Nahrávání MIDI v Nuendo přes REWIRE z Fruity loops

Sekvencery Cubase VST / SX a Nuendo
milkuc

Nahrávání MIDI v Nuendo přes REWIRE z Fruity loops

Příspěvek od milkuc » 03 lis 2009 14:00

Ahoj všichni. Jsem uživatel začátečník v Nuendu a už jsem narazil na jeden základní, ale zásadní problém. Nuendo mám propojeno přes rewire s Fruity loops za účelem nahrávání MIDI. Vytvořím midi track, v midi input mám nastaven FL, v midi output windows GS wavetable SW synth. MIDI track je nastaven s record enable i write enable. Přesto, pokud posílám smičky z FL a zároveň nahrávám v Nuendu, na MIDI stopě se nic nezaznamená. A to ani když namaluji (draw) v midi stopu.
Možná je to opravdu začátečnická chyba, ale poradí někdo? POzn. - jsem uživatelem Windows 7. Předem děkuji

delay

Re: Nahrávání MIDI v Nuendo přes REWIRE z Fruity loops

Příspěvek od delay » 03 lis 2009 15:31

Nechápu co chceš vlastně nahrávat? Píšeš smyčky z FL, to jako audio? Audio má vysílat MIDI?, to přeci nejde. Mám pocit, že pleteš moc věcí dohromady nebo jsi možná jen krkolomě formuloval otázku... Napiš, co přesně a jak máš v FL. Krom toho nechápu, kdyby tohle mělo fungovat, tak by jsi nějaké MIDI musel nejdřív někde vysílat, čiže nasázet a potom nechápu proč potřebuješ kvůli MIDI Nuendo, když score by jsi už musel mít v FL... ZMATEK :shock:

milkuc

Příspěvek od milkuc » 03 lis 2009 15:52

Říkám, jsem začátečník. Zkoušel jsem to poprvé s prográmkem Groove Agent 2. Ten generuje beaty, smičky v MIDI (jestli se nepletu) a ty bych chtěl přenést do Nuenda jako MIDI. Stejná situace je i ve FL. Namixovat si tam smičku a poslat ji v MIDI do Nuenda, kde ji budu dále upravovat společně s dalšími stopami. Zní to pořád zmatečně?

delay

Příspěvek od delay » 03 lis 2009 18:28

Zmatečný je postup, který si myslíš že má fungovat :)