S pouzitim teto funkce v cubase mam zasadni problemy, precetl jsem pribuzna temata na ezone, napovedu v Cubase (SX3) a porad nejsem schopen groove quantize efektivne pouzivat.
Otazka c. 1 - funkce Hitpoint detection
Priklad: Nahraju kytaru podle clicku do .wav a chci z ni vytvorit groove pro bici.
Pouziju Hitpoint detection (vcetne hitpoint sensitivity) a mam ve wavu nekolik hitpointu.
Daji se tyto hitpointy neomezene mazat a pridavat??? JAK?
Proc jimi nelze neomezene posouvat? Kazdy hitpoint jde posunout o jiny cas.
Diky za odpovedi.
Groove Quantize v Cubase
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
Re: Groove Quantize v Cubase
O niekolko rokov neskor - CS5 a problem s flatteningom:
Vec: quantizacia audio bicich
Postup nasledovny:
1. Definovat zaciatky uderov
Hitpoints - vynikajuco fungujuca automaticka identifikacia
2. Quantizovat pomocou time stretchingu
Audio/Realtime Processing/Quantize Audio - fantasticke zarovnanie
[BONUS - uzastna funkcia free warp zarovna zriedkave nezrovnalosti]
3.Vyrendrovanie quantizovaneho audia
Audio/Realtime Processing/Flatten/Poly Musical Quality - a prave tu sa to cele do.. dr ..be a to sposobom, ze celu quantizaciu hala-bala rozhadze.
Robim nieco zle, alebo je to BUG?
Vec: quantizacia audio bicich
Postup nasledovny:
1. Definovat zaciatky uderov
Hitpoints - vynikajuco fungujuca automaticka identifikacia
2. Quantizovat pomocou time stretchingu
Audio/Realtime Processing/Quantize Audio - fantasticke zarovnanie
[BONUS - uzastna funkcia free warp zarovna zriedkave nezrovnalosti]
3.Vyrendrovanie quantizovaneho audia
Audio/Realtime Processing/Flatten/Poly Musical Quality - a prave tu sa to cele do.. dr ..be a to sposobom, ze celu quantizaciu hala-bala rozhadze.
Robim nieco zle, alebo je to BUG?