Ahoj,
jsem nováček co se Cubasu tyce, tak se omlouvám, za tak nejspíš banální otazku. Nikde jsem to na fóru nenašel proto bych se rad zeptal. Mám Cubase 5 a M audio fast track pro a Macbook pro. Potreboval bych nastavit projekt tak, aby mi audio stopy lezly ven do PA (což uz mám) ale aby mi midi stopa s clickem šla jen do výstupu sluchatek na fast tracku. Snad mi rozumíte co chci:-) zkoušel jsem snad všechno, od sendu, přes kanály, po stelováni hlasitosti jednotlivejch vystupu, ale porad nic. Prosim nejake zkusene cubasaky, aby mi poradili. Díky za pomoc!
Podklady do PA click jen do sluchatek
-
- Profesionál
Re: Podklady do PA click jen do sluchatek
zkus napsat, jaky ma pocet i/o ta karta.
jestli mas vic vystupu, v cubase bud v 'control room' nebo v outputs (via F4) nastav druhy vystup, a klik posli jen do nej. potom v softwarovym mixaku ty m-audio karty zkus naroutovat jen ten druhej kanal do sluchatek. je tam docela dost mne neznamejch promennejch, tak nevim, jestli to pujde. mam RME kartu, kde jde routovat v matrixu signaly uplne libovolne; uz si nepamatuju, jestli to umi m-audio. jestli ma ale ta karta jen jeden vystup, v tech sluchatkach bude vzdy to samy, co v tom jedinym linkovym vystupu do beden.
jestli mas vic vystupu, v cubase bud v 'control room' nebo v outputs (via F4) nastav druhy vystup, a klik posli jen do nej. potom v softwarovym mixaku ty m-audio karty zkus naroutovat jen ten druhej kanal do sluchatek. je tam docela dost mne neznamejch promennejch, tak nevim, jestli to pujde. mam RME kartu, kde jde routovat v matrixu signaly uplne libovolne; uz si nepamatuju, jestli to umi m-audio. jestli ma ale ta karta jen jeden vystup, v tech sluchatkach bude vzdy to samy, co v tom jedinym linkovym vystupu do beden.
Myslíš jako vytvořit další "bus" ve vst cOnnections (f4) jenom pro click a Pak v ty stopě nastavit send jenom do toho určitého busu?
Počet inputu: 2, inserty: 2, outputy: 2x balanced, 2x unbalanced, in/out s/pdif