KEX: Ale abych odpovedel. Kdyz sem zacinal, mel sam par CD, ono jich v te dobe fakt moc nebylo. A to Datafile3, Remix2, Ambient2, Technotrance, Clockwork, Peter Siedlaczeks Classical Choirs ... to je asi na co si vzpominam.
Z toho jsem pouzival snad vsechny zvuky co se mi libily. Nastesti to nebyly construction kity. Dalsi paradox je, ze vetsina tehdejsich sample CD nebyla "programovana", ale jednalo se o sbirku "vykradenych" samplu z jiz hotove produkce.
Pak prisla "moda" construction kits, ktere byly programovany a ve dobe stali za <>. Kdo je pouzil tak znel velice sterilne.
A dal, myslim ze o samplingu, co se tyka pouziti samplovanych nastroju (ne hotovych aranzi/groovoo/patternoo), tak tam snad maji jasno i HipHoperi. Jestli se brani i tomuhle, a zakazdou cenu chteji pouzivat "originalne" ukradene samply, pak jejich produkce bude znit na <>. Bohuzel tohle asi dost FELAZZZ nechape.
Dneska je doba takova, ze treba construction kity od BigFishAudio zneji naprosto profesionalne, a kdo je umi pouzit, tak ma v ruce docela dobrou zbran.
Kdo v HipHopu nechce pozuzivat hotove groovy, tak by se mel zamerit na firmy jako Arkitech nebo Modern Beats. Tyhle lidi vyrabjeji male, ale velice pouzitelne kity bicich pro MPC do stylu HipHop. Kdyby se FELAZZZ nebranili pouzit alespon tohle na beaty, tak je to opet posune blize kvalitnimu zvuku.
Nazor jako ze i klavir/basu/kytaru si radeji nasampluju sam, abych byl originalni, ale ve vysledku sem se lopotil, proc ty moje samply neznej jako klavir z realu ... no to je asi zhovadina ...
Takze sample fpice felazzz! Yo reSpekt
