Samply a efekty s SX
Samply a efekty s SX
Zdravim
Snad to tady jeste neni napsane, snazil sem se to hledat ale nic.
Kdyz mam v cubase importovanej sample v audiostope, a treba na nej pouziju nejakej efekt, napr to bude hi hatka a ja na nej dam deelay nebo reverb, tak kdyz ten sample zazni, tak zani jenom po dobe co je a ta ozvena je usekla, potreboval bych ten sampel roztahnout, ale nejak to nejde, tim by se to melo vyresit.
Dik
Snad to tady jeste neni napsane, snazil sem se to hledat ale nic.
Kdyz mam v cubase importovanej sample v audiostope, a treba na nej pouziju nejakej efekt, napr to bude hi hatka a ja na nej dam deelay nebo reverb, tak kdyz ten sample zazni, tak zani jenom po dobe co je a ta ozvena je usekla, potreboval bych ten sampel roztahnout, ale nejak to nejde, tim by se to melo vyresit.
Dik
....:::: DJ Dave ::::....
2DJDave: nevím, protože jak koukám na SX, v dialogu Export Audio Mixdown to není (jinde bych to nehledal) a jak říkám - fyzická délka audio materiálu by neměla ovlivňovat délku výsledného efektovaného zvuku. V Devices u efektů a nastavení audia jsem to taky nikde neviděl - takže nevím. Normálka jsem si dal do audio stopy sampl kliku (z windows), do sendu zařadil DoubleDelay a pustil play... delay delayoval jak vzteklej ještě dva takty po skončení samplu (schválně jsem to přehnal s feedbackem, aby to bylo jasné). Takže buď se ti systém chová blbě nebo je špatně tvůj postup. Nebo nevím, abych vyjmenoval všechno 
P.

P.
Pokial si dobre pamatam, ked som pouzival SX1 (SE3 tuto moznost nema) tak ty mozes nahodit efekt dvoma sposobmi:
1. Funkcia PROCESS (myslim ze sa tak vola) v AUDIO ti sposobi to, ze dlzka efektu je presne ovplyvnena dlzkou audio materialu. V praxi to znamena, ze pokial trva audio napr. 2 takty, tak aj efekt sa usekne akonahle skonci audio
2. Klasicke zavesenie INSERT efektu, alebo zaslanie do SENDU sposobi to, ze efekt bezi dalej az kym sa sam neskonci, aj ked uz audioé davno prestalo hrat.
Dufam ze som dobre pochopil tvoj problem a teraz nepisem chujoviny....
1. Funkcia PROCESS (myslim ze sa tak vola) v AUDIO ti sposobi to, ze dlzka efektu je presne ovplyvnena dlzkou audio materialu. V praxi to znamena, ze pokial trva audio napr. 2 takty, tak aj efekt sa usekne akonahle skonci audio
2. Klasicke zavesenie INSERT efektu, alebo zaslanie do SENDU sposobi to, ze efekt bezi dalej az kym sa sam neskonci, aj ked uz audioé davno prestalo hrat.
Dufam ze som dobre pochopil tvoj problem a teraz nepisem chujoviny....
pavlii - Jo delal sem to pres audio a pak process, v tom byla chyba. Jak rikaji tady vyse ostatni.. Takze dik moc za pomoc, Taky me to napadlo, vyzkouset prdnout na to efekty pres insert nebo send,ale nejak sem to nezkousel....
dano - Mas pravdu souhlas... Diky...
humbuk - Tak tadle metoda je taky OK, obcas staci jen hledat a zkouset, ale usetrilo mi to cas...
Proste mate vsichni Pravdu....
Diky Borci.
dano - Mas pravdu souhlas... Diky...
humbuk - Tak tadle metoda je taky OK, obcas staci jen hledat a zkouset, ale usetrilo mi to cas...
Proste mate vsichni Pravdu....
Diky Borci.

....:::: DJ Dave ::::....
Pánové - zejména Dano (byl první
) děkuji za upozornění, funkce offline procesování se mi úplně vytratily z dohledu a tam je to přesně tak, jak popisujete, čili volba s možností přezvuku efektovaného signálu i za ukončeným zdrojovým materiálem.
P.
Doplněk pro Dana: SX3 tuto možnost má, teda jestli jsi se správně vyjádřil - Audio -> Plug-ins -> typ pluginy -> v jejím nastavení kromě jiného mohu zapnout TAIL v potřebné délce -> klik na Process a je to

P.
Doplněk pro Dana: SX3 tuto možnost má, teda jestli jsi se správně vyjádřil - Audio -> Plug-ins -> typ pluginy -> v jejím nastavení kromě jiného mohu zapnout TAIL v potřebné délce -> klik na Process a je to
