Este par poznamek. Me de hodne o to, aby ta vec mela urcitou dynamiku, tj aby ty udery kopaly a nebyly to jenom UUUUUUUhhh ctverce, ktery nemaj zadnou silu. Jen tak drobne sem tu svoji ukazku ted porovnaval s ruznejma referencema a rozhodne je na tom este co delat. Je to malicko "sedy" a tak se tam nejaky to eqcko este objevi, ale nebude to drasticky vzhledem k tomu, ze to zase neni tak daleko od toho, co bych z toho nakonec chtel dostat. Kdyz se kouknes na ty savle (inserty), tak je jasny, ze je tam hodne prostoru na doladeni.
zvuk v tanecni clubovy hudbe
Neboj, tohle je vazne vyjimka, nemam prakticky zadnej cas, krome par chvilek na vykecavani se na forech
jako odpocinek a kdyz uz sem delal prakticky zbytecnou skladbu jako predvedeni principu, tak sem to sem uz hodil (vsimni si casu, kdy sem to posilal).
Este par poznamek. Me de hodne o to, aby ta vec mela urcitou dynamiku, tj aby ty udery kopaly a nebyly to jenom UUUUUUUhhh ctverce, ktery nemaj zadnou silu. Jen tak drobne sem tu svoji ukazku ted porovnaval s ruznejma referencema a rozhodne je na tom este co delat. Je to malicko "sedy" a tak se tam nejaky to eqcko este objevi, ale nebude to drasticky vzhledem k tomu, ze to zase neni tak daleko od toho, co bych z toho nakonec chtel dostat. Kdyz se kouknes na ty savle (inserty), tak je jasny, ze je tam hodne prostoru na doladeni.
Este par poznamek. Me de hodne o to, aby ta vec mela urcitou dynamiku, tj aby ty udery kopaly a nebyly to jenom UUUUUUUhhh ctverce, ktery nemaj zadnou silu. Jen tak drobne sem tu svoji ukazku ted porovnaval s ruznejma referencema a rozhodne je na tom este co delat. Je to malicko "sedy" a tak se tam nejaky to eqcko este objevi, ale nebude to drasticky vzhledem k tomu, ze to zase neni tak daleko od toho, co bych z toho nakonec chtel dostat. Kdyz se kouknes na ty savle (inserty), tak je jasny, ze je tam hodne prostoru na doladeni.
no kdyz neco vrstvim tak jedine v Battery 1 - normalne se to posila do jednoho audiokanalu, nevim proc to komplikovat. V te dvojce uz je to nejale slozitejsi. Anebo mi vyhovuje sazeni samplu primo do audiostopy, je to pekne videt, co kde mas. V tomhle pripade to chce pridat dalsi stopy a tam nasazet dalsi samply v mistech, kde uz jsou ty puvodne.....presne tak jak to nakreslil Matucha. Jeste tady u toho zpusobu by se hodilo rict, ze to chce vychytat zacatek samplu aby to neznelo jako dvojudery.......tohle se zase pohodlneji dela v Baterce a taky je to lepsi, kdyz uz mas skoro hotovy track a zjistis ze tam chces jiny kick. V baterce vymenis sampl, v audiostope musis vsecko znova manualne.....takze kombinuju ty dva zpusoby.
-
DJ Wire (of the freeze)
- Příspěvky: 27
- Registrován: 04 úno 2005 20:51
Tohle sem chtel poslat Etien, ale nejak mu nesel attachment, takze to za nej posilam ja. Je to schema, ktery nakreslil jeden typek pred nejakym casem na Gearslutz, kdyz byla rec o produkci r'n'b a hiphop veci... samozrejme je to princip, kterej plati pro veskerou moderni produkci.
Ale je tu jedna zmena oproti tomu, co delam ja... totiz je to z pozice ciste michaciho clovicka, kterej nema moc vliv na prvotni vyber zvuku a je vicemene jeho povinnosti ty puvodni zachovat a pak to teda vypada takhle asi no ;-)
Ale je tu jedna zmena oproti tomu, co delam ja... totiz je to z pozice ciste michaciho clovicka, kterej nema moc vliv na prvotni vyber zvuku a je vicemene jeho povinnosti ty puvodni zachovat a pak to teda vypada takhle asi no ;-)
-
tomasEXetien
- Příspěvky: 41
- Registrován: 15 bře 2004 18:30
jak rek matous je to model na michani uz pripravenejch zvuku, kdyz neni cas na hledani dalsich podpurnejch bubnu. proto je tam vsude SPL transient designer, kterej je schopnej udelat zmeny v obalce bubnu a tim mu udelat treba atack nebo ho zkratit.
ruzny odnoze tohodle zarizeni existujou samozrejme i v softu [ waves, logic, nebo freeware digitalfishphones]
ruzny odnoze tohodle zarizeni existujou samozrejme i v softu [ waves, logic, nebo freeware digitalfishphones]




