Hmmm, a uz mas kupce? :]carloff píše:Zdal se mi tlustsi..ale telefunken se mi libil naprosto na stejne urovni.Misto toho Telefunkena budu mit prave REDD47.Kermitak píše:carloff: libil se ti ten Fearn na hlase vic nez Telefunken? :] Mne prijde Fearn proti tomu Funkenu (z tech bezvyznamnych ukazek, co jsem slysel) takovej drobet zahuhlanej...
Soundevice Studio
Re: Soundevice Studio
Re: Soundevice Studio
uz je pryc..
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Re: Soundevice Studio
Já bych řekl že jsou dva základní přístupy v tomto oboru: člověk je součástí "továrny" (je jedním z řadových "knoflíků", zaměstnanců) komerčního studia, jehož jediná pointa je zakázky/zisk/produktivita - a je to prostě jen jiný typ "soustružnické dílny", kde ekonomika je priorita, je tu management, zaměstnanci a pragmaticky se jede. To je asi tvůj případ a x jiných studií (Smečky apod.). Tam nějaká "umělecká" krása, vášeň pro krásný zvuk a hudbu, objevování jemností a sdílení životních misí různých geniálních "designerů" nemá v podstatě místo a není na to ani čas. Je to víceméně dělnická rutina. A člověk se tím možná i trochu otupí, bere to jako "práci" a je rád že má už od ní klid (a aby zkoumal nějaké nuance nebo možnosti, na to se může zvysoka vykašlat)Pytkin píše:c9000 : no robi to kvoli tomu 0.000000001% hifistov , ktory si to pusti na milionovom aparate ..
..
No a pak jsou tu lidé, kteří tu svou hudbu a zvuk mají velmi rádi, dělají to z plného srdce, s plným nasazením (jako zahradník, který má nádhernou zahradu plnou divukrásných vzácných rostlin, zenové jezírko apod. - i když pampelišky, kopřivy, brambory, případně lán řepky by taky byly OK a určitě výnosnější



Re: Soundevice Studio
ivo ; VOBEC SI NEPOCHOPIL CO SOM CHCEL POVEDAT ..
C9000 sa pytal , ci ma zmysel kupovat ultrahiend , ked rozdiel medzi hiendom a ultrahiendom nikto na beznom posluchu nepozna (to uz nehovorim o mp3 pocuvanych na mobile , co je dnes najbeznejsie konzumovanie hudby) .. A ja som to myslel tak, ze aj ked len malinke mnozstvo ludi to moze rozoznat , tak to ma zmysel robit ..
C9000 sa pytal , ci ma zmysel kupovat ultrahiend , ked rozdiel medzi hiendom a ultrahiendom nikto na beznom posluchu nepozna (to uz nehovorim o mp3 pocuvanych na mobile , co je dnes najbeznejsie konzumovanie hudby) .. A ja som to myslel tak, ze aj ked len malinke mnozstvo ludi to moze rozoznat , tak to ma zmysel robit ..
Re: Soundevice Studio
To bylo spíš takové obecné zamyšlení 

Re: Soundevice Studio
na jednej strane pises o zdielani zivotnych misii a nuansach a hrani sa a umeleckej krase a na druhej strane pises, ze minimalisticky setup s 2-3 moznostami, aby to nezdrzovalo... ... teda ak som spravne vyextrahoval Tvoje posledne prispevky v tejto teme... ...
Re: Soundevice Studio
Myslím že jsi to vyextrahoval nesprávně
2-3 setupy je OK, ale je rozdíl jestli je to výsledek jednorázového nákupu a tečka anebo mnohaletého nekonečného zkoušení a porovnání desítek high end věcí, s tím, že objeví-li se časem zase něco ještě zajímavějšího, může to zase něco nahradit. Můj osobní přístup je - spíše než hromadění (i když sem tam se něco dá přidat
výměna za lepší (subjektivně samozřejmě). A těmi 2-3 setupy jsem myslel ty ZATÍM nejlepší
Ale že bych chtěl v této chvíli nahrát třeba housle a měl tady 25 preampů a 10 mikrofonů a zkoušel všechno postupně abych zjistil s čím by to bylo zrovna nejlepší, to bych nerad
Tak jsem to myslel
Po těch letech třeba vím, že prozatím nejlepšího zvuku houslí (po těch x předchozích setupech) dosáhnu kombinací Schoeps MK21 nebo MK2 + Forssll SMP-2 + Forssell MADA-2 s určitou polohou mikrofonů. Malý domácí kostelík na zahradě by byl ještě k tomu super, ale zatím bohužel 






Re: Soundevice Studio
Mě by zase zajímalo, od čeho se odvíjí stanovení ceny takových zařízení? V obecné rovině a u většiny známých přístrojů samozřejmě svoji roli hraje marketing, historie konkrétního modelu, množství prodaných kusů/reference, konkurenční srovnání apod., ale když dnes někdo vyrobí např. novou značku nebo model preampu a stanoví zaváděcí cenu v řádu řekněme několika tisíc eur, stejně jako u léty prověřené konkurence, tak by docela rád zjistil, jak se takové ceny určují... když to teda tolik stojí. Mám totiž občas pocit, že to označení HI-END vychází v podstatě především z té HI-END částky. 

audio::video::postprodukce
Studio ATLAS
Studio ATLAS
Re: Soundevice Studio
PELF: ta cena musi byt dostatecne vysoka, aby se to prodavalo;)
Re: Soundevice Studio
To je urcite hodne subjektivni, kazdej z nas, co to delame, mame jinou estetiku a ta ma svoje fanousky a nefanousky. Sou lidi, co nikdy nepudou za mnou a pudou jenom za Ecsonem nebo lidi, kterejm zas vyhovuje to co dela Carloff.carloff píše:Samozrejme respektuju tvuj nazor.Matucha to dela vyborne a velmi si ho vazim.Ale myslim ze je to otazka vkusu , a otazka co je mysleno terminem "mocny " zvuk.Jen bych se rad zeptal, co jsi slysel z toho,co se delalo v Soundevice..vzhledem k tomu ze Soundevice existuje od roku 2009?c9000 píše: To nepochybně , je fajn mít skvělé mašiny. Pokud to člověk dobře koupí, tak věřím že je to třeba i dobrá investice do budoucna. Tyhle věci na ceně asi strácet nebudou ale spíš mi jde o to zda je vůbec možný aby obyčejný smrtelník, poznal vůbec nějaký znatelný rozdíl, když si řekněme nachá smíchat věc v profi studiu. Já teda za sebe musím říct že mě ty výstupy z Karlofova studia moc neoslovují, Jakože není to špatné jen mi to není poslechově moc příjemné (nic osobního). Teda rozhodně mocnější zvuk slyším třeba v tvých (Matouš) výstupech.
Ber to vsechno taky tak, ze soundevice je studio a b carloff je producent, sice sou provazany, ale urcite to studio funguje i bez carloffa a pak vetsi vyber z veci hraje svoji roli. Byznys jako kazdej jinej (v dobrym slova smyslu). No a i kdyz se to v cechach za posledni dobu hodne zlepsilo, tak stejne je dobre za kazdej kousek kvalitniho nahravaciho zarizeni, kterej tu je... protoze u nas neni zadnej ofiko poradnej rental (nevim o nem), jak je to treba ve statech bezny (pucit si na dva dny supr veci na nahravani a zbytek desky uz vyresit tim, co je k dispozici v danym studiu).
I kdyz si vazim vasi podpory, tak bych byl nerad, aby se to tady delilo na nejaky tabory priznivcu a nepriznivcu. Je to pateticky, ja vim, ale je lepsi, kdyz nas to tady spojuje nez rozdeluje. Ale je tezky nezavidet drahy a dobry veci

Re: Soundevice Studio
No nedavno jsem cetl o Dangerous BAX, ze cenova politika okolo toho EQ je takova, aby se ta vec brala jako nastroj urcity skupiny profesionalu a byla dostatecne mimo dosah plebsu. To neni ultra drahej kousek, ale na to, co to je to neni rozhodne levnyPELF píše:Mě by zase zajímalo, od čeho se odvíjí stanovení ceny takových zařízení? V obecné rovině a u většiny známých přístrojů samozřejmě svoji roli hraje marketing, historie konkrétního modelu, množství prodaných kusů/reference, konkurenční srovnání apod., ale když dnes někdo vyrobí např. novou značku nebo model preampu a stanoví zaváděcí cenu v řádu řekněme několika tisíc eur, stejně jako u léty prověřené konkurence, tak by docela rád zjistil, jak se takové ceny určují... když to teda tolik stojí. Mám totiž občas pocit, že to označení HI-END vychází v podstatě především z té HI-END částky.

Bavilo me, kdyz se Massenburg omlouval v propagacnim videu za cenu svyho naradi, ze je mu lito, ale ze se to neda udelat levnejc, kdyz chce zachovat vysokej standard.
Samozrejme cim mensi dilna, tim min se usetri na objemu a tim drazsi veci jsou. Je rozdil, jesti vec sestavuje 100 cinanu vyrabejicich denne stovky kousku a nebo ameridkej phd elektrikar (;-), kterej jeden kousek stavi mesic. Treba toft konzole by bez vyroby v cine byla cenove taky uplne nekde jinde.
Docela sem zvedavej na svet, kdy cina uz nebude ta zeme s levnou pracovni silou (spejou tam).
Re: Soundevice Studio
Jasně je to věc názoru, nechtěl jsem tu rozpoutávat nějaký rozepře v tomhle směru, tak jsem po zvážení příspěvek smazal . Ale chytli jste se dřív.
Jen jsem psal jak to slyší moje uši. Carloff.: no poslouchal jsem ty věci co sem občas dáváš (kapely), na Bandzone apod...
Takže sorry že jsem něco psal.

Jen jsem psal jak to slyší moje uši. Carloff.: no poslouchal jsem ty věci co sem občas dáváš (kapely), na Bandzone apod...
Takže sorry že jsem něco psal.
Re: Soundevice Studio
Uplne v pohode:)Ja uz jsme psal ze tvuj nazor uplne respektuju-jen jestli myslis A banquet. kteri jsou jedini, ktere jsem delal ja osobne a jsou tusim i na Bandzone, tak si myslim, ze hraji presne tak jak maji v ramci stylu hrat...
jinak u mne nahrava jako zvukari okruh lidi , s kterymi si rozumim a verim jim..ti delali spoustu jinych "bandzone" kapel..
To studio je nahravaci a pronajima se...
Stabilne u mne nahravaji
Smitty -Luno , Brost n Beasts
Lukas Chromek , Indienami a spoustu dalsich jejichz jmena si nepamatuju..
Richard Scheufleur ml.--- jmena si nepamatuju
Steve Walsh- November Second
ja moc kapel z bandzone nedelam.Z bandzone: vybral jsem si A banquet, protoze mne bavi , chystam LA , a Come and Play.Vse.
Zivi mne predevsim Krystof, David Kraus,Airfare , serialy a filmova hudba, orchestrace..
plus tantiemy z toho...
jinak u mne nahrava jako zvukari okruh lidi , s kterymi si rozumim a verim jim..ti delali spoustu jinych "bandzone" kapel..
To studio je nahravaci a pronajima se...
Stabilne u mne nahravaji
Smitty -Luno , Brost n Beasts
Lukas Chromek , Indienami a spoustu dalsich jejichz jmena si nepamatuju..
Richard Scheufleur ml.--- jmena si nepamatuju
Steve Walsh- November Second
ja moc kapel z bandzone nedelam.Z bandzone: vybral jsem si A banquet, protoze mne bavi , chystam LA , a Come and Play.Vse.
Zivi mne predevsim Krystof, David Kraus,Airfare , serialy a filmova hudba, orchestrace..
plus tantiemy z toho...
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Re: Soundevice Studio
To je dobra haluz ten clanek...