Samply a efekty s SX

Sekvencery Cubase VST / SX a Nuendo
DJDave
Příspěvky: 382
Registrován: 31 kvě 2005 17:48

Samply a efekty s SX

Příspěvek od DJDave » 22 bře 2006 18:54

Zdravim

Snad to tady jeste neni napsane, snazil sem se to hledat ale nic.

Kdyz mam v cubase importovanej sample v audiostope, a treba na nej pouziju nejakej efekt, napr to bude hi hatka a ja na nej dam deelay nebo reverb, tak kdyz ten sample zazni, tak zani jenom po dobe co je a ta ozvena je usekla, potreboval bych ten sampel roztahnout, ale nejak to nejde, tim by se to melo vyresit.

Dik
....:::: DJ Dave ::::....

Poshook
Příspěvky: 2477
Registrován: 06 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poshook » 22 bře 2006 18:57

tusim sa to vola TAIL. ked je TAIL povoleny, tak preznieva, ked nie, tak nie .... skus pozriet v manuale

DJDave
Příspěvky: 382
Registrován: 31 kvě 2005 17:48

Příspěvek od DJDave » 23 bře 2006 13:45

Mrknu na to moc diky, je to zachrana.
....:::: DJ Dave ::::....

Uživatelský avatar
pavlii
Moderátor
Příspěvky: 3010
Registrován: 05 čer 2002 19:23

Příspěvek od pavlii » 23 bře 2006 14:09

Spíš by mě zajímalo, kde to v SX najdu, páč a? hledám jak hledám..... krom toho se TAIL (IMHO) řeší až při exportování (bouncingu); normálně v okně projektu se TAIL nenastavuje - alespoň mě se Cubase takhle nikdy nechovala.

P.

DJDave
Příspěvky: 382
Registrován: 31 kvě 2005 17:48

Příspěvek od DJDave » 23 bře 2006 16:45

Ja to taky nemuzu najit nikde.
....:::: DJ Dave ::::....

DJDave
Příspěvky: 382
Registrován: 31 kvě 2005 17:48

Příspěvek od DJDave » 23 bře 2006 16:47

Pavlii a nevis cim bych to jinak resil.?

Dik David
....:::: DJ Dave ::::....

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4590
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph » 23 bře 2006 16:59

Zminene povolovani tailu funguje v offline programech, jako treba soundforge nebo wavelab. v cubasu na to budes muset jit jinak. jedna moznost je treba pri exportu nastavit selekci delsi, nez je efektovany sampl.

Uživatelský avatar
pavlii
Moderátor
Příspěvky: 3010
Registrován: 05 čer 2002 19:23

Příspěvek od pavlii » 23 bře 2006 17:09

2DJDave: nevím, protože jak koukám na SX, v dialogu Export Audio Mixdown to není (jinde bych to nehledal) a jak říkám - fyzická délka audio materiálu by neměla ovlivňovat délku výsledného efektovaného zvuku. V Devices u efektů a nastavení audia jsem to taky nikde neviděl - takže nevím. Normálka jsem si dal do audio stopy sampl kliku (z windows), do sendu zařadil DoubleDelay a pustil play... delay delayoval jak vzteklej ještě dva takty po skončení samplu (schválně jsem to přehnal s feedbackem, aby to bylo jasné). Takže buď se ti systém chová blbě nebo je špatně tvůj postup. Nebo nevím, abych vyjmenoval všechno :-)

P.

Uživatelský avatar
dano
Příspěvky: 3353
Registrován: 13 kvě 2005 20:37

Příspěvek od dano » 23 bře 2006 17:15

Pokial si dobre pamatam, ked som pouzival SX1 (SE3 tuto moznost nema) tak ty mozes nahodit efekt dvoma sposobmi:

1. Funkcia PROCESS (myslim ze sa tak vola) v AUDIO ti sposobi to, ze dlzka efektu je presne ovplyvnena dlzkou audio materialu. V praxi to znamena, ze pokial trva audio napr. 2 takty, tak aj efekt sa usekne akonahle skonci audio

2. Klasicke zavesenie INSERT efektu, alebo zaslanie do SENDU sposobi to, ze efekt bezi dalej az kym sa sam neskonci, aj ked uz audioé davno prestalo hrat.

Dufam ze som dobre pochopil tvoj problem a teraz nepisem chujoviny....

humbuk
Příspěvky: 77
Registrován: 18 bře 2006 23:05

Příspěvek od humbuk » 23 bře 2006 18:01

Presne tak to funguje, ale pokud pouzijes ten PROCESS, tj. nechas prepocitat efekt primo na event, tak muzes vyuzit te popisovane fce TAIL, kterou najdes, kdyz rozkliknes nabidku u pouzivaneho pluginu tlacitkem MORE... a tam uz najdes ten TAIL.

DJDave
Příspěvky: 382
Registrován: 31 kvě 2005 17:48

Příspěvek od DJDave » 23 bře 2006 21:32

pavlii - Jo delal sem to pres audio a pak process, v tom byla chyba. Jak rikaji tady vyse ostatni.. Takze dik moc za pomoc, Taky me to napadlo, vyzkouset prdnout na to efekty pres insert nebo send,ale nejak sem to nezkousel....

dano - Mas pravdu souhlas... Diky...

humbuk - Tak tadle metoda je taky OK, obcas staci jen hledat a zkouset, ale usetrilo mi to cas...

Proste mate vsichni Pravdu....

Diky Borci. :D
....:::: DJ Dave ::::....

Uživatelský avatar
pavlii
Moderátor
Příspěvky: 3010
Registrován: 05 čer 2002 19:23

Příspěvek od pavlii » 24 bře 2006 10:30

Pánové - zejména Dano (byl první :-) ) děkuji za upozornění, funkce offline procesování se mi úplně vytratily z dohledu a tam je to přesně tak, jak popisujete, čili volba s možností přezvuku efektovaného signálu i za ukončeným zdrojovým materiálem.

P.

Doplněk pro Dana: SX3 tuto možnost má, teda jestli jsi se správně vyjádřil - Audio -> Plug-ins -> typ pluginy -> v jejím nastavení kromě jiného mohu zapnout TAIL v potřebné délce -> klik na Process a je to :-D

Uživatelský avatar
dano
Příspěvky: 3353
Registrován: 13 kvě 2005 20:37

Příspěvek od dano » 25 bře 2006 11:08

Pavlii: ja som pisal ze SE3 to nema, lebo prave to vlastnim ja:-) To vies, ked chcem byt legal a zaroven nemam 30 litrov na SX:-)

DJDave
Příspěvky: 382
Registrován: 31 kvě 2005 17:48

Příspěvek od DJDave » 25 bře 2006 12:41

dano -ale zrovna todle mi pride jako celkem potrebna vec, jestli pouzivas pluginy.....

Apon ze sme to vyresili! Ted uz to hraje jinak! :D
....:::: DJ Dave ::::....

Uživatelský avatar
dano
Příspěvky: 3353
Registrován: 13 kvě 2005 20:37

Příspěvek od dano » 25 bře 2006 12:47

DJDave píše:dano -ale zrovna todle mi pride jako celkem potrebna vec, jestli pouzivas pluginy.....

Apon ze sme to vyresili! Ted uz to hraje jinak! :D
co ti ja viem? ako neodmietol by som funkciu PROCESS, no nahradia mi ti INSERT a SEND, takze v konecnom dosledku mam vysledny efekt rovnaky...

Odpovědět