to Pytkin: sw je rozhodně fajn pro lidi, který nemaj prachy na hw (co bych za něj dal před 10 lety, když jsem se trápil na Kawai K-1II) za Petrofem jsem ale seděl asi 12 let a je to teda opravdu strašněj rozdíl. Navíc přesvědčivě zahranej part na klavír bezpodmínečně vyžaduje vyváženou klávesnici (podmínka nutná nikoliv postačující) a když už máš na to závaží tak si obvykle koupíš alespoň Kurzweil Micropiano.
impOSCAR
to Luděk: syn?ák se třema oscilátorama ti připadá nudnej? A nezapomněl jsi kroutit čudlíčkama
já jsem se totož s originálem bavil dobře (Voyager neumím posoudit)
to Pytkin: sw je rozhodně fajn pro lidi, který nemaj prachy na hw (co bych za něj dal před 10 lety, když jsem se trápil na Kawai K-1II) za Petrofem jsem ale seděl asi 12 let a je to teda opravdu strašněj rozdíl. Navíc přesvědčivě zahranej part na klavír bezpodmínečně vyžaduje vyváženou klávesnici (podmínka nutná nikoliv postačující) a když už máš na to závaží tak si obvykle koupíš alespoň Kurzweil Micropiano.
to Pytkin: sw je rozhodně fajn pro lidi, který nemaj prachy na hw (co bych za něj dal před 10 lety, když jsem se trápil na Kawai K-1II) za Petrofem jsem ale seděl asi 12 let a je to teda opravdu strašněj rozdíl. Navíc přesvědčivě zahranej part na klavír bezpodmínečně vyžaduje vyváženou klávesnici (podmínka nutná nikoliv postačující) a když už máš na to závaží tak si obvykle koupíš alespoň Kurzweil Micropiano.
kazdy syntak ktory vie midi, sa ti nastavi tak, ako mu cubase povie, a to nastavenie sa v cubase ulozi... neviem naozaj o com hovoris. a aj na uplne prastare synty existuju midi/cv prevodniky, takze vsetky knofliky, ktore maju aj cv input sa daju zapamatat... nehladiac na to, ze nove hw masiny maju spravidla vlastny sw editor aj s ukladanim presetov, takze ani ten cubase ti netreba... staci supacke pisidlo s midi outomViktor píše:O cem nevim je syntak, ktery by si ulozil patch pri ulozeni napr. projektu v Cubase a to je, o cem jsem, prosim, psal.
ach jo, ze jsem s tim vubec zacinal...
kexik: jako treba ze si do Kontaktu nataham samply, upravim si je jak potrebuju, zefektuju - vytvorim si cely patch, pripadne na to dam vnejsi pluginy, ktery taky patricne pokroutim - a pak vse ulozim jednim kliknutim na save project v cubase bez jakychkoli midi transferu, otevirani externich editoru, nebo ukladani presetu zvlast na syntaku. Nic vic, nic min. Drobnost/dulezita vec (jak asi pro koho), ktera zprijemnuje praci. Me proste vyhovuje mit ulozeny vsechno v jedny slozce pod jednim projektem.
Samozrejme to neni pravda u vsech VSTi. Treba v reaktoru si musim uvnitr ulozit preset a pak jeste cely ensemble do zvlastniho souboru, coz je vopruz a zdrzuje to.
Zduraznuju ze to nikomu nevnucuju, jenom musim reagovat, kdyz nekdo zpochybnuje to, co jsem napsal. Asi uz tu moc dlouho trvalo obdobi 5+ strankovych debat na podobne dulezita a vyresitelna temata jako HW vs. SW., PC vs. Mac a pod.
kexik: jako treba ze si do Kontaktu nataham samply, upravim si je jak potrebuju, zefektuju - vytvorim si cely patch, pripadne na to dam vnejsi pluginy, ktery taky patricne pokroutim - a pak vse ulozim jednim kliknutim na save project v cubase bez jakychkoli midi transferu, otevirani externich editoru, nebo ukladani presetu zvlast na syntaku. Nic vic, nic min. Drobnost/dulezita vec (jak asi pro koho), ktera zprijemnuje praci. Me proste vyhovuje mit ulozeny vsechno v jedny slozce pod jednim projektem.
Samozrejme to neni pravda u vsech VSTi. Treba v reaktoru si musim uvnitr ulozit preset a pak jeste cely ensemble do zvlastniho souboru, coz je vopruz a zdrzuje to.
Zduraznuju ze to nikomu nevnucuju, jenom musim reagovat, kdyz nekdo zpochybnuje to, co jsem napsal. Asi uz tu moc dlouho trvalo obdobi 5+ strankovych debat na podobne dulezita a vyresitelna temata jako HW vs. SW., PC vs. Mac a pod.
atomx : ja nemyslim, ze vyhoda SW neni v tom ze sa da lahko ukradnut .. Ale to tu nechcem rozoberat .. Zena mala doma petrof , ktory bol tak rozladeny , ze sa na neho nedalo hrat .. nedalo sa na neho hrat ani na sluchatka a podobne .. Tak som rozhodol ze ho predame a kupime masterkeyboard .. Zatial sme sa teda k tomu nedostali , lebo stale je nieco podstatnejsie ako ta klavesnica .. Ale verim , ze ked ho raz kupime , tak to bude pozitivnejsie , ako ten petrof .. Ale ci pojde zvuk z pocitaca , alebo z toho Kurzweill Micropiana, je uplne jedno podla mna ..
Lowpass
Že by nešlo savnout patchování???
Tenhle topic byl původně o něčem úplně jiném, ale končí jako vždycky...
Kdyby si každý, kdo má doma SW za 500 000,- (a takových znám dost, spíše toho mají mnohonásobně více), ten SW měl koupit, tak ve většině případů nemá ani Cubase, natož desítky pluginů a SW synthů kalibru Reaktoru a podobně. Tudíž by neřešil ohromně
složité patchování a loadování zvuku na začátku stopy, ukládání práce na konci session a pod. Neřešil by to ani ten, kdo by si zaplatil HW, protože těch (obvykle) pár syntů a SW sekvencer by ukočíroval v poho. Nevím, jestli musí být člověk profi programátor jako já, aby mu nečinilo problém pár kliků myší navíc, Viktore, ale mě to jako nepřekonatelný problém nepřipadá. Vě většině SW se dá konfigurace projektu dost značně ovlivnit, dají se dělat mapy, enviromenty, spousta editorů se dá integrovat stejně jako pluginy, takže pak to zrovna tak nejednou uložíš, stejně, jako když pracuješ výhradně se SW. A také do jednoho adresáře, který si určíš
... U SW to také nejde na jediný klik.
Ale tohle je debata o ničem, úplně stejně zaplácaných fór úplně stejnými blbostmi je tu už dost. Kdo nechce nebo neumí dělat s HW, a? se na to vykašle, ale a? pořád neřeší, jestli ten jeho pluginek zní stejně jako ten HW originál. Nezní a basta. Pokud se mu zdá, že líp, tak a? si na něm dělá, pokud má lepší obsluhu -> totéž řešení, pokud je to naopak, a? si pořídí HW a SW zahodí. Stejně to o tom není. Tím, že narvu so skladby všechny pluginy které mám, ještě nutně nevytvořím nějaký zázrak. Zrovna tak jsou lidé, kteří nahráli celou desku jen s vícestopákem a s DX-7 (kterou programovali bez SW editoru) a je to nářez. Všechny možnosti jsou funkční. Ale fakt nevím, proč, když se někdo ptá na rozdíl zvuku mezi HW a SW, musí sem někdo jiný hned začít montovat něco, o čem řeč nebyla a to ještě většinou zmateně.
Tenhle topic byl původně o něčem úplně jiném, ale končí jako vždycky...
Kdyby si každý, kdo má doma SW za 500 000,- (a takových znám dost, spíše toho mají mnohonásobně více), ten SW měl koupit, tak ve většině případů nemá ani Cubase, natož desítky pluginů a SW synthů kalibru Reaktoru a podobně. Tudíž by neřešil ohromně
Ale tohle je debata o ničem, úplně stejně zaplácaných fór úplně stejnými blbostmi je tu už dost. Kdo nechce nebo neumí dělat s HW, a? se na to vykašle, ale a? pořád neřeší, jestli ten jeho pluginek zní stejně jako ten HW originál. Nezní a basta. Pokud se mu zdá, že líp, tak a? si na něm dělá, pokud má lepší obsluhu -> totéž řešení, pokud je to naopak, a? si pořídí HW a SW zahodí. Stejně to o tom není. Tím, že narvu so skladby všechny pluginy které mám, ještě nutně nevytvořím nějaký zázrak. Zrovna tak jsou lidé, kteří nahráli celou desku jen s vícestopákem a s DX-7 (kterou programovali bez SW editoru) a je to nářez. Všechny možnosti jsou funkční. Ale fakt nevím, proč, když se někdo ptá na rozdíl zvuku mezi HW a SW, musí sem někdo jiný hned začít montovat něco, o čem řeč nebyla a to ještě většinou zmateně.
Re: Lowpass
Vzdyt jo. V pohode. Rikam ze to nikomu nenutim. Jen me to vyhovuje takhle. btw, zrovna Cubase a Reaktor mam orig.Lowpass píše:...ale mě to jako nepřekonatelný problém nepřipadá.
Lowpass
Viktor: já jsem s tím kradeným SW také neútočil na tebe... Ale často se vyskytují jedinci, mající dotazy typu: "mám všechny SW reverberátory (kompresory, EQ...), ale zajímá mě, který je nejlepší, abych ho používal
". Z nich si "všechny" asi koupil málokdo. Já mám HW tolik, kdybych bych si za ty peníze koupil SW, tak bych ho určitě nevyužil, kolik by ho bylo. SW nemám absolutně žádný, mimochodem. Nemám ani komp
.
U mě je to prostě tak, že mě SW generování zvuku neuchvátilo, navíc mám rád ten kontakt s tím nástrojem, a? už je to Jupiter, Kurzweil, JD-800 nebo MS-20... Samozřejmě nezatracuji veškerý SW, Nuendo, Cubase, Logic a podobná nahrávadla jsou zcela O.K. (
). Bez nich je to naopak celkem pruda, ačkoliv analogový pás má jistě svůj zvuk
. Ale ani nemám rád řeči typu že s HW se dneska nedá dělat, že to je překonané a jedině SW nabízí ty pravé možnosti. Jak jsem již několikrát psal, pokud se někdo zasekl na Polyně 800, či všemi milovaném
Junu-106, pak tyto názory chápu, ale obecně to neplatí.
U mě je to prostě tak, že mě SW generování zvuku neuchvátilo, navíc mám rád ten kontakt s tím nástrojem, a? už je to Jupiter, Kurzweil, JD-800 nebo MS-20... Samozřejmě nezatracuji veškerý SW, Nuendo, Cubase, Logic a podobná nahrávadla jsou zcela O.K. (
-
Liquid Sound
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
Na polyně 800? Jasně! Včera sme proháněli polynu skrze MXR distortion a pak do kytarovýho ampu Fender Twin (Má Spring a Vibráto). Ty vole z toho lezly takový hus?árny co jsem doopravdy z žádnýho SW neslyšel.
) Otázkou bude, co bude, až do toho pustíme nějakej SW syntíček, ale rozhodně Poly 800 rulez! 
Ve fackování , trhání vlasu , škrábání očí lze (poněkud opožděně) pokračovat i zde , bez zatěžování impOSCar tema ... 
Jo, R4 se (narozdil od R3, myslim) v SX chova tak, ze musis ulozit preset, jinak se naloaduje puvodni preset, ktery ma stejne cislo, jako ten, na kterym delas. Aby tam ten preset zustal i po vypnuti, musi se ulozit i cely .ens (.ins). Sorry za posledni offtopic.kexik píše:viktor: len mimochodom, zaujalo ma, co si napisal o reaktore... mne sa chova pod fl tak ze ked v nom nieco zlepim, tak nemusim sejvovat .ism, proste sejvnem len session vo fl... ten sejvnem, len ked ho chcem pizlat aj v standalone mode... zaujimave




