Ableton 8 efektování jedné stopy

Vše o programu Ableton
Odpovědět
Polifka

Ableton 8 efektování jedné stopy

Příspěvek od Polifka »

Ahojte, co se týče nahrávání jsem úplný laik…. Hraji na kytaru a nahrávám si do Abletonu (jediné co s tímto programem umím je zmáčknout rec a přiřadit nějaký ten efekt...echo, phaser, delay, atp.) no a můj problém je v tom, že chci dát efekt na začátek skladby, jiný efekt na střed a jinný na konec, ale nevím jak!?
Ty efekty se mi "nalepí" na celou nahrávku a je z toho neposlouchatelný shluk zvuků!
Jediné na co jsem přišel, že tu linku rozstříhám, vložím ji do druhého nahrávacího slotu a přiřadím vybraný efekt …a tak pokračovat... No a výsledek je takový, že mám jednu rozstříhanou skladbu na 5-6ti "linkách"! Ale já to chci mít jen na jedné lince a ty další využívat na dohrávání jiných věcí (druhá kytara sólo, basa…).
Snad jsem se vyjádřil jasně a je to trošku pochopitelné :lol: :|
Můžete mi prosím vás napsat nějaký jednodušší postup bez odborných termínů jak na to? Něco jako: označ si část nahrané pasáže na kterou chceš "usadit" efekt, zmáčkni blabla, potom zmáčkni blabla a tak pokračuj... Děkuji, Honza.

James L.

Re: Ableton 8 efektování jedné stopy

Příspěvek od James L. »

dej tam všechny tři efekty a pak je zapínej a vypínej pomocí automatizace.

1) Přidáš efekt
2) vpravo máš ovládání... takový dva sloty. V jednom vybereš ten efekt a v tom druhym parametr kterej chceš ovládat tou křivkou... v tvim případě ON/OFF
3) Ladíš.. Ale dej si bacha, mám takovej pocit, že v Albetonu se automatizace nedá zarovnávat k mřížce.

Polifka

Příspěvek od Polifka »

Ahoj,tak to je super! Mám to! ...ó jak jednoduché :wink: Nečekal jsem, že mi bude tak rychle odpovězeno. Díky moc, ani si nedokážeš Jamesi představit, jak mi to pomohlo, a hlavně, kolik nervů ušetřilo :lol: Ten Ableton se mi zamlouvá čím dál víc. Jsem rád, že mi nebylo odpovězeno stylem...najdi si to na fóru je toho plné, atp.. Díky moc, super stránky...super fórum! Honza

James L.