají názor lidi z okolí já například hodně používám třeba od Oldfielda TB2 nebo poslední 2 CD od Maya. Ale to je hlavně kvůli oblibě; mohl bych z domácích zdrojů vybrat určitě spoustu jiného materiálu.
P.
pavlii: jo, tak ja bych tam rad dal spis veci co znam...ale zase na druhou stranu, spatnej zvuk by to mit nemuselo, kdyz uz
no jestli chces jeste neco vybrat, nejakej ten mix kde bude elektronika, klasika, treba jazz, rockova vec a takovy, tak muzes, budu jenom rad...no treba si to pak nakonec sestavim sam jak vsichni rikate, ze by to bylo asi lepsi...
all: myslite, ze bude stacit FLAC kvalita? jinak to ve WAV nejak sezenu, ale me to vyjde draho takova sranda, bych si musel pujcit tak 10CD z Music Worldu...
no jestli chces jeste neco vybrat, nejakej ten mix kde bude elektronika, klasika, treba jazz, rockova vec a takovy, tak muzes, budu jenom rad...no treba si to pak nakonec sestavim sam jak vsichni rikate, ze by to bylo asi lepsi...
all: myslite, ze bude stacit FLAC kvalita? jinak to ve WAV nejak sezenu, ale me to vyjde draho takova sranda, bych si musel pujcit tak 10CD z Music Worldu...
asi je, se jenom ujistuju...on to ma primo v tom nazvu - http://cs.wikipedia.org/wiki/Flac
ale pisou tam nejaky veci kterym nerozumim, to nebudu resit, snad to bude ok...na ty wavy z audio cd kaslu...
ale pisou tam nejaky veci kterym nerozumim, to nebudu resit, snad to bude ok...na ty wavy z audio cd kaslu...
Jindy : no referencne cdcka su take o ktorych sa vie ze su dobre nahrate .. ja som sem daval trebars ten jazz sampler .. ten hra fantasticky ..
no chvilu mi trvalo , nez som to nasiel .. http://217.67.27.42/pytkin/Jazz_Sampler/
Takychto roznych CD mam viacej od pana co nam riesil posluch v studiu ..
no chvilu mi trvalo , nez som to nasiel .. http://217.67.27.42/pytkin/Jazz_Sampler/
Takychto roznych CD mam viacej od pana co nam riesil posluch v studiu ..
Pytkin: diky, ten jazz sampler si urcite poslechnu...nejaky jazz jsem tam mit chtel, ale zadny moc neznam, tak tohle bude urcite super (edit: je to super)...
jenom pak bych tedy asi potreboval nazvy skladeb, abych vedel co to je a kdo to je, jestli to tedy vis...
c9000: mohl bys to kdyztak please nekam hodit? alespon ve flac...kdyztak PM please...
jenom pak bych tedy asi potreboval nazvy skladeb, abych vedel co to je a kdo to je, jestli to tedy vis...
c9000: mohl bys to kdyztak please nekam hodit? alespon ve flac...kdyztak PM please...
elektri píše:Musí to být především hudba, kterou znáš Ty a máš ji naposlouchanou, tím pádem moc dobře víš jak to hraje a na základě toho můžeš porovnávat.
Já na tohle používám Dangerous od Jacksona a Pražský Výběr II.
Pokud jde o ten track Dangerous, tak jsem si sehnal dvě verze. Jedna se jmenuje Early Version a ta druhá je tuším finální, vyšla v roce 2001 na nějaké speciální Dangerous reedici.
Popravdě jsem tu skladbu mockrát dřív neslyšel, takže jí v podstatě neznám. Ale ta Early Version mi přijde mnohem lepší. Tak nevím kterou jsi měl na mysli ty, ale mě se líbí ta Early, ta normální mi přijde taková nezajímavá.